View Full Version : Kitzbühel
Noen her som har vært i Kitzbuhl og som har noen synspunkter på bakkene og utelivet?
:AUT
Bare vært der på sommeren og da var stedet overfyllt med pensjonister...men det var kanskje ikke det du tenkte på...;)
Ikke helt ;)
Drar dit nå om 2 uker og regner med at snittalderen er litt lavere i vintersesongen!
Men du verden hva som skjer under besøkene der nede...hjem igjen er det ofte mange flere krykker enn på vei ned...vær forsiktig!
Concorde
24-02-2007, 17:02
Knokkel-ekspressen er jo velkjent:huh:
he he what doesn't kill you make you stronger er det noe som heter:p
Jeg har vaert i Kitzbuehl flere ganger, selv om det naa er en del aar siden .... Vi hadde det knall .. bakkene .. gluehwein i baken .. bratwurst ... afterski ... restauranttilbud ... billige fartsboeter ... helt knall. Vi var en gjeng fra SAS som dro nedover 4-5 aar paa rad.
Jepp, Kitzbuhel var knall. Kanskje min beste skiferie til nå. Hadde 4 fantastiske dager med off-piste kjøring. Gruppen jeg var i hadde med oss en lokal guide som visste om alle stedene itillegg til å være en glimrende løssnøkjører. Og når deler av følge også bestod av enkelte av Danmarks kanskje beste løssnøkjørere var det dømt til suksess med de forholdene jeg hadde. Kveldene var også topp med god mat og drikke samt ompa-ompa musikk og Jägermeistere som gikk unna som bare det.
Er dog jeg slapp å betale for hele opplegget:colgate: (Men å ihvertfall spandere på seg en guide/instruktør er definitivt verdt pengene)