PDA

View Full Version : OT: Billedvedlegg i poster...


G-COLE
20-02-2007, 14:18
Prøvde å legge ved noen bilder i en post her nå,- men det kom kun noen feilmeldinger...

Er det bare hos meg,- eller er det hos andre også ?

LN-MOW
20-02-2007, 14:24
Inntil forumet er flyttet (til helgen?), har det vaert noedvendig aa skjaere litt ned paa funksjonene ..

Originally posted by dc-8-63

.....det kan nok skyldes at jeg holder paa aa kopiere ut data fra forumdatabasen, og dermed belaster en noksaa belastet forbindelse ennaa mere.....jeg opplever at serverage.net's MySQL installasjon er svaert ustabil...mister forbindelsen doegnet rundt naa....hvert 5 minutt ....hold ut...et bedre forum liv er paa vei til deg og flere...

Stay tuned!

G-COLE
20-02-2007, 14:30
Originally posted by LN-MOW

Inntil forumet er flyttet (til helgen?), har det vaert noedvendig aa skjaere litt ned paa funksjonene ..

Originally posted by dc-8-63

.....det kan nok skyldes at jeg holder paa aa kopiere ut data fra forumdatabasen, og dermed belaster en noksaa belastet forbindelse ennaa mere.....jeg opplever at serverage.net's MySQL installasjon er svaert ustabil...mister forbindelsen doegnet rundt naa....hvert 5 minutt ....hold ut...et bedre forum liv er paa vei til deg og flere...

Stay tuned!


Takker... !
Begynnte å lure på om det var noe hakkende galt hos meg her nå... -Var meningen å legge ut noen bilder fra BGO i går, og prøvde i dag tidlig og nå uten hell...