View Full Version : Litt bilder fra Tromsø uke 17 & 18
Her er noen av bildene jeg tok i løpet av de siste dagene av april og noen er faktisk fra i dag, 2. mai.Men de kommer i neste posting.:smile2
ATC-flyradar
02-05-2007, 22:25
BRA BILDER, du får +10 av meg.
Ser at Westair er i Tromsø også - noen som vet tidspunktet på døgnet ??
Jan
:clap :clap
flott.. liker den Network Norway maskinen;) :-p
ENGM RAMP
02-05-2007, 22:30
Ja, Tjukkeberta til West Air (BAe 146'en) flyr vel ned fra TOS tidlig på kvelden, rundt 19 eller noe vel? Så står den en stund på GM før den flyr tilbake til Tromsø igjen...
Tjukkeberta flyr opp til LYR sånn ca 11.40.Den kommer tilbake omkring kl. 15.00 og står i noen timer før hun setter kursen nedover til Rampen på OSL..
Ja, det kan nok stemme med sånn ca kl. 19.00 herfra.:smile2
P.S Tusen takk for hyggelige kommmentarer folkens.:smile2
Hva er det som bygges bak terminalen i TOS? Veldig lenge siden jeg har vært der oppe nå, hvilke planer er det for flyplassen?
Det er Avinor som bygger parkeringshus der.:smile2
Kan ellers nevne at gammel-gammel terminalen fra 1964 og noen andre bygninger ved siden av denne (SAS Cargo, postens lokaler og gamle Braathens frakt avd.)snart skal rives.Det er den som kan sees i bakgrunnen på det øverste bildet.Dette gjøres for å få flere flyoppstillingsplasser,samt at disse bygningene står for nær rullebanen etter eksisterende sikkerhetsregler.Planene for lufthavnene fremover blir vel mere kjent når den i artikkelen nevnte masterplanen for Tromsø Lufthavn blir klar.
http://www.nordlys.no/nyheter/article2711090.ece
Bra og interessante bilder fra nord. Flott å se bilder av fly med fjellene i bakgrunn. Det gir flotte motiver.
putzmeister
03-05-2007, 09:36
Like artig hver gang å se bilder fra Tromsø :clap
MountainDew
03-05-2007, 10:52
Fine bilder fra Nordens Paris!!! Ikke mye vår å se der oppe, men kommer vel snart.
flotte bilder! bra jobba!:clap
Tusen takk for hyggelige kommentarer folkens!Jeg legger ved noen av dagens bilder her i denne tråden.