PDA

View Full Version : Glad onsdag morgen

EB
21-02-2007, 04:41
04:30 er tidlig for en vekkerklokke - i allefall for en som vekkes av den... Blir hentet om en times tid for avreise til SVG og senere i TRD. Ha en bedre onsdag - det kryper da seg mot helg...:D

TOS
21-02-2007, 05:42
God onsdagsmorgen fra Seattle! Det er riktig nok tidlig kveld her, men jeg er på norsk tid....

Turen over med SK937 var en relativt behagelig overraskelse. Jeg brukte riktignok 10000 poeng til oppgradering til økon extra, men det virket som om det var verdt det. Brukbar servering, så mye påfyll av drikke som man ønsket, litt småsnacks innimellom måltidene, og jevnt påfyll av vann, samt relativt god plass (iallefall sammenliknet med det jeg så av økonomiklassen). Jeg er positivt overrasket. Vi var klare til avgang litt før tidtabellen og landet vel 10-15 minutter før tiden i Seattle. I morgen skal Alaska Airlines prøves ut.

CK
21-02-2007, 08:13
g'onsdag! Litt for lenge i bingen, og dermed ble det toget og ikke bussen til byen. Ingen god idé... litt snø og kulde og så bryter NSB lokaltogene sammen... Det er godt vi er vent til vinter og kulde. Hva skjedde egentlig med den globale oppvarmingen?

Og en stor gratulasjon til han som det er bilde av på tier'n min (som snart skal investeres i en Pepsi Max)

learjet
21-02-2007, 08:23
God morgen

15 kalde og lett snødrev. Noen timer hjemme før arbeidet kaller etter et par fridager.
Akkurat levert snuppa i barnehagen. Og vi er så heldige å ha barnehage langt opp i skogen med speilglatt skogsvei - en skikkelig festvei :D
Tror jeg får fyre litt godt på peisen i dag.

S

Desk pilot
21-02-2007, 08:58
God morgen! Vi er i vinden i dag, iallefall blåser det kraftig ute. Og i kveld skal jeg prøve en (for meg) ny rute, da blir det WF fra Ørsta til Sogndal.

LCH78
21-02-2007, 09:16
Originally posted by EB

04:30 er tidlig for en vekkerklokke

04:30 e da ikke tidlig det da.. e jo da jeg begynner på jobb når jeg har morravakt.. og da ringer mine klokker 03:45 og DET er tidlig det :)

Ellers så ser det ut til at det endelig har slutta å snø her i Nord *jippi*

Roxman
21-02-2007, 09:21
god onsdag morgen^_^ her fåregår siste pakk før turen går til Sola, og så videre me SK4016 til Oslo.. rundt 5 pluss grader ute, og minus 11 på gardrmoen, og jeg som tenkte meg på spotting idag, briste å bær!!:o :wow: jaja. gleder meg ivertfall..

håper noen har det bedre^_^ ^_^

Someone
21-02-2007, 09:30
God morgen ra Købanhavn. Blir en forelesning og litt lesing før det ikveld er klart for storkamp i Champions League. Ha en fin dag

LN-MOW
21-02-2007, 11:36
Blir nok lite Champions League her i ATL ... :cry: Jobbing foerst, deretter skal guttungen paa fotballtrsning. Med mindre det avlyses pga vaer, da blir det Barcelona-Liverpool klokken 5 ... og akkurat naa regner det friskt. Tempen er 14 grader .. kanskje er vaaren paa vei?

LN-MOW
22-02-2007, 00:34
Overvann paa treningsfeltet - saa her sitter jeg og ser Barca-Liverpool! :up: