PDA

View Full Version : Best service


jb1
31-05-2007, 14:50
Aftenpostens "eksperter" har vurdert endel selskaper som flyr på Norge etter diverse kriterier:

http://forbruker.no/reise/article1813066.ece

OEH
31-05-2007, 15:03
Hvis CO er best må de andre være elendige. De gangene jeg har reist med CO har servicen vært helt ordinær, og milevis unna både BA og LH.

MountainDew
31-05-2007, 15:45
Det virker ikke som de har testet de her flyselskapene. Bare vert inne på websidene å lest reisebetingelser. Det holder ikke for teori og praksis stemmer ikke alltid overens...

FlightDeck
31-05-2007, 23:14
Dette er jo bare helt meningsløst. En test av selskaper som ikke er sammenliknbare...

AirbusTrond
31-05-2007, 23:20
Lurer på hvor mange som ut fra testen velger Continental neste gang de skal til f.eks. London eller Køben?! Nei - det er rett og slett for mange journalister i dette landet... :angry: Hva blir neste test, hva er best av bil og sykkel?

Tommy777
31-05-2007, 23:26
Helt på tryne... For en svada artikkel.. De kårer en vinner etter hvor mye håndbaggasje du kan ta med ombord?? :rolleyes:

"jippii, jeg kan overlesse bagasje i kabinen og gjøre det trangt for mine medpassasjerer!"

Jeg er tilhenger av restriksjoner i kabinen, det er jo rett og slett ikke plass til større/tyngre ting, særlig ikke på DY som har den gamle typen overhead bins på sine 737

Hvordan klarer SAS å bli slått av DY?? DY har INGEN mat eller drikke på NOEN av rutene sine og du må betale for å sjekke inn bagasje...

To tomler rett ned for denne gjengen...

ThomAAs
31-05-2007, 23:59
Det var jo en helt på trynet test... Herregud...

FlightDeck
01-06-2007, 01:22
Kanskje noen kan sende en mail til journalisten med noen "oppklarende" spørsmål?

litt-amatør
01-06-2007, 01:25
Jeg booker om og tar Continental til Bergen neste gang. Kjempeflott med slike journalister. :( Finnes det ingen kvalitetskontroll slike artikler må i gjennom?

Denne sammenligningen er jo helt på bærtur...:lightbulb

Superhai
01-06-2007, 04:00
Utifra kommentarene så er det beste å konstatere at preferanser ved valg av flyselskap er meget lik baken... og en kort avisartikkel som ikke sier noe, men som skal utgjøre en slags form for test basert på et 'ekspertpanel' (hvorfor må journalisten påpeke n'ten ganger i artikkelen at det er et ekspertpanel og eksperter som har bestemt i testen, uten at det er utdypt hva ekspertfeltet er, og tre personer er så på kanten av definisjonen av et panel som mulig)

Ok, nok om det, at journalister ikke blir flau over sin yrkesstolthet...

EB
01-06-2007, 08:07
Morsomt at det selskapet som i testperioden har fløyet 3-4 ganger i uken vinner... I`ll rest my case - som de sier i retten!