PDA

View Full Version : Glad lørdag morgen


sirpjalle
26-05-2007, 06:38
Da var morgenens første kaffekopp i kroppen. Ungene er oppe og barnetv er satt på. Kjenner at det ble sent i går ja, nå må jeg våkne. Solen er oppe og det ser ut til å bli en varm og deilig dag.

EB
26-05-2007, 07:21
Vekket av solen - uvant i hovedstaden!!! Nå er det snart en times trening før det blir frokost med dagens 7-8 aviser. I ettermiddag skal vi hjelpe noen å flytte fra 3. etasje uten heis og inn i 8. etasje uten heis - blir vel trening det også. Ha en bedre lørdag!

mikro
26-05-2007, 08:34
Digg med lørdag og enda en langhelg. Reiser til Karlstad i dag så dagen blir vel brukt til litt bilkjøring. Håper på samme vær i Karlstad også. Ønsker alle en god helg. :cool:

Someone
26-05-2007, 09:03
God morgen fra Køben. Overskyet idag og må på skolen og jobbe med den siste innleveringsoppgaven for iår. Ikveld blir det tur på byen:cheers:

Savipix
26-05-2007, 09:30
God morgon!


Hemma från Turkiet och solbränd blir det 8 timmar med tvätt etc. idag och förberedelser inför det nya jobbet på måndag.

Sigtuna bjuder just nu på 15 grader och sol.

LN-MOW
26-05-2007, 12:03
G'morgen fra Alpharetta. Deilig aa vaere hjemme igjen!

Gaarsdagen ble lang, lang, lang ... men heldigvis gikk alt paa rute. Men CDG er et mareritt .. det tok meg nesten halvannen time og to bussturer fra vi blokket inn paa 2A til jeg ankom Delta-gaten paa 2E .. eller for aa vaere noeyakrig, satelitterminalen som vi ble busset til fra 2E.

Velvel .. her hjemme skal det jobbes litt paa morran, jeg frykter aa aapne jobb-emailen min, men siden jeg skal reise neste uke ogsaa, ma jeg proeve aa faa ryddet unna det verste ..

13 grader ute som skal opp til 30 .. det ventes sol og pent. Husets eldsdtemann hadde siste dag paa High School i gaar, og i dag er det avskjedsseremoni med diplomutdeling og masse familie paa besoek. Det blir en laaang dag.

Utflyttet
26-05-2007, 12:23
Good morning!

Da var det lørdag og jeg kan lage nedetid etter behov her på bruket. Har en lang liste med mange små ting som skla ikses og ordnes, og så skal vi se om vi ikke har noe VoIP på plass når solen går ned... :)

-A

AirbusTrond
26-05-2007, 13:04
God laurdag! Da er det pinseaften, noe som betyr at helgens innkjøp må være ferdig til kl 1600. Det betyr igjen at helgens innkjøp ikke helt passer sammen med å nyte 2-3 utepils. Dermed blir det en litt komplisert logistikk i dag, først innkjøp, deretter utepils, så tilbake hjem igjen for sen lunsj, og deretter tur på byen igjenn. Ikke ideelt for en latsabb som meg:D

FBU 4EVER
26-05-2007, 13:32
Sol over Nærsnes,også!
Idag skal plenen klippes for første gang i år.Den går ikke av seg selv lenger og må dyttes,skyves eller trekkes.Litt trening blir det på meg også. Og innkjøpene ble gjort i går.

Utflyttet
26-05-2007, 13:49
Good morning!

Da var det lørdag og jeg kan lage nedetid etter behov her på bruket. Har en lang liste med mange små ting som skla ikses og ordnes, og så skal vi se om vi ikke har noe VoIP på plass når solen går ned... :)

-A