PDA

View Full Version : Continental fra AMS

EK 007
25-02-2007, 18:35
Noen som vet; Har Continental egen handling på Schiphol, eller er det KLM som tar seg av det? Jeg skal fly på ID med CO til Houston og videre til Cancun, hva er sjansen for at de klarer å sjekke meg inn hele vegen?

learjet
25-02-2007, 19:29
KLM ønsker ikke å sjekke gjennomgående ID pax. Så du må nok ta ut bag i AMS. Vet ikke hvordan det er med ID på CO om de sjekker igjennom.
Vet ikke hvem som har handelingen av CO i AMS. Men uansett så bruker nok CO sitt eget system der.

S

rampen
25-02-2007, 19:49
Det er KLM som har handlingen for Continental på Schipol. Og du får IKKE sjekket baggasjen helt frem på flighter der du må skifte fly på ID biletter hos Continental.

EK 007
25-02-2007, 19:57
Originally posted by rampen

Det er KLM som har handlingen for Continental på Schipol. Og du får IKKE sjekket baggasjen helt frem på flighter der du må skifte fly på ID biletter hos Continental.

Jeg reiser kun med håndbagasje. Skal fly GOT-AMS-IAH-CUN, klarer KLM enten i GOT eller AMS å sjekke meg igjennom da?

LN-RKF
25-02-2007, 21:13
Kommer vel an på plassituasjon også.

Dag Johnsen
25-02-2007, 21:13
Heisann EK 007 og rampen!

Jeg har reist med KLM fra OSL til AMS og saa videre med oss til IAH og sjekket bagasjen helt fram flere ganger. Det samme gaar tilbake med CO til AMS og saa videre med KL eller SK til OSL. Det er vel Serviceair som tar innsjekk for oss i OSL, men jeg vet ikke hvem det er i GOT...?

EK 007, jeg regner med at du skal videre med oss til CUN...?

Dag

EB
25-02-2007, 21:42
Er det mulig å reise så langt med kun håndbagasje? Eller skal du på nudistleir???

Dag Johnsen
25-02-2007, 22:13
EB! Er det mulig å reise så langt med kun håndbagasje? Eller skal du på nudistleir???

:lol: :lol: :lol:

Ikke mye man trenger aa ta med seg til Cancun...;)

Skal du/dere dykke? Det er utrolige gode dykkeforhold der!

Dag

Dag Johnsen
25-02-2007, 22:19
EK 007!

En ting jeg lurte paa! Siden du er ID reisende, hvorfor tar du ikke turen GOT-EWR-CUN direkte? Vi har tre daglige direkteflighter fra EWR til CUN og EWR CUN er kun 4 timer og noen minutter...!

Dag

EK 007
25-02-2007, 22:40
Originally posted by Dag Johnsen

EK 007!

En ting jeg lurte paa! Siden du er ID reisende, hvorfor tar du ikke turen GOT-EWR-CUN direkte? Vi har tre daglige direkteflighter fra EWR til CUN og EWR CUN er kun 4 timer og noen minutter...!

Dag

Takk for info. Skal fly med CO hele vegen ja. Har sjekket opp litt, og det ser ut som det er lettere å komme seg til IAH enn EWR.

EB
26-02-2007, 07:28
GOT-EWR - er ikke det Gøteborg-Newark????

EK 007
26-02-2007, 11:31
Originally posted by EB

GOT-EWR - er ikke det Gøteborg-Newark????

Jo, stemmer, og det finns ingen direkterute mellom de to. Det er faktisk overraskende lite ruter ut av Gøteborg, med tanke på størrelsen på byen....

KLMfan
26-02-2007, 11:59
Så vidt jeg kan se fra schiphol.nl så er det Aviapartner som er handlingagent for CO i AMS. KLM(Servisair) i Oslo kan sjekke inn bagasje hele veien, hvis du er listet hele veien, men boardingkort må du nok få i AMS.

KLMfan