PDA

View Full Version : AY løp og kjøp denne helga: Mumbai


gustavf
05-05-2007, 08:57
Samme opplegg som forrige helg, men denne gangen til Mumbai for 2.599,- Detaljene finnes på finnair.no. Fant ikke prisen igjen hos Widerøe denne gangen, men det er mulig jeg overså noe.

Jeg tror ikke jeg slår til denne gangen, det får være grenser for langhelger i Asia i juni.

Farmer
05-05-2007, 09:56
Ser ikke ut til at ruten starter før 1.juli, og jo, den finnes også denne helgen til lavere pris på wideroe.no . Også mulig å finne billiger reiser fra ARN, GOT og CPH i tillegg til OSL. Løp og kjøp !

Oslo til Mumbai (Bombay)

Flyavgang 1 onsdag, 4. juli 2007
Avreise: 16:55 Oslo, Norge - Oslo Airport
Ankomst: 19:20 Helsinki, Finland - Helsinki-Vantaa, terminal 2


Flyselskap: Finnair AY660 e Fly: Airbus Industrie A319


Pristype: Økonomi med restriksjoner


Flybytte er nødvendig. Tid mellom flyavganger = 0t:40

Flyavgang 2 onsdag, 4. juli 2007
Avreise: 20:00 Helsinki, Finland - Helsinki-Vantaa, terminal 2
Ankomst: 06:10 +1 dag(er) Mumbai (Bombay), India - Bombay (Chhatrapati Shivaji), terminal 2


Flyselskap: Finnair AY029 e Fly: Airbus Industrie A340-300


Pristype: Økonomi med restriksjoner


Mumbai (Bombay) til Oslo

Flyavgang 1 onsdag, 11. juli 2007
Avreise: 08:15 Mumbai (Bombay), India - Bombay (Chhatrapati Shivaji), terminal 2
Ankomst: 13:50 Helsinki, Finland - Helsinki-Vantaa, terminal 2


Flyselskap: Finnair AY030 e Fly: Airbus Industrie A340-300


Pristype: Økonomi med restriksjoner


Flybytte er nødvendig. Tid mellom flyavganger = 2t:05

Flyavgang 2 onsdag, 11. juli 2007
Avreise: 15:55 Helsinki, Finland - Helsinki-Vantaa, terminal 2
Ankomst: 16:25 Oslo, Norge - Oslo Airport


Flyselskap: Finnair AY659 e Fly: Airbus Industrie A319


Pristype: Økonomi med restriksjoner

Forklaringe = e-ticket, NOK = Norske Kroner
pris
passasjerer flyavganger skatter Bestillingsgebyr
1 voksne x (1 120 + 243 + 50) = 1 413 NOK

totalt for alle passasjerer 1 413 NOK

Prisen er ikke garantert før den er billettert. Siste dag for billettering: lørdag, 5. mai 2007

SAJblue
05-05-2007, 10:37
Hva vil det si at prisen ikke er garantert før den er billettert? Blir billetten billettert i dag hvis den blir bestilt i dag? Er dette en feil i systemet?

AirbusTrond
05-05-2007, 10:53
Har tipset om tilbudet, men fikk litt dårlig samvittighet for ikke å ha sjekket det potensielle været der borte i juli - det ser ut til å kunne bli veldig varmt og vått..

MountainDew
05-05-2007, 11:49
1413kr tur/retur Nairobi er da en fantastisk pris!!! Mombasa og safari er veldig hadde vert veldig gøyt, men skal til Kina i juni og USA i juli så er rimelig opptatt. Håper de kommer med flere tilbud utpå høsten.

Someone
05-05-2007, 11:53
Originally posted by MountainDew

1413kr tur/retur Nairobi er da en fantastisk pris!!! Mombasa og safari er veldig hadde vert veldig gøyt, men skal til Kina i juni og USA i juli så er rimelig opptatt. Håper de kommer med flere tilbud utpå høsten.

Nairobi? Det er da vitterlig snakk om Mumbai (tidl Bombay) her;)

Uansett, fant endel billige billetter men ingen som passet meg da jeg ikke har flere ferieuker igjen i sommer og det var umulig med en fredag til mandag (fant ikke bilige billeter på en fredag) eller torsdag til søndag (de flyr ikke søndag), så da får jeg heller vente til neste helg og se hva som dukker opp

MountainDew
05-05-2007, 13:15
Første post idag var tydelig veldig ustabil. Feil destinasjon og masse skrivefeil..... jaja kan vel gå på safari i India også :wink

Farmer
05-05-2007, 13:31
Originally posted by SAJblue

Hva vil det si at prisen ikke er garantert før den er billettert? Blir billetten billettert i dag hvis den blir bestilt i dag? Er dette en feil i systemet?
Det betyr rett og slett at billetten blir utstedt og belastet i dag.Om det f,eks ikke er dekning på kortet vil du kunne miste billetten om den ikke blir belastet på datoen som er angitt.

FlightDeck
05-05-2007, 13:52
Dette er virkelig billig. Men India i juli og august kan være en ubehagelig opplevelse. Temperaturen holder seg gjerne rundt 40 grader, samtidig som det kommer 600-700 mm. regn i døgnet. Mon tro hva som kommer neste helg.

GFL
06-05-2007, 01:44
Jeg fikk med meg en kamerat og drar. Kan ikke takke nei til den prisen. Nå mangler jeg bare visum, vasksine og et bra hotell. Om været blir ille, så får det bare være. Til den prisen så funker det noen dager ;)

audunn
06-05-2007, 02:56
Noen som vet om det kommer lignende "Weekend Rate" fra AY neste helg også?

FlightDeck
06-05-2007, 11:18
Originally posted by GFL

Jeg fikk med meg en kamerat og drar. Kan ikke takke nei til den prisen. Nå mangler jeg bare visum, vasksine og et bra hotell. Om været blir ille, så får det bare være. Til den prisen så funker det noen dager ;)

hehe... Jeg hadde dratt jeg også om jeg hadde mulighet! Måtte bare finne på en god grunn til å ikke bestille tur - derfor skrev jeg dette med været. India er fantastisk, men det er riktig at det er både vått og varmt i India i denne perioden. Men varmt er det uansett alltid. Håper du skriver en trip report og legger inn noen bilder fra Finnairs A340.