PDA

View Full Version : København i boks

EB
01-04-2007, 15:21
Dagens arbeidsøkt førte med seg to dager i København i begynnelsen av mai. Blir SAS MD80 til København (sitter laaangt fremme i den rolige delen) og hjem igjen enda lengre fremme på en A321. Gleder meg til en sammenligning av to av mine favoritter i luften.

I København skal vi bo på det gamle varemagasinet DAELLS som nå huser Skt. Petri - et designhotel med R.O.O.M. i kjeller`n...

Holmion
01-04-2007, 23:16
Bra hotellvalg! Bodd der et par ganger selv! Også er jo butikken nede (R.O.O.M) fin!

Someone
02-04-2007, 10:38
God tur. Fikk selv prøvd flex på fredag. Flyet var overbooked med 5 og da sa jeg ja til €150. Og som den eneste av de 5 ble jeg plassert fremme på på neste fly. Fikk ett ost og kalkun smørbrød, med vann og en sjokolade og jeg valgte cola som drikke. At bagasjen først kom på flyet etter var en liten nedtur, men €150 for totalt 2 timer venting og en oppgradering var verdt det.

Ellers var det tydelig å se at flex var på høy tid å få gjenninnført på intra-scan. Var 12 rader med flex (ca 54-60pax) ombord i en stappfull MD-81 hvor det selv klapp i cockpit ble tatt ibruk for å få plass til flygende personell på vei hjem

EB
05-04-2007, 08:08
Lobbyområdet gjøres vel også om til en ganske heftig bar hver kveld på Skt. Petri...:DEN