PDA

View Full Version : TNT på flesland i dag Søndag?

stefan78
07-05-2007, 00:13
Kjørte forbi Flesland rundt 21.20, og da så det ut som det lettet en TNT 757 derfra, men var ganske mørkt or grått, noen som vet om det stemmer ?

LN-AFG
07-05-2007, 00:17
Ja, så den på approach, og fikk det bekreftet av min bror som er fullmektig.

zico77
07-05-2007, 10:36
Ja, det stemmer. Fekk tatt nokre bilder av den ved ein tilfeldig forbipassering :-) Kan sjå om eg får ut nokre i ettermiddag.

G-COLE
07-05-2007, 11:56
-Akk...
Tenk om noen hadde kunnet komme med litt info om slike uvanlige flyankomster også her på BGO... -Det finnes faktisk noen som sikkert ville ha sett slike "utenom det vanlige" også her Vestpå. Vi blir jo nesten "sulteforet" her vestpå, i forhold til øst og midtnorge..... hehe ! :rolleyes:

Rossiyskie Avialinii
07-05-2007, 15:36
Originally posted by G-COLE

-Akk...
Tenk om noen hadde kunnet komme med litt info om slike uvanlige flyankomster også her på BGO... -Det finnes faktisk noen som sikkert ville ha sett slike "utenom det vanlige" også her Vestpå. Vi blir jo nesten "sulteforet" her vestpå, i forhold til øst og midtnorge..... hehe ! :rolleyes:

Kunne ikke vært mer enig med deg der Jan Einar.

Dere som visste dette kunne da giddet å fortelle det til oss andre vel.

Jens W
07-05-2007, 16:15
Med 99% sikkerhet så tror jeg at hvis noen på forumet var klar over dette på forhånd, så hadde dere blitt informert..

Lennart
07-05-2007, 16:33
Originally posted by Cedlind

Med 99% sikkerhet så tror jeg at hvis noen på forumet var klar over dette på forhånd, så hadde dere blitt informert..

Det finnes kun 2-3 sjeler som klarer å grave fram info for oss på vestlandet
Men det finnes minst det dobblete som forteller hva som vil ankomme Gardermoen og Værnes. Dette er FAKTA

LN-MEH
07-05-2007, 17:01
Ikke glem at det er flyplasser i Nord-Norge også....:smile2

Rossiyskie Avialinii
07-05-2007, 17:08
Originally posted by LN-MEH

Det hadde jeg helt glemt.

sail4fun
07-05-2007, 17:09
Mulig at man skal være fornøyd med at noen gidder/tørr bruke arbeidstiden til å grave frem slik info , litt mer takknemmlighet i slike caser kan nok lønne seg ?!

Lennart
07-05-2007, 17:27
Originally posted by P.A. VIKING

Mulig at man skal være fornøyd med at noen gidder/tørr bruke arbeidstiden til å grave frem slik info , litt mer takknemmlighet i slike caser kan nok lønne seg ?!

Det er fakta det jeg sier, Jeg har innfunnet meg med det, og gidder ikke spørre flere ganger. ER jeg på flyplassen og ser det selv, så er jeg fornøyd. Forventer ingenting herfra. Sånn er det bare blitt

Jens W
07-05-2007, 17:59
Jeg tror nok ikke det er snakk om forskjellsbehandling. Husk også at mange av de som gir ut info kanskje bare har tilgang til info for en eller to flyplasser.

HMWK
07-05-2007, 19:09
Noen av dere som har bilde av denne fuglen?

Vede
07-05-2007, 19:19
Originally posted by Leorim

Det er fakta det jeg sier, Jeg har innfunnet meg med det, og gidder ikke spørre flere ganger. ER jeg på flyplassen og ser det selv, så er jeg fornøyd. Forventer ingenting herfra. Sånn er det bare blitt

Jeg gjør mitt beste, men jobber ikke så ofte siden jeg er deltid.

LN-MOW
07-05-2007, 19:35
Slutt aa syte! Det er ingen her som med overlegg holder tilbake informasjon om interesante besoekende. Heller ikke kan det forventes at noen skal bruke arbeidstiden til systematisk aa gaa over trafikkprogrammene.

Vaer takknemlig for at noen i det hele tatt er villige til aa GI informasjon. Den sytingen som enkelte kommer med, er ikke akkurat egnet til aa inspirere ..... :old

LCH78
07-05-2007, 19:40
Originally posted by LN-MEH

HVA? er det flyplasser her også.. det har jeg ikke sett ;)

Vede
07-05-2007, 19:57
Bra sagt LN-MOW. Det inspirer ikke og jeg har ikke tid til slikt heller lenger. Det er fly hele tiden.

Lennart
07-05-2007, 21:39
Originally posted by Vede

Jeg gjør mitt beste, men jobber ikke så ofte siden jeg er deltid.

Du er en av mine 3 informanter på Sola, Stian
Bare fortsett :clap :clap

Rossiyskie Avialinii
07-05-2007, 21:49
Kan du sjekke flighter på Bgo også Vede?

Blubird
07-05-2007, 22:42
Basert på at den bakgrunn at man har slått seg opp som fotograf grunnet semiseriøse lekkasjer til media om potensielle CIA-flygninger over en viss norsk lufthavn, kvalifiserer vel ikke til å kreve at de som sitter med infoen tilgjengelig skal servere den på et glanset fat hver gang det skulle dukke opp noe utenom det vanlige. ^_^

Lennart
07-05-2007, 22:46
Originally posted by Blubird

Basert på at den bakgrunn at man har slått seg opp som fotograf grunnet semiseriøse lekkasjer til media om potensielle CIA-flygninger over en viss norsk lufthavn, kvalifiserer vel ikke til å kreve at de som sitter med infoen tilgjengelig skal servere den på et glanset fat hver gang det skulle dukke opp noe utenom det vanlige. ^_^

Eg krever ingenting

Vede
07-05-2007, 23:03
De gangene jeg har sendt ut varsel om noe ekstraordinært så har det vært fordi jeg har fått høre det fra en av mine sjefer, sett handling bekreftelser ol. eller det har stått skrevet i vår arbeidsperm. Hvordan jeg kan se dette på en datamaskin med oversikt over svg, bgo osv. vet jeg ikke. Men kan prøve å finne det ut om det går an.

ENGM RAMP
07-05-2007, 23:21
Kjære Spottervenner der borte i Vesterled:

Kan dere ikke istedet for å klage over at det bare er noen fåååå som graver frem info til dere der borte, så istedet for være GLADE for at noen gjør det for dere?

Ja vel er det MANGE her borte som kommer med info her borte på Østlandet, men steike da, flyplassen og antall ansatte rundt her er da MANGE MANGE flere.....

:D

head'up Guys & SMILE!

:D

Lennart
07-05-2007, 23:29
Eg klager ikke
Eg skyter de flyene eg ser om det er CIA-fly eller ikke
Det er journalistene som sier at det er CIA-fly, ikke jeg vel :angry:

Jens W
08-05-2007, 00:24

Eg klager ikke

*host-kremt-harkle*

Oj, unnskyld.. du har helt rett.. "syting" er det vel det kalles..

ENGM RAMP
08-05-2007, 02:04
:old Eeeeeeeeaaaaazy Booooyz :old Eeeeeaaaaazzzy!

:colgate: