View Full Version : God søndag morgen...
Ikke ofte jeg er oppe på denne tiden av døgnet... Så da kan jeg like så godt starte en GOD SØNDAG MORGEN tråd...en søndag som blir nesten 4 timer og 50 minutter lenger enn søndagene rundt julen...:D Blir vel en rolig søndag - med middagsgjester på kvelden. ha en bedre søndag hvor du måtte tilbringe den...
Soendagen blir vel ikke lengre .... dagslyset kanskje..?? :p
Begynner aa moerkne her i Atlanta. Etter aa ha sett Liverpool faa en leksjon i hvordan man vinner seriemesterskap, har mesteparten av dagen gaatt med til aa sette opp et pingpong-bord .. Det er lett aa skjoenne at STIGA er fra samme land som IKEA ...
Utflyttet
04-03-2007, 02:45
Natti, da går jeg og legger meg. Ikke finn for amnge feil mens jeg tar meg en blund. :)
-A
Se email .. har masse problemer ... finner ikke engang svar-knappen i Firefox ...
Alt var OK i begynnelsen, men naa ser jeg bare roede kryss eller ingenting .. dette gjelder to pc'er.
Utflyttet
04-03-2007, 03:11
Originally posted by LN-MOW
Se email .. har masse problemer ... finner ikke engang svar-knappen i Firefox ...
Alt var OK i begynnelsen, men naa ser jeg bare roede kryss eller ingenting .. dette gjelder to pc'er.
Se svar. :)
Legg det i problem-tråden, og om du ser rød kryss, ta en "CTRL-R" eller trykk F5. Har ikke det fikset problemet så høyre-klikk og post linken som gir det resultatet i problem-tråden.
-A
Har ikke faatt svar ennaa ..
Men naa funker det plutselig - men kun i IE! Firefox er uforandret.
Utflyttet
04-03-2007, 03:17
Originally posted by LN-MOW
Har ikke faatt svar ennaa ..
Men naa funker det plutselig - men kun i IE! Firefox er uforandret.
Og du har lukket browserne helt og tatt en refresh? Du har postet i rett tråd? ;)
-A
Både ildreven og rævvaprogrammet fungerer på min Lenovo TP R60 - æda bæda MOW - det må være pga Dell :colgate:
Originally posted by ph-ndr
Og du har lukket browserne helt og tatt en refresh? Du har postet i rett tråd? ;)
-A
Til og med rebootet ... rett traad? Details ..... :p
Baade Dell og HP er involvert, Kurt ...
Rense cache'n gjorde underverker .. jeg begynner tydeligvis aa bli presenil ....
...og da var man våken igjen...ble ikke mange nok timer med søvn - men det er visst noe som skjer med eldre mennesker. Fortsatt god søndag!
FBU 4EVER
04-03-2007, 09:26
Ny adresse for forumet og jeg har ingen problemer! Ennå!
Idag blir det sete 0A til ORD.Kanskje en burger og et par Sierra Nevada IPA i kveld.
Ha en fin helg alle sammen.
Bluejuice
04-03-2007, 11:56
Er det noen her som har fått nok av den forb.... fullpakke-låta fra grandis? Til og med minsten på 3 år har fått dilla på den...
Concorde
04-03-2007, 12:07
Hehe: her er'n http://www.grandiosa.no/
Utflyttet
04-03-2007, 12:30
Originally posted by Concorde
Denne er bedre: http://friends.grandiosa.net/~alexh/telemarket.mp3
;)
-A
God morgen fra København. Her skinner solen og det er nesten litt vårstemning. Dog kan ikke det samme sies om meg det det både ble sent og mye drikke i går. Ha en fin dag
Bare så synd at reklamen til Grandiosa er så mye, mye, mye bedre enn innholdet i esken!
Utflyttet
04-03-2007, 14:08
Originally posted by EB
Bare så synd at reklamen til Grandiosa er så mye, mye, mye bedre enn innholdet i esken!
Så du lar deg ikke sjarmere av en god Chianti og Grandis? ;)
-A
...på ei litta skinnefelle foran kaminen med Julio på cd`n? Tror ikke det - ennå...;)
Someone;
Synes å merke at du stort sett i hver "God morgen.." post sier du har dukket for mye kvelden i forveien - er du på nippet til å bli alkoholiker? :colgate:
Det er grått på Østlandet og drøye 4 varme, tar det lett og pent.
Hvis man deler opp ordet "alkoholiker" til "liker alkohol" så høres det straks bedre ut...;)
Originally posted by Thomas
Someone;
Synes å merke at du stort sett i hver "God morgen.." post sier du har dukket for mye kvelden i forveien - er du på nippet til å bli alkoholiker? :colgate:
he he nei. Kunne sikkert vært ute mindre men det er noe som heter "studentlivet". Er ute normalt 2 dager i uken, så det er ikke så ofte (og en redusering fra livet i skottland). Og jeg velger heller å skylde på dårlige venner som ofte gjør at 1 øl blir fler (+mer):p
Utflyttet
04-03-2007, 15:22
Originally posted by Someone
(og en redusering fra livet i skottland)
Hvor studerte du i Skottland?
-A
(og en redusering fra livet i skottland)
Hvor studerte du i Skottland?
-A
Edinburgh ved Heriot-Watt...er for å være helt nøyaktig: Galashiels, som er en liten by 50km sør for Edinburgh
Utflyttet
04-03-2007, 15:39
Edinburgh ved Heriot-Watt...er for å være helt nøyaktig: Galashiels, som er en liten by 50km sør for Edinburgh
Vurderte å begynne der før jeg fant ut at utdanning ikke var noe for meg. ;)
Men endte opp å bo noen år i Glasgow og savner stedet.
-A
Bizflyer
04-03-2007, 19:28
Someone;
he he nei. Kunne sikkert vært ute mindre men det er noe som heter "studentlivet". Er ute normalt 2 dager i uken, så det er ikke så ofte (og en redusering fra livet i skottland). Og jeg velger heller å skylde på dårlige venner som ofte gjør at 1 øl blir fler (+mer):p
Og studentene klager over at de har dårlig råd!!! tsk tsk!
Jeg har knapt råd til å gå ut å drikke en gang i uken!
BF:white
Bluejuice
04-03-2007, 19:50
;)
-A
Ja gni det inn
Utflyttet
04-03-2007, 19:58
Originally posted by Bluejuice
;)
-A
Ja gni det inn
Hm?
-A
Originally posted by Bizflyer
Someone;
Og studentene klager over at de har dårlig råd!!! tsk tsk!
Jeg har knapt råd til å gå ut å drikke en gang i uken!
BF:white
Men nå skal det da sies at jeg har vesentlig bedre råd enn gjennomsnittstudenten:)
Kombinasjonen å jobbe endel ved siden og skolen og være litt bortskjemt hjelper på kontantstrømmen:p