PDA

View Full Version : Ufattelig vakkert!

Concorde
20-02-2007, 06:19
757 er pent og i Icelandair's farger gjør den seg desto penere:

http://www.airliners.net/open.file/1177752/L/

EB
20-02-2007, 06:21
...ja - men det er utenpå!!!

LN-RKF
20-02-2007, 11:07
Maskinen er forøvrig TF-FIO, som hadde en incident (http://www.aibn.no/default.asp?FILE=items/427/144) på OSL 22 jan 2002.

LCH
20-02-2007, 11:13
Originally posted by EB

Det er ikke noe galt med innsiden heller, fullt på høyde med andre selskaper fra de samme bredeegradene.

Bluejuice
20-02-2007, 11:26
Får tårer i øynene, vakker dame

audunn
20-02-2007, 11:48
Originally posted by LCH

Originally posted by EB

Det er ikke noe galt med innsiden heller, fullt på høyde med andre selskaper fra de samme bredeegradene.

Helt enig. MYE bedre å fly med Icelandair over til Island, enn SAS. Sas har null underholdning, og null gratis mat. Det er også noe helt spesielt med Icelandair og atmosfæren. Svært proffesionelt crew.

LN-SEK
20-02-2007, 12:14
Har opplevd både blide og sure cabinpersonale hos Icelandair, men det som er morsomt er når de lander på Keflavik. "Velkomin Heim !" over høyttaleren ^_^

audunn
20-02-2007, 12:19
Originally posted by LN-SEK

Har opplevd både blide og sure cabinpersonale hos Icelandair, men det som er morsomt er når de lander på Keflavik. "Velkomin Heim !" over høyttaleren ^_^

Ja;D De har visst gjort det i over 50 år tror jeg^_^

LCH
20-02-2007, 12:24
Akkurat når det gjelder underholdning vil jeg vel si at SAS ligger et hestehode foran, der kan man tross alt velge mellom kinoaktuelle filmer på sin egen skjerm, mens Icelandair viser "Forrest Gump" og andre klassikere på fellesskjermer. Litt spesielt var det å få sikkerhetsdemoen på "norsk" på JFK, det hadde jeg ikke ventet hos FI.

Someone
20-02-2007, 16:13
Originally posted by LCH

Akkurat når det gjelder underholdning vil jeg vel si at SAS ligger et hestehode foran, der kan man tross alt velge mellom kinoaktuelle filmer på sin egen skjerm, mens Icelandair viser "Forrest Gump" og andre klassikere på fellesskjermer. Litt spesielt var det å få sikkerhetsdemoen på "norsk" på JFK, det hadde jeg ikke ventet hos FI.

Nå ble det vel her snakket om mellom OSL og KEF....:rolleyes:

audunn
20-02-2007, 16:15
Originally posted by Someone

Originally posted by LCH

Nå ble det vel her snakket om mellom OSL og KEF....:rolleyes:

Jupp^_^ Så vidt jeg vet har ikke SAS noe å tilby der?

LCH
20-02-2007, 16:18
Ah, da er vi enige!

Tommy777
21-02-2007, 00:30
Nå er det vel ikke mange sjelene som ender sin reise på Island med Icelandair. For de andre ombord: Når du sitter i KEF og venter på flyet ditt videre til JFK, passerer SAS over hodet ditt med: Skikkelig business class, 2 midtganger, AVOD, bonuspoeng i en allianse og gratis servering. Ha en riktig god tur videre :D

BTW, flyet er vakkert. Men det er utenpå :colgate:

EB
21-02-2007, 04:49
Takk...endelig!