View Full Version : SAS Dash8-Q400
I løpet av Juni kommer denne fra Gemini. Skalaen er selvfølgelig 1/400.
Hurra! Hvilke netsider vil den selges på og som kan anbefales?
Jeg bruker stort sett bare denne nå:
http://www.jetcollector.com/
De er raske og bruker privat avsender. Dermed unngår jeg moms, toll og annet tull.
Pakken kommer rett i postkassen hjemme. Har sjekket siden til jetcollector og de sier at modellen regnes å komme inn rundt 21juni. Den kan forhåndsbestilles nå.
hmm, den MÅ jo bestilles (når kommer'n i grønt, Ole bjørn??)
Synd den først kommer i slutten av juni, ellers skulle den blitt kjøpt inn på taket på ZRH 13JUN
Er vi heldige ser vi kanskje den grønne en gang på sen-høsten. Det eneste jeg vet fra Gemini er at WF også er med i planen.
Har ventet.:D Noen som vet om den selges på aviationmegastore i Nederland. Skal dit i juli. ^_^
Tror ganske sikkert de har den i juli.
Bestilt fra Jetcollector.com :up: :up: :up:
Originally posted by Olebno
Jeg bruker stort sett bare denne nå:
http://www.jetcollector.com/
De er raske og bruker privat avsender. Dermed unngår jeg moms, toll og annet tull.
Pakken kommer rett i postkassen hjemme. Har sjekket siden til jetcollector og de sier at modellen regnes å komme inn rundt 21juni. Den kan forhåndsbestilles nå.
Må bare si meg helt enig, Pam/Dave er svært hyggelige og raske. Hva slags shipping metode benytter du ?? Jeg velger alltid en som gir meg et tracking nummer, men det koster jo fort litt ekstra.....
Bruker Global Priority Air Mail. Har aldri hatt problemer.
hva liger frakt prisen på hos Jetcollector?;)
ca +/-
Originally posted by Roxman
hva liger frakt prisen på hos Jetcollector?;)
ca +/-
GJSAS735 GeminiJets SAS Commuter Dash 8Q-400 1:400 Scale 1 $22.95
Tror jeg betalte rundt $10 i frakt hvis jeg ikke husker helt feil
Bestilling hos Jetcollector.com:
GeminiJets SAS Commuter Dash 8Q-400 1:400 Scale $22.95
Shipping: Global Priority Air Mail: $12.95
Total: $35.90
Da var 3 stk bestillt:colgate:
Er på nuh vei fra våre venner i Jetcolletors.com :devot:
sevenseas
29-06-2007, 22:48
Nei jeg har heller ikke fått min, men så hadde jeg en bestilling inne på flere
modeller og de pleier og vente til alle preorders har kommet før de sender
hilsen sseas
Aviation Megastore fekk inn denne for salg i går...
Med den B747 som ligger på posten, samt Dash8 som er på vei, så er tallet komt opp i 28 SAS modeller i 1/400 skala....
Originally posted by hmm273
Jippi!!! Er bestilt!^_^
Så har Åsa Viking ankommet, og blitt mottatt av sine Viking-brødre og - søstre.
Noen som vet hvordan en slik forsendelse funker? Fikk en amerikansk toll slipp eller kvittering (US Postal) i posten idag men ikke noe beskjed om at flyet har kommet. Har bestilt varer fra USA før men aldri opplevd dette
Gulboble
03-07-2007, 23:18
Originally posted by LN-REF
Med den B747 som ligger på posten, samt Dash8 som er på vei, så er tallet komt opp i 28 SAS modeller i 1/400 skala....
Når Q400 kommer så blir det 11 SAS i 1:400; men jeg samler bare de jeg har fløyet
Originally posted by Someone
Noen som vet hvordan en slik forsendelse funker? Fikk en amerikansk toll slipp eller kvittering (US Postal) i posten idag men ikke noe beskjed om at flyet har kommet. Har bestilt varer fra USA før men aldri opplevd dette
Jeg fikk det samme, gikk på mitt poststed og hentet ut pakken ;)
Takker, da var dne parkert mellom Valdemar og Sture
Slutt å klag:old
Du har nå fått an nå...:p
Hvordan er disse modellene?
Opptrekkbart understell eller?
Finner kun sånne bilder ovenfra av flymodellen, men ikke nærbilder av flyene og litt detaljbilder...
Originally posted by Leorim
Originally posted by LN-REF
Hva er det du har som ikke jeg har ?
8 stk B742F ? :D
Kan sjå slik ut ja om du ikkje har noken av 747ane...