View Full Version : Bilder fra OSL i aften og fra hans som har læretid !
ATC-flyradar
29-04-2007, 20:50
Nå for vi se om dette ikke ble bedre - gleder med å kunne fange opp fly med god skaphet osv.
Men her kommer noen bilder og bare kommenter som du ønsker.
Fortsatt god søndagskveld,
Jan :cry:
Rossiyskie Avialinii
29-04-2007, 20:53
Det kommer seg dette her. Mange fine bilder, men enkelte har forbedringspotensiale.
Jevnt over ganske bra.
Mvh Alex.
Jessda Jan, now we're talking!
Kjør gjerne ut større bilder også, 700, 800x pixel er ikke noe problem - mail meg gjerne ett par orginal bilder fra idag så jeg får se rå-resultat
:clap
Airbus 330
29-04-2007, 21:07
Se her ja, dette kommer seg virkelig Jan. :clap
Airbus 330. :smile2
Kjempefine bilder :clap :clap
Det første bildet var jo kjempebra :)
ATC-flyradar
29-04-2007, 22:10
Originally posted by Thomas
Jessda Jan, now we're talking!
Kjør gjerne ut større bilder også, 700, 800x pixel er ikke noe problem - mail meg gjerne ett par orginal bilder fra idag så jeg får se rå-resultat
:clap
Vi for bruke litt tid på kvelden for å teste litt. Skal legge ut noen orginalbilder redusert bare i pixler for å se om dette kan hjelpe litt.
Takk til ALLE som har kommet med meninger, tips, hjelp, forslag, oppmøte på OSL. epost, PM osv - TAKK for all hjelp.
Den var litt sleip, jeg er ikke utlært - så det kommer flere bilder, dere må se dem og dere må korigere meg osv. Sorry, men dere slipper ikke unna :old
Blir det for mye dårlige bilder, mas og kjas - så steng meg ute fra forumet en periode på maks 2 timer ( helst natt) hehe.
Takk igjen.
Jan
Dette kommer seg dette her ;)
MountainDew
29-04-2007, 22:49
Synes det er kjempebra!!! Jeg er ikke noe flinkere. Hvor er egentlig Vollen? Ved Brannstasjonen?
ATC-flyradar
29-04-2007, 23:05
Originally posted by MountainDew
Synes det er kjempebra!!! Jeg er ikke noe flinkere. Hvor er egentlig Vollen? Ved Brannstasjonen?
OSL har flere voiller.
1. Kjør inn ved flymuseumet -helt inn - der kan du stå når tar av eller lander på den gml rullebanen.
2. Du kan stå ved GA terminalen - lange veien der hvor West... postflyene står og du har en voll litt lengre oppenfor GA osv.
3. På den nye banen (østlige) så har du mange steder å stå.
Folkens - kom med adressen til Kurt sine spottersider med kart over OSL - husker den ikke i farten.
Jan
Plane-Spotter (http://www.plane-spotter.com)