PDA

View Full Version : God tirsdag morgen...


EB
13-03-2007, 05:44
Godt å stå opp om morgenen...:D Hovedstaden byr på fuglesang - noe som gjorde at jeg våknet 30 minutter før ETWU... I ettermiddag skal det leses instuksjonsbok for den nye mbilen... Ha en bedre tirsdag.

CK
13-03-2007, 05:54
argh! og jeg som trodde jeg skulle vært FØRST i dag. Her i SFO er det godt og varmt og klokken er snart ti på kvelden. Flyturen gikk greit, men det er ganske trangt på LH's 747-400 - langt bak der i bussen.... I dag har jeg tasset litt rudnt i byen, tatt meg en Frappuccino på Union Square og spist brasiliansk til middag. Nå er det snart i seng, men tenkte jeg skulle sjekke det trådløse nettet i lobbyen (ikke på rommet) her på Hotel Renoir. I morgen skal det kjøres cable-car og så skal vi sjekke ut Pier 39.

LCH78
13-03-2007, 07:02
God morgen ja :) har i Vadsø så skinner sola. temperaturen har jeg ikke sjekka enda :) Men idag skal man kurses for andre (og siste) dag *jippi*

Someone
13-03-2007, 07:58
Originally posted by EB
I ettermiddag skal det leses instuksjonsbok for den nye mbilen...

Feiging! Bruksanvisninger er for pyser:p


Her i København skinner solen og det er skikkeig vår stemning. Blir først en forelesning før jeg må lese til fredagens eksamen. Ha en fin dag

JetBlue
13-03-2007, 08:18
God morgen her fra Oslo og Hasle. Sola skinner fra en litt skydekket himmel, men akk så deilig med lyse morgener. Bare dét alene gjør at man starter dagen med godt humør.

SK384
13-03-2007, 08:18
God morgen fra Alta.

Pent vær her i dag også og temperatur på -2 grader. Skal starte dagen med å ta tre vikartimer med matematikk for økonomer for en kollega som har tatt seg et par ukers ferie i Thailand.

Utflyttet
13-03-2007, 08:56
Jeg ser at flere over i tråden her bruker ordet "god". Vennligst ta en titt i min nyeste poll... :D

-A

OJB
13-03-2007, 08:58
God morgen fra Tananger/Forus,
Her skinner solen også og det ser ut til at det kan bli en fin dag. God igang med dagen på kontoret.Torsdag blir det tur over fjellet inn til kontoret på Lilleaker.
SKBU eller DY ; decisions--decisions.....
Ha en fin dag alle.

LCH
13-03-2007, 09:57
Originally posted by EB
I ettermiddag skal det leses instuksjonsbok for den nye mbilen... Ha en bedre tirsdag.

Ny bil eller ny mObil? Regner med at jeg hadde hørt det hvis du hadde byttet ut Alfa'en...og det ville vel uansett vært i en ny Alfa!:lol:

valen
13-03-2007, 10:01
God morgen fra Rygge. Våren er jo endelig her nå... Amen!:devot:

EB
13-03-2007, 10:24
He he... LCH! Ja det er ny mobil...og konservativ (les: gammel) som jeg er så er det bare en nyere modell av dagen Sony Ericsson P910...nå er tallet 990...

LN-MOW
13-03-2007, 10:38
+8 og pent her i Alpharetta .. loves 26 foer dagen er omme. ^_^

Registrerer at ph-ndr er i 'mobbehumoer' .... pass deg, ellers saa saa melder jeg deg paa Al Sharpton's mailingiste!

Blir nok en masete kontordag ... haaper paa aa faa ro til aa sette sammen en produktplan.

Trety
13-03-2007, 11:00
Originally posted by EB
He he... LCH! Ja det er ny mobil...og konservativ (les: gammel) som jeg er så er det bare en nyere modell av dagen Sony Ericsson P910...nå er tallet 990...

Velkommen i gjengen EB! ;) P990i er alldeles suveren, selv om den bruker MYE batteri når ActiveSync'en står på "Enable push".

VoiceCom
13-03-2007, 11:28
Og god dag fra Dubai. Ankom i morges med KLM sin B777. SAS har jo ikke startet sine flyginger ennå så da ble det KLM igjen. Men det var utrolig lite belegg i Y (kanskje 10-15%) så det ble en tre-seter på alle passasjerer :D Men i C satt de som sild i tønne :D

26 grader og sol :colgate:

Fellowship
13-03-2007, 11:32
Ja i dag var jeg oppe før EB :) Og fikk øgså høre fuglesangen, der de satt og sang for meg mens jeg ventet på større fugler, (se annen post).

Og endelig er lyset godt nok til å ta frakterne når de kommmer. Jeg var 15 min for sein til å få tatt UPS, men den hører sommeren til. De to andre kom etter at FedEx var kommet. Bedre måte å starte dagen på, vet jeg ikke om i min enfoldighet :)

Egil
13-03-2007, 23:39
Om jeg rasker på nå så rekker jeg å være siste poster på tirsdag og første på onsdag, he he!

Har hatt en velfortjent fridag fra WF i dag. Har gått med til møter og kaffedrikking i godt selskap. I morgen er det jobb fra 0500 på MJF hvor vi håper alt skal gå som normalt. Men for en drittdag da...

Feilmelding i displayet på min Saab 900 cab i formiddag. Girkassetrøbbel... Telefon til forsikringsselskapet, og som i reklamen: Rolig, det ordner seg! Med IF. Så nå er Saaben syk og står på verksted inntil videre! Skulle få svar innen fredag! Tar uansett ferie på mandag, så de må gjerne bruke 14 dager for meg, he he, bare ikke det blir dyrt vel og merke...
Også er min Nokia N70 i ferd med å dø etter "et par" harde møter med gulv, asfalt etc. samt et ufrivillig bad i en søledam, men jeg driver aktiv dødshjelp i håp om at N95 snart skal være i butikken! *håpe*

Snakkes i morgentidlig da folkens!

Egil B