View Full Version : God lørdag morgen
Litt annerledes start på dagen...med barn i huset så er det de som er førstepri og ikke forumet. Nå har gutten fått frokost og ser på barne-tv - så da kan jeg jo ta en tur innom scanair.no. Blir vel en heller aktiv formiddag med barn i huset. ha en bedre lørdag - det skal vi ha...:D
ENGM RAMP
03-03-2007, 07:37
Du verden, fått barn i huset av Eivind? ^_^
Vel, god morgen forumister fra Tårnsvalen......Her har man vært tiiidlig oppe, 0515, og kommet seg på jobb, og sitter her frisk og rask (veeeeeeel...)
Jeg skal sitte her og jobbe i heeele dag, så det er bare å begynne dagen med en skikkelig frokost, en smoothie, og så maaaasse kaffe :)
Ha en fortreffelig dag alle sammen og en flott helg til dere som har fri. Til dere som join'er meg og skal jobbe - Stå på!
:D
Jepp...:D Men i dag har vi bare 1 av 3 av våre nevøer på besøk...
God morgen fra København. Egentlig skulle jeg vært på biblioteket å lest alt, men kom sent hjem i natt etter å ha vært på Nørrebro. Kunne jo ikke gå glipp av dette. Ikke hver dag man får sjansen til å se en gjeng hjernedøde venstre ekstreme og anarkister prøve å ødelegge byen, mens de får bank av politiet. Stod blant annet 5 meter bak politiet når 100 politifolk angrep St.Hans Torg for å få mengden til å spre seg og kan bekrefte som VG skriver at de var generøse med Tåre/CS-gassen. Var litt uheldig med vinden og fikk meg en skikkelig omgang med gass, men det er jo da man lever. Ellers var det å gå rundt å ta bilder og video med mobilen av barrikader og slosskamper etc etc. Var 1 gang vi måtte løpe da vi nesten havnet i kryssilden. Ellers var det masse folk i gatene av alle aldere som var der av samme grunn som meg, nemlig å se på.