PDA

View Full Version : God Tirsdags morgen


Someone
17-04-2007, 09:26
God morgen her fra København. 1 dag igejn før sesongens første eksamen så det blir definitivt innedag på tross at solen skinner. Ha en fin dag.


Dagens bildet fra a.net

http://www.airliners.net/open.file?id=1199400&size=L

CK
17-04-2007, 11:12
god tirsdag - om ca 7 timer sitter jeg på flyet til LHR på første del av en reise som inneholder både 737NG, 747-400, 737-200 og A340-600 - pluss zebraer, løver, elefanter, giraffer og en og annen sørafrikansk rødvin i solnedgangen. Nkosi sikelele Afrika!

FBU 4EVER
17-04-2007, 12:49
Her på Nærsnes blir det indretjeneste og kanskje også vinduspussing.:huh:

Men ikveld dropper vi tirsdagstorsken og tar en tirsdagssushi istedenfor.Før det,et par glass på Beer Palace på Aker Brygge.Ikke sant,JetBlue?:cheers:

OJB
17-04-2007, 14:04
God formiddag/ettermiddag fra Lilleaker,
Dagen begynte med SK4002 SVG-OSL med LN-RRZ.
Broen på utgang 16 ville ikke fungere imorges og vi ble 20min. sene ut fra SVG. Det tok SKBU gatepersonallet 20min å oppdage at broen var i US.
Tekniker fra Avinor ble tilkalt for å fikse problemet.
4 handikapede personer med følge fikk sitte hvor de ville med det resultat at ombordstigning av pax utviklet seg til kaos. Lite profesjonelt håndtert av SKBU.
Forøvrig landet vi på rute OSL på tross av sen avgang fra SVG. Fygerne nådde marsjhøyden og begynte umiddelbart nedstigning til Gardermoen. Første gang jeg har opplevd det på strekningen. Det ble så og si glideflukt fra Hovden og ned til terskelen på OSL. Godt jobbet av gutta i rorbua.
Full fart på jobb her inne idag og imorgen før returen med SK4045 i morgen ettermiddag.
Ha en fortsatt god dag.

mikro
17-04-2007, 14:20
God ettermiddag fra Asker. Nå har det begynt å regne og det ser litt grått ut nå, men det letter etterhvert. Aner ikke hva dagen skal gå til, men det blir nok litt lekser og ordne på hjemmesiden. Ha fortsatt en god dag. :cool:

OJB
17-04-2007, 14:23
Originally posted by FBU 4EVER

Her på Nærsnes blir det indretjeneste og kanskje også vinduspussing.:huh:

Men ikveld dropper vi tirsdagstorsken og tar en tirsdagssushi istedenfor.Før det,et par glass på Beer Palace på Aker Brygge.Ikke sant,JetBlue?:cheers:
Har dere plass til en til som ønsker treffe dere?

LN-FHU
17-04-2007, 14:28
God ettermiddag fra Tromsø

Her er det faktisk begynt å snø igjen.....:( :(

Ja ja , får håpe det ikke varer lenge denne gangen. Trenger ikke nye 50cm nå :exclamati :exclamati :exclamati

Dagen tilbringes på jobb og kvelden i hjemmets lune rede. Ha en flott dag :lol:

13 days encounting :(

Bizflyer
17-04-2007, 16:52
Her nede på Filippinene har jeg hatt et helvetesdøgn med magesmerter og hyppige dassbesøk. 24 timer i senga på aircondisjonert rom. Er noe lei senga, men ute er det 40 varmegrader så det er ikke just behagelig å oppholde seg der heller. I morgen skal jeg finne meg et mer lukseriøst hotel. Synes jeg har fortjent noen dager i luksus nå før vi starter hjemturen på mandag.

Ha en bedre dag! Lengter litt hjem nå!!

BF:cool2

FBU 4EVER
18-04-2007, 14:17
Originally posted by OJB
Godt jobbet av gutta i rorbua.


Rorbua!?! En rorbu er som regel godt fortøyd til terrafirma og populært som ferieresidens.
Styrhuset? hint,hint,nudge,nudge!

FBU 4EVER
18-04-2007, 14:21
Originally posted by OJB

Originally posted by FBU 4EVER

Her på Nærsnes blir det indretjeneste og kanskje også vinduspussing.:huh:

Men ikveld dropper vi tirsdagstorsken og tar en tirsdagssushi istedenfor.Før det,et par glass på Beer Palace på Aker Brygge.Ikke sant,JetBlue?:cheers:
Har dere plass til en til som ønsker treffe dere?

Selvfølgelig!!! Men du var litt sent ute denne gangen.Vi spiste på "Sushi & Wok" på Aker Brygge.Meget godt.
Vi møtes vanligvis tirsdager kl. 1800 på Schrøders for å spise torsk.Går ofte flere uker uten tirsdagsfri for mitt vedkommende,men alle er velkomne.

OJB
18-04-2007, 15:10
Originally posted by FBU 4EVER

Originally posted by OJB
Godt jobbet av gutta i rorbua.


Rorbua!?! En rorbu er som regel godt fortøyd til terrafirma og populært som ferieresidens.
Styrhuset? hint,hint,nudge,nudge!
Ja, styrhuset er jo en annen beskrivelse av glassverandaen....

OJB
18-04-2007, 15:13
Originally posted by FBU 4EVER

Originally posted by OJB

Originally posted by FBU 4EVER

Her på Nærsnes blir det indretjeneste og kanskje også vinduspussing.:huh:

Men ikveld dropper vi tirsdagstorsken og tar en tirsdagssushi istedenfor.Før det,et par glass på Beer Palace på Aker Brygge.Ikke sant,JetBlue?:cheers:
Har dere plass til en til som ønsker treffe dere?

Selvfølgelig!!! Men du var litt sent ute denne gangen.Vi spiste på "Sushi & Wok" på Aker Brygge.Meget godt.
Vi møtes vanligvis tirsdager kl. 1800 på Schrøders for å spise torsk.Går ofte flere uker uten tirsdagsfri for mitt vedkommende,men alle er velkomne.
Det er bare å si fra neste gang dere møtes, jeg er i Oslo hver tirsdag fremover.