PDA

View Full Version : Noen bilder fra amatørenen


ATC-flyradar
14-04-2007, 23:06
Nå kan du erge deg, du kan spy, du kan grine hvor dårlig dette er, men jeg er en amatør som skal lære meg å ta bilder, redigere i etterkant.

Dere kan mene hva dere vil, jeg vil at dere mener noe -jeg blir ikke sårbar, jeg skal opp til eksamen i foto i løpet av sommeren :colgate:

Jeg har kjøpt flybilletter til Zyrich turen, jeg har kjøpt biletter til Stavanger (Sola stevne) og skal muligens være med på turen til Paris. Så jeg vil ta bilder, plage folk her inne med bilder, og jeg vil ha kritikk, forslag til endringer osv.

Her kommer bildene og de er alle redigert av meg etter ...........

ATC-flyradar
14-04-2007, 23:08
Flere bilder:

Someone
15-04-2007, 00:59
Litt OT, men vet noen om den MD-87 var rute eller ferry?

Thomas
15-04-2007, 01:06
SAS flyr vel stort sett kun med MD T/R CPH om dagen...?

TOS
15-04-2007, 01:08
Jeg er absolutt ingen fotoekspert, men vil det ikke være en ide å croppe bildene noe mer (kutte bort de "irrelevante" delene av bildene; dvs. luften rundt flyet). Alle forstyrrende elementer i bildene, som f.eks. takutstikkerne på det siste bildet, bør vel i det lengste unngås.

sail4fun
15-04-2007, 01:16
Originally posted by Someone

Litt OT, men vet noen om den MD-87 var rute eller ferry?

Om det er SE-DIU så kom den som SK458 kl 12:26

sail4fun
15-04-2007, 01:22
Originally posted by Thomas

SAS flyr vel stort sett kun med MD T/R CPH om dagen...?

[gårs]Dagens produksjon var
6*M81, 1*M87, 1*319

Someone
15-04-2007, 01:23
Originally posted by Thomas

SAS flyr vel stort sett kun med MD T/R CPH om dagen...?

Det er delvis mitt inntrykk også at flertallet av flygningene er med MD-81/82 og ikke A321 som det var tidligere. Men på mine flygninger mellom OSL og CPH det siden året er inntrykket at det stort sett er stappfullt hver avgang

sail4fun
15-04-2007, 01:31
Og i dag 15.4 så serdet ut til å bli
6*M81
3*M87
1*319
1*321
[cph-osl]

atck
15-04-2007, 02:54
Fine bilder.