PDA

View Full Version : Bilder fra OSL i aften og fra hans som har læretid !

ATC-flyradar
29-04-2007, 20:50
Nå for vi se om dette ikke ble bedre - gleder med å kunne fange opp fly med god skaphet osv.

Men her kommer noen bilder og bare kommenter som du ønsker.

Fortsatt god søndagskveld,

Jan :cry:

Rossiyskie Avialinii
29-04-2007, 20:53
Det kommer seg dette her. Mange fine bilder, men enkelte har forbedringspotensiale.

Jevnt over ganske bra.

Mvh Alex.

Thomas
29-04-2007, 20:56
Jessda Jan, now we're talking!

Kjør gjerne ut større bilder også, 700, 800x pixel er ikke noe problem - mail meg gjerne ett par orginal bilder fra idag så jeg får se rå-resultat

:clap

Airbus 330
29-04-2007, 21:07
Se her ja, dette kommer seg virkelig Jan. :clap

Airbus 330. :smile2

flyKSU
29-04-2007, 21:49
Kjempefine bilder :clap :clap
Det første bildet var jo kjempebra :)

ATC-flyradar
29-04-2007, 22:10
Originally posted by Thomas

Jessda Jan, now we're talking!

Kjør gjerne ut større bilder også, 700, 800x pixel er ikke noe problem - mail meg gjerne ett par orginal bilder fra idag så jeg får se rå-resultat

:clap

Vi for bruke litt tid på kvelden for å teste litt. Skal legge ut noen orginalbilder redusert bare i pixler for å se om dette kan hjelpe litt.

Takk til ALLE som har kommet med meninger, tips, hjelp, forslag, oppmøte på OSL. epost, PM osv - TAKK for all hjelp.

Den var litt sleip, jeg er ikke utlært - så det kommer flere bilder, dere må se dem og dere må korigere meg osv. Sorry, men dere slipper ikke unna :old

Blir det for mye dårlige bilder, mas og kjas - så steng meg ute fra forumet en periode på maks 2 timer ( helst natt) hehe.

Takk igjen.

Jan

mikro
29-04-2007, 22:31
Dette kommer seg dette her ;)

MountainDew
29-04-2007, 22:49
Synes det er kjempebra!!! Jeg er ikke noe flinkere. Hvor er egentlig Vollen? Ved Brannstasjonen?

ATC-flyradar
29-04-2007, 23:05
Originally posted by MountainDew

Synes det er kjempebra!!! Jeg er ikke noe flinkere. Hvor er egentlig Vollen? Ved Brannstasjonen?

OSL har flere voiller.

1. Kjør inn ved flymuseumet -helt inn - der kan du stå når tar av eller lander på den gml rullebanen.

2. Du kan stå ved GA terminalen - lange veien der hvor West... postflyene står og du har en voll litt lengre oppenfor GA osv.

3. På den nye banen (østlige) så har du mange steder å stå.

Folkens - kom med adressen til Kurt sine spottersider med kart over OSL - husker den ikke i farten.

Jan

TOS
29-04-2007, 23:28
Plane-Spotter (http://www.plane-spotter.com)