View Full Version : Scanairforum + IE7 og Firefox = katastrofe?
Tommy777
21-02-2007, 20:32
Hei alle sammen.
Ny laptop er på plass og jeg har selvsagt blitt "velsignet" med IE7. For en katastrofe! Masse websider som ikke samarbeider godt med IE7 inkludert Scanair forum.
Firefox er ikke særlig bedre, surfing på Scanair går bare godt, men når jeg forsøker å laste opp bilder, får jeg århundrets lengste feilmelding.
Er det bare å hive seg på gamle IE igjen?
Originally posted by Tommy777
Firefox er ikke særlig bedre, surfing på Scanair går bare godt, men når jeg forsøker å laste opp bilder, får jeg århundrets lengste feilmelding.
Dette skyldes at attachment funksjonen er nede mens forumet vedlikeholdes/flyttes.
Fikk samme meldig igår og jeg tror jeg har IE6, og jeg fikk ikke bare feilmelding men også en krasj med på kjøpet
Utflyttet
21-02-2007, 20:48
Vel, flyttingen er pågående. dc-8-63 jobber med å få alle sine kjære æ'er, ø'er og å'er til å stemme i det nye systemet, og jeg holder på med å hanke inn domener og få styringen på de.
Sånn situasjoner er nå så burde vi kunne bytte over forumet når det passer oss etter at tegnsettet er fikset opp og data overøfre fra dagens løsning.
-A
Tommy777
21-02-2007, 20:55
Originally posted by ph-ndr
Vel, flyttingen er pågående. dc-8-63 jobber med å få alle sine kjære æ'er, ø'er og å'er til å stemme i det nye systemet, og jeg holder på med å hanke inn domener og få styringen på de.
Sånn situasjoner er nå så burde vi kunne bytte over forumet når det passer oss etter at tegnsettet er fikset opp og data overøfre fra dagens løsning.
-A
Takk, godt å høre
IE7 er for tiden den eneste nettleseren som fungerer godt på Scanairforum for min del. Brannreven (som ellers er favoritten) merker ingen av topic'ene som lest etter at jeg oppdaterte til nyeste versjon av den.
jeg har selv oppgradert til IE7, og bortset fra at f.eks. URL-boksen blir stanset i pop-up filteret funker det veldig bra
-Og jeg får fremdeles ikke logget meg på fra Opera (v9.10, build 8679)...
Jeg har ingen problemer med brannreven - hverken hjemme eller paa jobb.
Det som Trety nevnte, skjedde faktisk for meg i IE7 i gaar, da jeg for en sjelden gangs skyld brukte den littegrann ..
Originally posted by ph-ndr
-A
Vel det ble totalt 10 minutter jeg kunne avse til forum arbeid i gaar, og det ser ikke lyst ut i dag heller, i hvertfall ikke foer etter 14:00 lokal Seattle tid naar jeg er ferdig med foredraget om Kreftregistret....