View Full Version : CRJ orgie med Lufthansa
Det har nu blivit dags att presentera mitt examensarbete och när man skriver om "hub-and-spoke" vad är då inte bätte än att "hubba" sig ner till Sydeuropa.
Det blir ARN-HAM-NCE-DUS-ARN ut den 17/3 och hem den 23/3 och alla sträckorna flygs av CRJ (HAM-NCE är CRJ700 och resterande CRJ200)
Stay tuned for the report
Bizflyer
28-02-2007, 14:19
Var dette billigste alternativ, eller samler du på spesielle fly strekninger??
BF:cool2
Desk pilot
28-02-2007, 14:29
Savipix, du mener vel Stay tubed for the report? :D2
God tur med CRJ-ene, vi ser frem til rapporten.
Originally posted by Bizflyer
Var dette billigste alternativ, eller samler du på spesielle fly strekninger??
BF:cool2
Cheapest and most convenient times.. Totalpris 2500SEK och 1500SEK under Sterling
My sympathies .. har floeyet nok med CRJ de siste par aarene til ikke aa misunne deg den turen .... :mol
Tommy777
28-02-2007, 18:14
Jeg har en kompis som bor i Juan Les Pins og jobber for Accenture. Han flyr LH RJ ut av NCE MINST 2 ganger i uken...
Så, god tur!
Originally posted by Tommy777
Jeg har en kompis som bor i Juan Les Pins og jobber for Accenture. Han flyr LH RJ ut av NCE MINST 2 ganger i uken...
Så, god tur!
Accenture håller väl till i Sofia Antipolis? Blir min andra CRJ tur. Har bara provat Air Nostrum NCE-MAD. Flygplatsen som sådan (terminal 1) tycker jag inte om efter 3 år i omårdet.
Fløy selv CRJ700/900 for kort tid siden, positivt overrasket over komforten med mine 1,90. Lavt støynivå foran i kabinen, gode seter og helt ok beinplass. Fin vindushøyde.Mye bedre enn f.eks. KLM cityhopper sine aldrende og støyende Fokkere.
Blir spennende å se hva du kommer frem til Savi!
CRJ med LH er uansett om det er 100/200 eller 700/900 uendelig mye bedre enn Sterling
Enig - CRJ er helt topp - med mine 1,90 så går det uten problemer... god tur!
Må innrømme at jeg ble meget positivt overrasket av å ha flydd med Lufthansas CRJ. Bla var toalettet på minste CRJ-versjon (100) det største jeg har sett på såpass små fly.
Ja ha man vært inne på toalettet foran på en 737 - blir det meste stooort i forhold!!!
Har ikke vært på toalettet på en B737 foran, kun bak, men tror ikke dem er så veldige mye større der bak heller. Toalettet på CRJ var veldig stort og fint.
Vilka platser är att rekommendera på CRJ200/700?
Noedutgang. Paa DL ine er det rad 8 (200) og 14 (700). Paa 700 er det veldig god plass til knaerne, ettersom noedutgangen er stoerre enn paa 200.
Dassen (bak) paa -700 er OK. Paa -200 er den forferdelig trang.