PDA

View Full Version : God søndag morgen...

EB
04-03-2007, 00:25
Ikke ofte jeg er oppe på denne tiden av døgnet... Så da kan jeg like så godt starte en GOD SØNDAG MORGEN tråd...en søndag som blir nesten 4 timer og 50 minutter lenger enn søndagene rundt julen...:D Blir vel en rolig søndag - med middagsgjester på kvelden. ha en bedre søndag hvor du måtte tilbringe den...

LN-MOW
04-03-2007, 00:53
Soendagen blir vel ikke lengre .... dagslyset kanskje..?? :p

Begynner aa moerkne her i Atlanta. Etter aa ha sett Liverpool faa en leksjon i hvordan man vinner seriemesterskap, har mesteparten av dagen gaatt med til aa sette opp et pingpong-bord .. Det er lett aa skjoenne at STIGA er fra samme land som IKEA ...

Utflyttet
04-03-2007, 02:45
Natti, da går jeg og legger meg. Ikke finn for amnge feil mens jeg tar meg en blund. :)

-A

LN-MOW
04-03-2007, 03:07
Se email .. har masse problemer ... finner ikke engang svar-knappen i Firefox ...

Alt var OK i begynnelsen, men naa ser jeg bare roede kryss eller ingenting .. dette gjelder to pc'er.

Utflyttet
04-03-2007, 03:11
Originally posted by LN-MOW

Se email .. har masse problemer ... finner ikke engang svar-knappen i Firefox ...

Alt var OK i begynnelsen, men naa ser jeg bare roede kryss eller ingenting .. dette gjelder to pc'er.

Se svar. :)

Legg det i problem-tråden, og om du ser rød kryss, ta en "CTRL-R" eller trykk F5. Har ikke det fikset problemet så høyre-klikk og post linken som gir det resultatet i problem-tråden.

-A

LN-MOW
04-03-2007, 03:14
Har ikke faatt svar ennaa ..

Men naa funker det plutselig - men kun i IE! Firefox er uforandret.

Utflyttet
04-03-2007, 03:17
Originally posted by LN-MOW

Har ikke faatt svar ennaa ..

Men naa funker det plutselig - men kun i IE! Firefox er uforandret.

Og du har lukket browserne helt og tatt en refresh? Du har postet i rett tråd? ;)

-A

LN-KGL
04-03-2007, 03:18
Både ildreven og rævvaprogrammet fungerer på min Lenovo TP R60 - æda bæda MOW - det må være pga Dell :colgate:

LN-MOW
04-03-2007, 04:34
Originally posted by ph-ndr

Og du har lukket browserne helt og tatt en refresh? Du har postet i rett tråd? ;)

-A

Til og med rebootet ... rett traad? Details ..... :p

Baade Dell og HP er involvert, Kurt ...

Rense cache'n gjorde underverker .. jeg begynner tydeligvis aa bli presenil ....

EB
04-03-2007, 06:34
...og da var man våken igjen...ble ikke mange nok timer med søvn - men det er visst noe som skjer med eldre mennesker. Fortsatt god søndag!

FBU 4EVER
04-03-2007, 09:26
Ny adresse for forumet og jeg har ingen problemer! Ennå!
Idag blir det sete 0A til ORD.Kanskje en burger og et par Sierra Nevada IPA i kveld.
Ha en fin helg alle sammen.

Bluejuice
04-03-2007, 11:56
Er det noen her som har fått nok av den forb.... fullpakke-låta fra grandis? Til og med minsten på 3 år har fått dilla på den...

Concorde
04-03-2007, 12:07
Hehe: her er'n http://www.grandiosa.no/

Utflyttet
04-03-2007, 12:30
Originally posted by Concorde

Denne er bedre: http://friends.grandiosa.net/~alexh/telemarket.mp3

;)

-A

Someone
04-03-2007, 13:40
God morgen fra København. Her skinner solen og det er nesten litt vårstemning. Dog kan ikke det samme sies om meg det det både ble sent og mye drikke i går. Ha en fin dag

EB
04-03-2007, 13:40
Bare så synd at reklamen til Grandiosa er så mye, mye, mye bedre enn innholdet i esken!

Utflyttet
04-03-2007, 14:08
Originally posted by EB

Bare så synd at reklamen til Grandiosa er så mye, mye, mye bedre enn innholdet i esken!

Så du lar deg ikke sjarmere av en god Chianti og Grandis? ;)

-A

EB
04-03-2007, 14:26
...på ei litta skinnefelle foran kaminen med Julio på cd`n? Tror ikke det - ennå...;)

Thomas
04-03-2007, 14:41
Someone;

Synes å merke at du stort sett i hver "God morgen.." post sier du har dukket for mye kvelden i forveien - er du på nippet til å bli alkoholiker? :colgate:

Det er grått på Østlandet og drøye 4 varme, tar det lett og pent.

EB
04-03-2007, 14:59
Hvis man deler opp ordet "alkoholiker" til "liker alkohol" så høres det straks bedre ut...;)

Someone
04-03-2007, 15:15
Originally posted by Thomas

Someone;

Synes å merke at du stort sett i hver "God morgen.." post sier du har dukket for mye kvelden i forveien - er du på nippet til å bli alkoholiker? :colgate:

he he nei. Kunne sikkert vært ute mindre men det er noe som heter "studentlivet". Er ute normalt 2 dager i uken, så det er ikke så ofte (og en redusering fra livet i skottland). Og jeg velger heller å skylde på dårlige venner som ofte gjør at 1 øl blir fler (+mer):p

Utflyttet
04-03-2007, 15:22
Originally posted by Someone
(og en redusering fra livet i skottland)

Hvor studerte du i Skottland?

-A

Someone
04-03-2007, 15:37

(og en redusering fra livet i skottland)

Hvor studerte du i Skottland?

-A

Edinburgh ved Heriot-Watt...er for å være helt nøyaktig: Galashiels, som er en liten by 50km sør for Edinburgh

Utflyttet
04-03-2007, 15:39
Edinburgh ved Heriot-Watt...er for å være helt nøyaktig: Galashiels, som er en liten by 50km sør for Edinburgh

Vurderte å begynne der før jeg fant ut at utdanning ikke var noe for meg. ;)

Men endte opp å bo noen år i Glasgow og savner stedet.

-A

Bizflyer
04-03-2007, 19:28

Someone;

he he nei. Kunne sikkert vært ute mindre men det er noe som heter "studentlivet". Er ute normalt 2 dager i uken, så det er ikke så ofte (og en redusering fra livet i skottland). Og jeg velger heller å skylde på dårlige venner som ofte gjør at 1 øl blir fler (+mer):p

Og studentene klager over at de har dårlig råd!!! tsk tsk!
Jeg har knapt råd til å gå ut å drikke en gang i uken!

BF:white

Bluejuice
04-03-2007, 19:50

;)

-A

Ja gni det inn

Utflyttet
04-03-2007, 19:58
Originally posted by Bluejuice

;)

-A

Ja gni det inn

Hm?

-A

Someone
04-03-2007, 21:20
Originally posted by Bizflyer

Someone;

Og studentene klager over at de har dårlig råd!!! tsk tsk!
Jeg har knapt råd til å gå ut å drikke en gang i uken!

BF:white

Men nå skal det da sies at jeg har vesentlig bedre råd enn gjennomsnittstudenten:)

Kombinasjonen å jobbe endel ved siden og skolen og være litt bortskjemt hjelper på kontantstrømmen:p