PDA

View Full Version : Glad mandag morgen...


EB
05-03-2007, 05:58
Ny dag, ny uke og nye muligheter... Blir en del møter på kontoret før det igjen blir trening i ettermiddag - etter 14 dager uten. Skal bli godt å røre på seg igjen. Ha en bedre start på uken...

Someone
05-03-2007, 08:49
God morgen. Overskyet her i København idag. En forelesning i formiddag før jeg må få lest til neste ukes eksamen og kanskje en treningstur i kveld ikke hadde vært så dumt. Ha en fin dag

Trety
05-03-2007, 09:02
Dagen startet veldig skjevt i dag etter at jeg oppdaget (etter 15 år med samme klokka!) at vekkerklokka mi innehar tidenes teiteste ringefunksjon - nemlig lydløs. :rolleyes: Resultatet var at jeg våknet fem minutter etter at jeg normalt burde innfunnet meg på jobb - til stor moro for sjefen og diverse kollegaer. :lol:

Ellers kan Drammen melde om overskyet og +1 - og opphold enn så lenge.

The Ticketor
05-03-2007, 09:45
Mandag, uff... Skyting ikveld og innskruing for stevne imorgen.

Ellers så er det deilig at det ser ut som om det går mot vår. Over 0 grader idag også!!

LN-FHU
05-03-2007, 11:00
God formiddag fra Tromsø.

Dagens vær (http://weather.cs.uit.no/) ser sånn ut pr. nå, med andre ord ; en flott dag :cool:

Teller ned til Chicago-tur, 5 dager til man er underveis og første stopp er TRD 9.mars.

Ha en fin dag :nor :nor


PS : Må også rette en stor takk flinke folk som har jobbet med flyttingen av forumet

:clap :clap :clap :clap

Savipix
05-03-2007, 11:12
God morgon!

Sista dagen med skrivande av "thesis" idag och sista korrekturläsningen i morgon innan den går till tryck.

Min tid som universitetssstuderande är snart över för den här gången.

Sigtuna bjuder på +4 grader och overcast.

Thomas
05-03-2007, 11:20
Ekstrajobbing idag.. 9 timer til ende :cry:

Overskyet, blåser og + 4 grader lyder WX'en på.

Utflyttet
05-03-2007, 11:28
Huff... bli vekket klokken 11:00... hva blir denne verden til?

Jaja, frokost og nok en dag på møllen. :)

-A

learjet
05-03-2007, 11:38
God formiddag

2,7 varme ute og hjemmetjeneste før jeg skal være "barnehageonkel" i 2 timer i snuppas barnehage (alle foreldre hjelper til en gang i halvåret for at personalet kan ha personalmøte)

S

LN-MOW
05-03-2007, 12:40
'Vinteren' har ennaa ikke gitt slipp her i Atlanta. Det er saavidt under null, men tempen skal opp paa 15-17 grader i loepet av dagen.

Etter en liten stopp paa kontoret, gar ferden til Montreal hvor jeg skal vaere paa IATA-moete i tre dager og diskutere load control og XML. Ser ut til aa vaere adskillig kjoeligere der oppe ...

Savipix
05-03-2007, 12:55
Originally posted by LN-MOW

'Vinteren' har ennaa ikke gitt slipp her i Atlanta. Det er saavidt under null, men tempen skal opp paa 15-17 grader i loepet av dagen.

Etter en liten stopp paa kontoret, gar ferden til Montreal hvor jeg skal vaere paa IATA-moete i tre dager og diskutere load control og XML. Ser ut til aa vaere adskillig kjoeligere der oppe ...




CRJ tur ;)

LN-MOW
05-03-2007, 12:57
Gleder meg IKKE til tre timer i en CRJ ... men det er omtrent null mainline service til YUL - uansett selskap.

Tommy777
05-03-2007, 16:58
God morgen fra Chicago. I dag blir det lunsj med FBUForever som har stopp i Chicago.

Ha en hyggelig dag alle sammen:-p