Flyprat >
Flyforum > Vakkert, nytt skip tilgjengelig, Dag. Hvor skal du bruke den?
View Full Version : Vakkert, nytt skip tilgjengelig, Dag. Hvor skal du bruke den?
Tommy777
23-02-2007, 20:49
Hei Dag!
Ser at den nye, flotte 777en din er klart til bruk:
http://www.flickr.com/photo_zoom.gne?id=363059669&size=o
Vakker er den! Men hva skal du bruke den til?
BTW, venter på invitasjonen til å delta i flygningen hjem til IAH ;)
Dag Viking
23-02-2007, 20:59
Den kunne du betalt 10k for, til inntekt for gode formål
http://www.marchofdimes.com/flight/
THIS LUXURY PACKAGE INCLUDES:
First-class travel to and from Seattle to step aboard the Ferry Flight
Leave from either Houston, TX, or Newark, NJ, on March 22. (Free flight from your home airport to either city. In Seattle, ground transportation will be provided. Ground transportation will not be provided to and from home airport.)
One-night stay at the Renaissance Seattle Hotel
Centrally located at the core of this vibrant and eclectic city. Spacious hotel rooms have breathtaking views of downtown Seattle. Hotel’s newly renovated lobby features decorator furnishings and paintings by local artists.
Dinner with Continental’s senior executives
Including Chairman and CEO Larry Kellner, Boeing executives and an elite group of special guests joining the Ferry Flight.
A private tour of the Boeing factory
Tour the Boeing plant — the largest building in the world by volume (472,000,000 cubic feet). Follow the Boeing flight line and witness planes in various stages of flight test and manufacture for airline customers around the world.
Two seats on the 777 Ferry Flight with Continental CEO and other VIPs
Fly to either Houston, TX, or Newark, NJ, on a 777 just off the assembly line. The plane carries from 305 to 550 passengers, but only this elite group of passengers will fly this first trip.
WOW!!! Heftig bilde...ikke mye man går glipp av der...:clap
Tommy777
24-02-2007, 08:25
Jøsses! Budet starter på 5000 USD for 2 pers... (lurer på om det blir CO miles på denne turen..) Hadde det kostet halvparten, hadde jeg slått til
Dag Johnsen! Vis veldedighet til en hyggelig kar som bor i en forfrossen by :cry:
Jeg lover å spandere et par Arrogant Bastards på sjefen din i Seattle :colgate:
Dag Johnsen
24-02-2007, 14:23
Heisann!
Ja dette var et fint bilde! Hvordan er dette bildet tatt? Jeg mener med et slags vidvinkel kamera...?
Noen som vet noe om de grå B767'ene som står der?
Tommy777 Hvordan kan Larry si nei til en Arrogant Bastard...:cheers:
Hva de neste B777'ene skal brukes til? Det blir noen oppgraderte Europa ruter, men det ville ikke forundre meg om det annonseres en ny langrute fra EWR og østover snart... ;)
Dag
Bildet er montasje. Du kan se 'soemmen' hvis du ser litt noeye.
767'ene er tankere. Den ene skal til Italia, Den andre tror jeg er planlagt aa bli den foerste til USAF hvis Boeing faar kontrakten. Dette skal avgjoeres i i september.
Der så jeg sømmen rett før Air Inda sin nye 777 - men alikevel et meget bra syarbeid...:D
Originally posted by Dag Johnsen
Heisann!
Ja dette var et fint bilde! Hvordan er dette bildet tatt? Jeg mener med et slags vidvinkel kamera...?
Hva de neste B777'ene skal brukes til? Det blir noen oppgraderte Europa ruter, men det ville ikke forundre meg om det annonseres en ny langrute fra EWR og østover snart... ;)
Dag
Kanskje til OSL??:wink. Med bedre PR og gode kampanjer er jeg overbevist om at CO hadde fått en god del flere norske passasjerer..:spin:
Originally posted by amatør
Heisann!
Dag
Kanskje til OSL??:wink. Med bedre PR og gode kampanjer er jeg overbevist om at CO hadde fått en god del flere norske passasjerer..:spin:
De kunne jo bare male KLM paa flyet.,...saa ville nordmenn staa i koe!!!:p
He he... KLM var vel ikke noen fan av å ha Northwest på OSL og er vel heller ikke fan av CO på OSL...
Dag Johnsen
25-02-2007, 13:07
Heisann!
Vi feeder en masse passasjerer fra IAH til KLM fra AMS til OSL og motsatt, tar du KLM tidlig fra OSL vil du finne en masse passasjerer som fortsetter til Houston...;)
Man kunne jo lure paa om det var et lite marked for OSL - IAH direkte...:-p
Dag
Når man er inne på vakre fly (http://www.airliners.net/open.file?id=1180708&size=L) fra Continental. Dette bildet var litt stilig, med de-ice veske og snøføyk på OSL. Pga snø og is som føyker opp bak den ser det nesten ut som om den driver med god gammeldags sladding på vinterføre:lol:
Tror at flere og flere blir klar over at one-stop med CO til forskjellige US destinasjoner er en fordel . Man blir trøtt av å se "Oslo" til høyre på airshow 3-4 timer etter at en har dratt fra OSL. Never mind 752, men TID folkens !!
Som jeg har vært inne på tidligere i en annen tråd, har allerede booket SAN på direkten t/r med CO via EWR .
Siden vi elsker Hawaii har vi også vurdert Honolulu med one-stop neste vinter. Riktignok med stop-over i NYC, men det er OK. CO tillater også stopover mer enn en natt ( har testet det ). Fantastisk by å stoppe for en dag eller tre !! Hjem fra HNL en del timer på EWR, but who cares. Dra til byen for noen timer .....
Trenger ikke KLM på siden av flyet ( men elsker KL også ^_^ ). CO har jeg fløyet siden deres 747-100 HNL-LAX i 1970 i en av deres første turer med flyet, og liker det godt !
Har også sett fine one-stop til bl.a. Costa Rica etc. Vil forske videre !!:exclamati :exclamati :clap
Heihei Dag :hi2
Det er satt sammen av flere bilder :)
Som LN-MOW nevner er dette en tanker til ITAF (nåværende reg N765TT) og den andre er ln 923, ment for USAF. er vel prototypen Boeing bygde til den forrige tanker dealen? (den som gikk i vasken altså.) Sistnevnte maskin har ingen reg, og har aldri vært på vingene.
Tommy777
26-02-2007, 02:15
Originally posted by dc-8-63
Originally posted by amatør
Heisann!
Dag
De kunne jo bare male KLM paa flyet.,...saa ville nordmenn staa i koe!!!:p
Jepp, mal den i KLM farger, røsk ut 30 seter i C, peis inn minst 150 flere seter i Y og server en reklamefinansiert trekantsandwich om bord så blir dette en Norsk favoritt!:lol: ;)
Originally posted by Tommy777
..... og server en reklamefinansiert trekantsandwich om bord så blir dette en Norsk favoritt! :lol: ;)
Grandiosa!! :colgate: :drunk:
Flott bilde av 757'en på OSL! Og kult fra Boeing-land også....
Dag Viking
07-03-2007, 23:52
http://microvoltradio.com/images/pae1086.jpg
Dag Johnsen
08-03-2007, 04:04
Heisann Dag (V)!
Saa ren og pen hun ser ut...:-p
Den kommer med AVOD (Audio and Video On Demand) og in-seat power fra foerste BusinessFirst sete til siste Economy sete, EFB (Electronic Flight Bag) og OHCR (Overhead Crew Rest)... pluss en hel del interne oppgraderinger. Vi starter oppgradering av de tidligere B777'ene snart.
Dag
Tommy777
08-03-2007, 04:47
Skikkelige feite mugger. det liker gutta :cool:
Dag Johnsen
08-03-2007, 12:25
Skikkelige feite mugger. det liker gutta
:lol: :lol: :lol: