PDA

View Full Version : Goood 8. mai!

Utflyttet
08-05-2007, 01:43
Da er det både frigjøringsdag og feiring av den dagen Norge annekterte Jan Mayen i 1929, samt den dagen i 1933 hvor Mohandas Gandhi satte seg ned og sultestreiket for å få Britene ut av India.

For min del skal jeg frigjøre en frokost på en bistro nedi gaten her, så får dere ha en bedre dag! :)

-A

ENGM RAMP
08-05-2007, 02:05
God morgen der til dere alle!

Vel, atter en gang tilbringes natten her på jobb istedet for under dyna hjemme :huh: Bare en nattevakt igjen denne uka.... :clap

I morgen er det vel hjem og pusle videre i hagen OM det ikke kommer noe regn siiigende!

Ha en stråålende dag alle! (Når dere en gang våkner!)

;)

LN-MOW
08-05-2007, 03:02
.. og her i Alpharetta er det ogsaa frigjoering .. 'Slipp Jimmy Fri' landet i postkassen min sammen med Lange Flate Ballaer, Caprino-boks, Norske Byggeklosser og Raga-CD. Skikkelig festdag!!

Regner med at visningene nok blir avholdt paa en av mine foretaaende flyturer.

19 grader og pent .. ser ut som at makstemperaturen vil kile tredvetallet under foettene den neste uken eller saa ...

EB
08-05-2007, 06:03
Glad tirsdag morgen... Frigjøringsdagen blir feiret med kaffe og nystekte boller på Espa om et par timers tid...(...Norges beste boller!!!) Så går ferden videre til møter på Hamar. Det er visst 24 år siden i dag at jeg var konfirmant også - tiden flyr i godt selskap...;) Ha en bedre tirsdag!

LN-FHU
08-05-2007, 07:29
Gooood morgen fra Ishavsbyen

Veldig lett regn i morgentimene, men det ser ut som det gir seg etterhvert. Dagen tilbringes blant Audi,Volkswagen og Skoda.
Får se om vi ikke får tatt noen bilder av KKY i dag om tida strekker til.

Ha en riktig god dag alle sammen :nor

CK
08-05-2007, 07:44
god tirsdag og glad frigjøringsdag til våre norske og danske medlemmer!:nor :DEN

wf145
08-05-2007, 07:47
God morgon frå Ivar Aasen Int'l airport Hovden! Her er morgonvakta godt i gang, har allereie drukke 5 koppar kaffi, og kjenner at koffeinet jobbar godt i kroppen. Ta deg tid til å tenkje over at det er frigjeringsdag i dag!:old

Ha ein strålande dag folkens!

ThomAAs
08-05-2007, 07:56
God morgen alle sammen, gratulerer med dagen :nor

Nå er det ut på FBU og bli kurset enda mer...

OJB
08-05-2007, 08:38
God morgen fra Forus/Tananger,
Grå dag her over i sørvest idag og.Ikke mye som minner om forsommer enda her.
Vel, vi får leve i håpet om at den kommer.
Travel dag på jobb noe som er rene luksusen. Imorgen er det champagneflighten til OSL , SK4002 , og onsdag torsdag på Lilleaker kontoret.
Håper på bedre temperatur i provinshovedstaden.
Ha en fin dag.
8.mai feiring isteden for 1.mai!

AirbusTrond
08-05-2007, 09:12
God dag fra Lilletorget. Lunsjen er klar om 45 minutter. Men først dukker jeg ned i planleggingen av sommerturnusen. Sommerferieplanlegging er langt hyggeligere...

Someone
08-05-2007, 09:39
God morgen fra København. For første gang på lenge er det skikkelig regnvær idag. Blir prosjektarbeid jobbing på skolen og en treningstur som står på programmet idag. Ha en fin dag:nor:DEN

Savipix
08-05-2007, 09:54
En riktigt riktigt strålande morgon från Sigtuna!

Gårdagen slutade med ett jobberbjudande som jag skrev på utan att tveka. Den 28:e är det slut på livet som fritidskonsult!

Det gör ingenting att solen inte skiner ute för det gör den inne ändå!

FBU 4EVER
08-05-2007, 10:59
Nærsnes gratulerer med dagen,også.
Kofferten er pakket,og om en times tid settes kursen mot OSL,SK4715,MXP og deretter bil til Sirmione ved Gardasjøen.Etter en bedre middag i kveld,regner jeg med at det blir litt espresso og grappa på Bounty Bar.
Forumet får greie seg uten meg til søndag.:colgate:

audunn
08-05-2007, 11:20
Good Morgen ifra Trondheim!
Her er det 6 grader og overskyet.
Snart reiser jeg imot Værnes for å ta flyet ned til Amsterdam, som forhåpentligvis er i rute^_^

Ha en fortsatt strålende dag!

learjet
08-05-2007, 13:34
God ettermiddag

Solen skinner og jeg er akkurat ferdig med en normal jobbdag til en forandring. I det siste har det vært mye kurs og annet på siden. Men nå ser det ut som ting "roer" seg.

Nå er det bare å få praktisert alt som har blitt lært den siste tiden....

En morsom ting med å jobbe på flyplass er at man alltid møter noen man kjenner. Men det forteller vel litt om den faktiske størelsen på bruket vårt i forhold til de virkelig store ute i verden....

Ha en fortsatt trivelig dag

S

Thomas
08-05-2007, 13:42
Det var sol her på landet inntil for litt siden da cumulusene kom krypene, TAF'en melder om PROB30 TSRA så vi får nå sjå!

Fri idag, og endelig er hotell bestillinger i orden for US East Coast trip JUN07 unnagjort. Det ble Trump Sonesta Resort i Miami og The Helmsley (igjen) i New York - dette blir nok bra!

Vi teller ned i kór, 33 dager til ferie! :old