View Full Version : Ingen avganger- litt skuffende
litt-amatør
22-02-2007, 15:03
Hadde sett frem til å prøve de små fine SunAir/BA- maskinene som flyr mellom Oslo og Jylland. Hadde siktet meg inn på en dato midt i juli, selv om prisene på denne ruten ikke akkurat er lavpris.:cool: Hadde tenkt å kombinere det med litt jobbing.
Men hva ser jeg? Ingen avganger i nesten hele juli. Begynner først 30. juli igjen. Og det er nok sannsynligvis litt sent for meg. Dette må være bestemt ganske nylig for det er ikke så lenge siden jeg var inne og så, og da var det satt opp avganger.
Slik var det ikke i fjor. Da fløy de hele sommeren, dog slik at samme fly tok begge destinasjoner (det gjøres jo utenfor sommeren også noen ganger). Jeg angret skikkelig der jeg satt på danskebåten. :D
Så da blir det vel danskebåt denne sommeren også... Litt billigere blir det nok i hvert fall...
Sunair er af den mening, at naar det er sommer saa lukker de butikken.
Lidt uforståeligt.
Hilsen
Ole
ENGM RAMP
22-02-2007, 18:49
Sun-air driver vel business på en helt annen måte enn alle andre og vel :)
Finnes det maken til selskap som kjøper og selger fly + + +
Her på berget (ENGM) stusser jeg ofte på at de ofte drar herfra både 10 og 15 min FØR oppsatt avgangstid
Niels Sundberg som eier Sun-air er og blir en skikkelig kremmer
Concorde
22-02-2007, 19:13
Originally posted by litt-amatør
Hadde sett frem til å prøve de små fine SunAir/BA- maskinene som flyr mellom Oslo og Jylland. Hadde siktet meg inn på en dato midt i juli, selv om prisene på denne ruten ikke akkurat er lavpris.:cool: Hadde tenkt å kombinere det med litt jobbing.
Men hva ser jeg? Ingen avganger i nesten hele juli. Begynner først 30. juli igjen. Og det er nok sannsynligvis litt sent for meg. Dette må være bestemt ganske nylig for det er ikke så lenge siden jeg var inne og så, og da var det satt opp avganger.
Slik var det ikke i fjor. Da fløy de hele sommeren, dog slik at samme fly tok begge destinasjoner (det gjøres jo utenfor sommeren også noen ganger). Jeg angret skikkelig der jeg satt på danskebåten. :D
Så da blir det vel danskebåt denne sommeren også... Litt billigere blir det nok i hvert fall...
Kan jo fly til Læsø da! Er en perle i Danmark.....
Her på berget (ENGM) stusser jeg ofte på at de ofte drar herfra både 10 og 15 min FØR oppsatt avgangstid
Effektiv handling agent vettu, Morten :D
Bll spotter
22-02-2007, 21:58
Originally posted by ENGM RAMP
Niels Sundberg som eier Sun-air er og blir en skikkelig kremmer
Men drive et flyselskab med overskud, år efter år, det kan han, i modsætning til mange andre nordiske flyselskaber. Et lille selskab der er ved at vokse sig pænt stort og stjæler efterhånden mange af de dyre kunder fra SAS.
ENGM RAMP
22-02-2007, 22:05
Ja bevares BLL SPOTTER, jeg er helt enig, han er dyktig på å drive business, absolutt!
sikkert ikke dumt å lukke butikken om sommeren, når Sun-Airs kunder har ferie. Skal du til Jylland med fly er jo Cimber Airs OSL-BLL-rute et alternativ. Det er jo også med JET til sommeren, selv om jeg skal være den første til å innrømme at Sun-Airs produkt er mye bedre enn QI
Bll spotter
22-02-2007, 22:24
Deres is er næsten hele rejsen værd.:smile2
Originally posted by Bll spotter
Deres is er næsten hele rejsen værd.:smile2
Og flyvertinnene !;)
Originally posted by Thomas
Effektiv handling agent vettu, Morten :D
Eller veldig få pax :cry: