PDA

View Full Version : God morgen fra oss i fremtiden!


Utflyttet
04-05-2007, 01:45
Er gale når jeg må vente på midnatt hjemme før jeg har god samvittighet tli å poste morgen-tråden her! :D

Atter en dag med sol og varme her, og enda mer jobbing. Ingen møter, bare fred og ro til jobbing, er jo en form for avslapping i seg selv.

mvh,
A

EB
04-05-2007, 06:55
Glad fredag morgen... Ser ut til å bli nok en strålende dag...:D Blir først et par møter på kontoret før det blir en lunsj ute med en veldig hyggelig kunde. Ha en bedre fredag og en enda bedre helg!

Utflyttet
04-05-2007, 07:59
Og sånn ellers, til CK, ingen danske lyder enda, pluss at du har fått en mail til ck-scanair.no. Ordne opp fort! ;)

-A

Tommy777
04-05-2007, 08:12
Og her en hilsen fra fortiden.. I LA er klokka nå litt over 10 på kvelden....

LN-FHU
04-05-2007, 08:46
Riktig god morgen fra Tromsø

Ja her sitter vi da på nyjobben og jobber og jobber. har dessverre forlatt flybransjen til fordel for bilbransjen....
Det er en spennende og utfordrende jobb, og arbeidstida er jo genial i forhold til skift-jobbing.

Så skulle dere nå trenge service på Deres Volkswagen, så stikk innom å ta en prat med meg på Møller Bil ,Tromsø. :nor

CK
04-05-2007, 09:06
glad fredag.... bare én uke igjen nå... puh!
Dagen startet med bolle fra 7-Eleven og en liten latte fra maskinen her på kontoret. Frokostklubben is back in business! Sandkassen ble satt opp og oljet i går, så i ettermiddag heller vi sanden oppi og arvingen har innvie den nye lekeplassen i hagen. Ser ut til å bli en flott helg. En dag uten (planlagte) møter, så kanskje man kan få gjort litt også.

EB
04-05-2007, 10:46
Hvordan går det med vekten etter at du fikk latte og bolle på menyen - hver dag????

OJB
04-05-2007, 10:59
God morgen fra Tananger/Forus,
Grå dag her over, havtåken ligger fortsatt som et teppe over sørvest. Det er å håpe på at solen bryter igjennom i løpet av dagen.
Dagen begynte med besøk hos tannlegen for å få orden på brødklaveret. Det kalles å bråvåkne.
En del oppgaver skal løses på jobb før det blir helg.
Ha en bedre dag rundt omkring.

LN-MEH
04-05-2007, 11:24
God morgen fra Tromsø!Sol og flott vær her.Noe av dagen går med til indretjeneste i heimen.Gratulerer med ny jobb Frode,lykke til med nye utfordringer!:up:

The Ticketor
04-05-2007, 11:25
CK, vi vet at du er utro og går til Deli de Luca så ofte du kan!

Thomas
04-05-2007, 11:38
Ferdig med 48t fri, nå venter senjobbing helt til Mandag, weee!!! :cry:

36 dager til ferie.. :clap

Someone
04-05-2007, 11:41
God morgen fra København. Nok en solskinnsdag. Her her det store bededagen og dermed helligdag men skolen er oppe så blir å komme seg dit etterhvert og jobbe på en prosjekt oppgave.....men først må jeg få gårsdagens "ene" øl ut av kroppen

CK
04-05-2007, 12:50
Originally posted by The Ticketor

CK, vi vet at du er utro og går til Deli de Luca så ofte du kan!

jeg har inngått en pakt med Irene (ex 7-Eleven) på regnskap - når hun slutter å fly med Norwegian, skal jeg slutte å handle på Deli

LN-BRK
04-05-2007, 13:02
Dagens treningsøkt gjennomført! Har jeg kjøpt meg en kul trenings-gadget-med-GPS-og-pulsmåler, og her er gårsdagens resultat: http://trail.motionbased.com/trail/player/2628450 :)

CK
04-05-2007, 13:23
treningsnerd!;)

AirbusTrond
04-05-2007, 16:42
God ettermiddag fra Lilletorget. Hadde fri mandag-onsdag, det betyr jobbing hele helga... :cry:

FBU 4EVER
04-05-2007, 16:47
Nærsnes ligger badet i sol.Passer bra,for nå har jeg ferie t.o.m. 13/5.
Og på tirsdag går turen til Sirmione ved Gardasjøen.Det blir ikke bedre!:ITA :ITA :ITA :clap

Farmer
04-05-2007, 18:09
Go ættermiddag. Da har jeg bare ca 22 timer før jeg kan slenge kofferten innenfor døra hjemme på Farmen. Sitter nå i TG-loungen i BKK og venter på å få lagt meg tilrette på SK972 som går om ca 2 timer. Mye folk i Loungen på en fredagskveld, så det var bare med nød og neppe at jeg fant meg en stol å sitte på. Nå skal jeg få meg litt snacks og noe godt å drikke før jeg tar unna en haug med mailer som har ramlet inn her ;-)

Tommy777
04-05-2007, 19:27
Originally posted by FBU 4EVER

Nærsnes ligger badet i sol.Passer bra,for nå har jeg ferie t.o.m. 13/5.
Og på tirsdag går turen til Sirmione ved Gardasjøen.Det blir ikke bedre!:ITA :ITA :ITA :clap

Misunnelig.....

Hils han greasie bartenderen på Grand Therme! :)

Håper du får et par bra middager på de restaurantene vi snakket om og ha en god tur. Vi sees i Seattle!