PDA

View Full Version : God torsdags morgon!


wf145
01-03-2007, 06:06
God morgon til alle!
Dagen starta med eit pang klokka 0525, då eg hadde forsove meg. Men dusj, påkledning og tannpuss var unnagjort på 4 minutt, så då var eg klar. :)

Sto og skrudde IKEAkjøken til langt på natt i gå - anbefalast!!:)
Ein riktig god dag tl alle frå Ørsta!!

EB
01-03-2007, 06:16
Glad morgen... Et par minusgrader og litt mere sne i hovedstaden. Venter på vaskehjelpen før jeg drar på jobb og et par møter.. Ha en bra torsdag - det nærmer seg helg!

TOS
01-03-2007, 07:18
God torsdagsmorgen fra Seattle (det er riktignok fortsatt onsdag her, men jeg må nå begynne å legge om døgnrytmen...)! Her er det småkaldt, med antydning til snø i lufta.

Vi har nettopp avsluttet et lite scanair.no møte i Seattle, med undertegnede og dc-8-63 tilstede. Det var et veldig hyggelig møte, med godt øl og god mat og mye flyrelatert prat (samt endel annen prat også - helt ensporet er man vel ikke....;) ). Jeg ser frem til å kunne gjenta det en annen gang.

jy

Someone
01-03-2007, 07:30
God morgen fra København. Overskyet idag og blir en tur på jobben idag før det blir ut for å ta seg ett par øl ikveld. Ha en fin dag

SK384
01-03-2007, 08:52
God morgen fra Alta.

Da var jeg tilbake i Alta igjen etter en skikkelig sightseing rundt kysten i går. Ferden gikk fra Kirkenes via Vadsø, Vardø, Båsfjord, Berlevåg, Hammerfest før vi nådde Alta. Berlevåg var vi forresten ikke nedom. Der var det for mye vind til at vi kunne lande. Passasjerene til Berlevåg måtte bli med til Hammerfest. Der var det ingen hotellrom å oppdrive så det endte med at de ble med oss til Alta for overnatting. Planen var at BVG passasjerene skulle prøve å nå Berlevåg i morges, men det har heller ikke gått så bra, da flyet fra ALF til HFT ikke gikk. Antagelig ikke noe spesielt morsom tur for passasjerne til BVG. Blant passasjerene var det en med en baby og to UM'er. Heldigvis traff de to UM'ene tilfeldigvis en de kjente på flyet som tok seg av dem.

Trety
01-03-2007, 09:57
Originally posted by wf145
Sto og skrudde IKEAkjøken til langt på natt i gå - anbefalast!!:)


BTDT - egentlig ikke så verst jobb, men er kjøkkenet stort blir det fort maaaaaange skrog man egentlig ikke har plass til rundt omkring i kåken før det settes opp... ^_^

Ellers begynte dagen her helt ok, 0 grader og bar asfalt som Volvoen kunne boltre seg på de fleste steder, men for 5 minutter siden kjørte værgudene det hele nok en gang grundig i dass - nå likner det altfor mange snøfnuggene som kommer seilende nedover på ferdigmonterte snømenn. Sånt blir jeg rett og slett litt muggen av.
Jeg er nødt til å overbevise sjefen om at det er lønnsomt for firmaet å anskaffe en leilighet på Kanariøyene som jeg kan ha hjemmekontor på fra oktober til april... :cool:

LN-MOW
01-03-2007, 11:42
G'morgen fra Alpharetta. Skal paa jobb etter tre dagers influensaavbrudd. Godt aa vaere paa beina igjen ...

Innboksen ble delvis ryddet i gaar ettermiddag ... resten skal til pers saa fort jeg kommer meg ned til veikrysset.

12 grader og skyet akkurat naa ... 'severe storms' ventes til ettermiddagsrushet. Velvel .. Nomad'en er lastet til kanten med podcasts og god musikk. I'm ready.

Shit .. naa buldrer det allerede i det fjerne ... paa tide aa komme seg avgaarde! men foerst skal Ponduskalenderen snus til mars!! First things first!

LN-MOW
01-03-2007, 13:46
'Pangstart' staar det paa toppen, og det er det blitt. Men naa er jeg trygt forvart i betongsiloen her nede i veikrysset. La stormene herje!!

http://sirocco.accuweather.com/coxrad_4x3/inmaremr_atl.gif

FBU 4EVER
01-03-2007, 16:24
Dagen har gått med til å komme til hektene etter ORD-turen og hjemkomst til masse snø og måking igår.En tur på dynga med masse plast og isopor som den nye sofasalongen kom innpakket i (du verden så mye plast!) og innkjøp av ferskt brød og melk.Bunken med post og aviser er unnagjort,også.Nå kan kvelden komme!

AirbusTrond
01-03-2007, 16:56
Pakking i Gamlebyen før morgendagens feriestart med LH via FRA til BKK. AirAsia tekster meg fordi de har funnet på å endre avreise fra BKK til Puket fra 1855 til 2030. Det betyr at jeg rekker ganske mange øl lørdagskvelden på flyplassen...

PHK
01-03-2007, 16:59
I Daytona ser det ut som om -172 skal få lov til å stå på bakken i dag da tafen melder om:


TEMPO 1721 VRB20G35KT 2SM +TSRA BKN025CB

Concorde
01-03-2007, 18:03
Idag har jeg takket nei til en veldig interessant jobb i et stort forsikringsselskap og er skikkelig fornøyd!

dc-8-63
01-03-2007, 19:24
...her ble det ogsaa en pangstart paa dagen, en kontrollert noedlanding med sykkelen etter et moete med islagt vei...slapp unna skader heldigvis...men tok en kjapp fjellvettregel: ingen skam aa snue en kjentmann i tide!

Det var et hyggelig moete med TOS i Seattle i gaar....artig at forumet kan foere til moeter......

Det gaar tregt med mitt ansvarsomrradet i forum flytte prosessen, dette er ingen god tid rent jobb messig....