PDA

View Full Version : Glad søndag morgen...


EB
25-03-2007, 10:20
Glad søndag morgen - formiddag når man skrur klokken frem! Fra i dag blir det mer service og vennlighet i luften igjen... Ha en bedre søndag - nok en bursdagsfeiring står på programmet - men først blir det en lengre tur til fots...

Tommy777
25-03-2007, 11:26
Grynt fra gate F62 på ARN. Jeg kan ikke nedlegge hva jeg har funnet på i dag. C er pakkfull, det samme er Y.. De hadde 6 passasjerer for mange i Y og var virkelig desperate ved gaten. Jeg ble ropt opp og tilbydt 600 Euro for å nedgradere til M... Jeg kom med kontra: 800 euro og setet ved siden av meg blokkert. Hun ga meg 2 toseter alene på rad 20 (første monkey rad) og 800 Euro gitt.

Nå sitter jeg her 6-7000 rikere og lurer på hva i all verden som skjedde. Fra å være desperat etter et C sete i dag, havna jeg pinadø i klassen under det jeg hadde bestilt. Og dette frivillig.

Ha en trivelig søndag

learjet
25-03-2007, 14:11
Glad søndag fra nærmområdene rundt LGW.

For de som er interesert i vær så kan de meldes om 6-8 grader stort sett overskyet og særdeles gode muligheter for regn i løpet av dagen.

Har nå hatt litt fri fra kurs, og det kjennes godt. Var en snartur i London sentrum i går. Godt å komme tilbake til landsbygda.... Kan såvidt skimte inflyvingen til LGW fra stua mi, skulle vært bare litt nærmere så hadde jeg fått med meg alt :-)

Skal nå en tur ut for lunch før det må gjøres litt lekser (uvant med det gitt......) og litt forberedelser for neste uke. Ser frem til "studiedag" på Gatwick på Tirsdag.

Dag J: må si at dere har ganske omfattende og bredt kurs "initial / newhire"

S

TG923
25-03-2007, 14:30
Glad søndag hjemmefra, nå har også kofferten kommet hjem fra Thailand-turen. Den ville ha litt ekstra tid i Køben tydeligvis.

Fortsatt litt døgnvill, blir vel ikke bedre av sommertid og nattjobbing heller...

Someone
25-03-2007, 14:44
God morgen fra København. Her skinner solen og det ligger an til å blir en rolig søndag da jeg er noe trang i hjelmen etter gårdsdagens utskeielser som endte med at jeg syklet meg bort i ukjent terreng ved Brønshøj/Vanløse:drunk: Ha en fin dag

BU595
25-03-2007, 16:15
Nå kl 1500 har tempen passert 16c i Bergen, noen som sa VÅR !! :cool: :cool:
Flesland rapporterer 15,2 offisielle nu 1513 !!

LN-MOW
25-03-2007, 17:56
Allerede 23 grader her i Alpharetta, meterolygen paastaar at det blir over 30 idag.. Skulle egentlig vaert i Columbia og jobbet en ATA-charter i natt, men jeg kansellerte tidligere i uken. Og godt var det - kjerra ble omskedulert til soendag natt ...

Dagen skal vies til litt indretjeneste og diverse smaajobbing .. mulig bikkja faar seg en dusj ogsaa .. men naa er det jeg som skal polere legemet.

Lenge siden sist jeg postet et flybilde .. haaper det retter seg snart .. som en mellomloesning poster jeg et togbilde, tatt fra parkeringsgarasjen paa jobben.