PDA

View Full Version : Skal vi laget et eget OT-forum for OT-tråder?


Utflyttet
19-02-2007, 14:16
Veldig demokratisk og enkelt, skal vi faktisk la oss ha OT-tråder og skal vi hive alt sånt i et eget forum og la folk kose seg i fred?

-A

AirbusTrond
19-02-2007, 14:37
Som relativt ny på forumet er jeg litt usikker på hva som opprinnelig er formålet og hva de som leser og skriver forventer å finne. For egen del er jeg her mest som reiseinteressert, med en spesiell interesse for fly. Er her mest for underholdningens skyld, og finner forumtrådene mer interessant enn mye annet enn det som er på nettet. Og OT-trådene og ting utenom det helt saklige finner jeg ofte mest fornøyelig.
Det er min personlige mening.

Trond

LN-GBM
19-02-2007, 15:08
Jeg mener noe av fordelen med dette forumet er at mye er samlet i et enkelt forum. Vel, vi har jo flere forumer; tripreports, historisk og slikt, men hovedaktiviteten foregår i et forum. Vi har sett eksempler, var jo et mye omdiskutert "pr-stunt" her for en tid tilbake, der alt hadde sitt eget forum. Blir det slik at man må tenke seg om før man poster for å forsikre seg om at man er i riktig forum så har man mistet mye. Hvis man i tillegg blir skutt for det etterpå så...

Someone
19-02-2007, 15:12
Synes også det er greit slik det er. Er jo ikke så mange tråder her som er det jeg vil definere som off-topic. 1 daglig god morgen tråd og 1 ukentlig vin tråd + ett par andre per dag kan da umulig gjøre noe. Og man må jo ikke gå inn på samtlige poster heller, skulle noen virke uinteresante

EB
19-02-2007, 15:48
Ser ut som om folk er fornøyde...:D

FBU 4EVER
19-02-2007, 15:54
Vi er en rekke forumister og OT-postere som har migrert fra det ene forumet til det andre de siste årene nettopp for å kunne poste OT-tråder uten at noen klagde på det.Dette er forumet VÅRT! Liker man ikke OT-tråder,så har man airpics og STP.Velbekomme!

Trety
19-02-2007, 16:01
Det ble forsøkt med et OT-forum på Airpics uten den helt store suksessen. Ting blir for spredt, og mange gode tråder - ot eller ikke - forblir ulest. Jeg personlig ser heller ikke noe problem med forumet slik det fungerer i dag.

En ting vi kan være flinke på er å skrive OT i emnefeltet dersom det ikke er flyrelatert, jeg unntar God Morgen og Ukens Vintips fra dette, så kan de som ikke er interessert helt enkelt la være å lese.

LN-EIR
19-02-2007, 16:06
Originally posted by FBU 4EVER

Vi er en rekke forumister og OT-postere som har migrert fra det ene forumet til det andre de siste årene nettopp for å kunne poste OT-tråder uten at noen klagde på det.Dette er forumet VÅRT!!

Så vi andre dødelige her er på deres nåde? :huh:

Someone
19-02-2007, 16:07
Dessuten, hvis man titter på side 1 på flyforumet kan man jo telle hvor mange OT tråder man ser! Hvis man holder denne og den tråden ang stenging av en OT tråd, som egentlig ikke er OT selv om det ikke handler om fly da det handler om forumet, så kan ikke jeg se så mange OT tråder

Falcon
19-02-2007, 16:41
Originally posted by LN-EIR

Så vi andre dødelige her er på deres nåde? :huh:

Hvem da? Her er alle vi vi. Eller oss. Eller noe sånt. :colgate:

LCH78
19-02-2007, 16:45
Originally posted by Falcon

Originally posted by LN-EIR

Så vi andre dødelige her er på deres nåde? :huh:

Hvem da? Her er alle vi vi. Eller oss. Eller noe sånt. :colgate:

trur han tenker mer i baner: dem som elsker SAS over alt-klanen og vanlige dødelige-klanen altså :) Men nå er jo han en AFIS da så man kan jo ikke si for sikkert ;)

LCH78
19-02-2007, 16:46
Originally posted by Someone

Dessuten, hvis man titter på side 1 på flyforumet kan man jo telle hvor mange OT tråder man ser! Hvis man holder denne og den tråden ang stenging av en OT tråd, som egentlig ikke er OT selv om det ikke handler om fly da det handler om forumet, så kan ikke jeg se så mange OT tråder

definerer du dette ut fra hvor mange tråder med OT forran?

Someone
19-02-2007, 16:48
Originally posted by LCH78

Originally posted by Someone

Dessuten, hvis man titter på side 1 på flyforumet kan man jo telle hvor mange OT tråder man ser! Hvis man holder denne og den tråden ang stenging av en OT tråd, som egentlig ikke er OT selv om det ikke handler om fly da det handler om forumet, så kan ikke jeg se så mange OT tråder

definerer du dette ut fra hvor mange tråder med OT forran?

Nei, det er definert etter innhold.

LN-EIR
19-02-2007, 16:53
Originally posted by Falcon

Hvem da? Her er alle vi vi. Eller oss. Eller noe sånt. :colgate:

Nja, trodde det jeg også, men utifra posten til FBU4EVER så virker det som det finnes en eksklusiv elite.. :rolleyes:

LN-SSL
19-02-2007, 16:54
Dette har ingen ting for seg....
På et herværende naboforum ble det en gang i tiden forsøkt å legge saker rundt KB og ML i en egen tråd, og det endte opp med at kritikerne av den evige diskusjonen/kranglingen rundt disse to flyplassene var noen av de flittigste gjestene:p
Det enkleste er at folk som ikke finner noe interessant i en tråd, eller description av en tråd interessant, bare lærer seg til å gå videre nedover lista....
Man MÅ jo ikke lese eller ha meninger om absolutt ALT!!!

LN-EIR
19-02-2007, 16:54
Originally posted by LCH78


trur han tenker mer i baner: dem som elsker SAS over alt-klanen og vanlige dødelige-klanen altså ;)

Mjaa, jeg tenkte egentlig ikke så mye, ble bare overrasket over posten til FBU4EVER..

FBU 4EVER
19-02-2007, 17:44
Originally posted by LN-EIR

Originally posted by LCH78


trur han tenker mer i baner: dem som elsker SAS over alt-klanen og vanlige dødelige-klanen altså ;)

Mjaa, jeg tenkte egentlig ikke så mye, ble bare overrasket over posten til FBU4EVER..

Burde vel egentlig ikke være det hvis man bare har vært med på div. forum de siste årene.Vi er endel som syntes at det kunne bli litt vel ensporet på de andre foraene,derfor en god morgen-post,en vinspalte,osv,osv. Vi er ikke flynerder som på de andre foraene.For ikke å plage de andre forumistene,så har altså CK flyttet dette forumet vekk fra de andre.For at vi skal kunne OT oss så mye vi vil innenfor rimelighetens grenser uten å pådra oss sure kommentarer. OT'ene er på en måte signaturen til Scanair.no.De som ikke likte OT-trådene har heller ikke blitt med over hit.

Utflyttet
19-02-2007, 17:55
Originally posted by FBU 4EVER
Vi er endel som syntes at det kunne bli litt vel ensporet på de andre foraene,derfor en god morgen-post,en vinspalte,osv,osv. Vi er ikke flynerder som på de andre foraene.

Jeg leser Flying og Flight International regelmessig... hvor mange sider fly-ting leser du i måneden? Hvem er mest nerd av oss alle her inne? ;) :p

-A

FBU 4EVER
19-02-2007, 18:13
Originally posted by ph-ndr

Originally posted by FBU 4EVER
Vi er endel som syntes at det kunne bli litt vel ensporet på de andre foraene,derfor en god morgen-post,en vinspalte,osv,osv. Vi er ikke flynerder som på de andre foraene.

Jeg leser Flying og Flight International regelmessig... hvor mange sider fly-ting leser du i måneden? Hvem er mest nerd av oss alle her inne? ;) :p

-A

Faktisk ingen flyblader utenom Flynytt og et par blader med flymodellbygging.Også Carburetti,da.Begynte som et tvers igjennom bilblad for oss Alfisti og Italia-freaker,men er nå litt utvannet med andre ting.BMW og Porsche osv. Få jobben i postkassa en gang i uka? Ikke jeg! Reise til en eller annen flyplass og "se på jobben"? Spotter,meg? Nei!

LN-EIR
19-02-2007, 18:21
Originally posted by FBU 4EVER
Burde vel egentlig ikke være det hvis man bare har vært med på div. forum de siste årene.Vi er endel som syntes at det kunne bli litt vel ensporet på de andre foraene,derfor en god morgen-post,en vinspalte,osv,osv. Vi er ikke flynerder som på de andre foraene.For ikke å plage de andre forumistene,så har altså CK flyttet dette forumet vekk fra de andre.For at vi skal kunne OT oss så mye vi vil innenfor rimelighetens grenser uten å pådra oss sure kommentarer. OT'ene er på en måte signaturen til Scanair.no.De som ikke likte OT-trådene har heller ikke blitt med over hit.

Joda, fått med meg ting som har skjedd opp igjennom åra. Syns bare ikke nye konstruktive forslag skal svares på den måten.
Les: "Dette er forumet vårt, liker dere det ikke, hut dere ut."
Hører ingen steds hjemme.

For min egen del så syns jeg antallet underforum her kunne ha blitt redusert kraftig, fått noe av det inn i hovedforumet, og fått opp ett eget OT-forum for alt som har med bilder, vin, god morgen, god helg og god natt å gjøre.

Men for all del, det er jo ikke mitt forum, jeg bare bruker det.

Btw, all ære til CK & modsa som bruker tid på og holde oss andre i ørene.

Someone
19-02-2007, 18:25
Nå kan det jo være at din og FBU4EVER sin definisjon av vårt her er litt forskjellig;)

Og tror nok din (LN-EIR) definisjon av "vårt" her var ganske smal

TOS
19-02-2007, 18:28
Jeg tror vel poenget er at her på scanair.no er det og bør det være åpning for OT-tråder, noe som visstnok ikke var noe man ønsket i andre fora tidligere. Poenget med å utheve VÅRT var sikkert ikke for å utelukke noen, men for å fremheve at OT-postinger er OK.

Jeg har ingen problemer med OT-tråder, og synes egentlig de bør være i hovedforumet. Det er litt av sjarmen.

LN-EIR
19-02-2007, 18:29
Originally posted by Someone

Nå kan det jo være at din og FBU4EVER sin definisjon av vårt her er litt forskjellig;)

Og tror nok din (LN-EIR) definisjon av "vårt" her var ganske smal

Nja, definisjonen er ikke så viktig, blir bare litt irritert over måten det sies på :)

EDIT: Tyrkleif

LN-EIR
19-02-2007, 18:33
Selv om flertallet tydeligvis syns jeg er en tulling, så argumenterer jeg fortsatt for et OT-forum. ;)

Dermed har man også et alternativ til stenging, når det gjelder tråder som sklir litt ut. Nemlig flytting til dette underforumet. Slik at man fortsatt får sagt sin mening, selv om det ikke er så forbasket konstruktivt. :)

EB
19-02-2007, 18:58
Men må du lesse de få OT-posteringene som finnes? I så måte blir det jo nesten vanskelig - for mange av de flyrelaterte postene utvikler seg i en OT-retning...

Enig med TOS - ikke ta vekk sjarmen - ei heller takhøyden. Hyggelig med et forum som godtar en "alternativ" legning som; sasofil... samtidig som de aller fleste i samfunnet og på forumet er av en annne oppfatning!!!

LCH
19-02-2007, 19:05
Synes mye av sjarmen med dette forumet er nettopp den "løse snippen".

THS
19-02-2007, 19:07
Originally posted by FBU 4EVER


Burde vel egentlig ikke være det hvis man bare har vært med på div. forum de siste årene.Vi er endel som syntes at det kunne bli litt vel ensporet på de andre foraene,derfor en god morgen-post,en vinspalte,osv,osv. Vi er ikke flynerder som på de andre foraene.For ikke å plage de andre forumistene,så har altså CK flyttet dette forumet vekk fra de andre.For at vi skal kunne OT oss så mye vi vil innenfor rimelighetens grenser uten å pådra oss sure kommentarer. OT'ene er på en måte signaturen til Scanair.no.De som ikke likte OT-trådene har heller ikke blitt med over hit.

Det du sier her er jo at det ble for mye flyprat i de andre foraene så da flyttet CK forumet for at man skulle kunne prate om alt mulig annet?

Og jeg som vitterlig trodde dette var et flyforum. Så feil kan man altså ta :cry:

EB
19-02-2007, 19:11
Er det ikke det da - for majoriteten??? Men for noen er det også litt mere. F.eks kontakt med en bror 10 timer unna, bekjente over store deler av hovedstaden, fra andre steder i landet, i andre land og noen som man har blitt bedre kjent med på OT-treff med vin og bil. Utrolig hvordan man blir kjent med mennesker bak et nick med hjelp av litt mere informasjon om den enkelte...for meg har i allefall dette en meget stor verdi!!!

TOS
19-02-2007, 19:12
Jeg tolker utsagnet "vi er ikke flynerder" som at det også er andre ting vi er interesserte i og gjerne diskuterer (dvs. at vi, selv om vi er interessert i fly og luftfart, ikke er helt ensporet). Det er vel ikke noen tvil om at flertallet av tråder her er luftfartsrelatert.

GFL
19-02-2007, 19:24
Nå har jeg ikke sett den topicen som roten til dette, men jeg sett en liten tendens at det er mer aksertert når et par av de mest trofaste medlemmene poster noe OT, enn når noen som er litt mer anonyme gjør det. For min del, er det akkurat det samme hva som skjer.

Men igjen, cred til CK og alle admin'ene for jobben de gjør.

LN-MOW
19-02-2007, 19:26
Det store flertallet synes fornoeyde med den profilen forumet holder, skal man doemme etter avstemningen ..

Ikke faa God Morgen traader heller som har inneholdt flybilder ... ;)

Dette er et aapent og gratis forum for de som oensker aa delta. Det er CK's eiendom og hobby. Det er dermed CK som i siste instans bestemmer profil og innhold. Ingen er heller tvunget til aa lese traader de ikke er interesert i. Liker dere for eksempel alle tilleggsseriene i Pondus?

Vi har kjoert med dette formatet siden AoN's glade dager, forumet er en sosial tumleplass og har ledet til mange gode vennskap, ogsaa utenfor dataskjermene. Forumet har en svaert hoey trivselsfaktor, saa hvorfor skal vi legge om naa?

EB
19-02-2007, 19:27
I såfall veldig synd... Jeg føler jo at alle nye blir tatt meget godt i mot...

ATC-flyradar
19-02-2007, 19:40
Min personlig mening er at forumet bør være slik den er i dag, for hvis man skal kjøre rent faglig forum, så blir dette fort et forum for de ansatte i flybransen og alle vi andre som har kun hobby med flyrelaterte saker vil kanskje føle oss utenfor.

Det er mange forum hvor man ivaretar kun " bransjefolk" og det synes jeg personlig blir vel vanskelig. Da blir kanskje usikkerheten for oss som ikke er bransjefolk til å poste noe fordi spørsmålet blir " er dette OT eller blir dette godtatt) osv.

Men skjønner også spørsmålet til 1.mann når det blir litt OT på et forum-men håper at forumet blri som det er i dag. Det ville bli lite trafikk på forumet, hvis dette blir et bransjeforum !!

Håper at denne tråden fortsatt kan diskuteres på en meningsfylt måte, uten at noen går av banen også :-p

Jan

LCH78
19-02-2007, 19:46
Originally posted by LN-MOW
Liker dere for eksempel alle tilleggsseriene i Pondus?



ehhh.. Ja :)

Superhai
19-02-2007, 19:53
Jeg skulle ønske at det ble et OT forum, men de som poster OT vil jo ha litt oppmerksomhet eller mener vi vil være interessert i temaet og da de fleste bare er innom hovedforumet, så er jo det der du får tak i den store hop.

LN-EIR
19-02-2007, 20:11
Originally posted by EB

Men må du lesse de få OT-posteringene som finnes? I så måte blir det jo nesten vanskelig - for mange av de flyrelaterte postene utvikler seg i en OT-retning...

Enig med TOS - ikke ta vekk sjarmen - ei heller takhøyden. Hyggelig med et forum som godtar en "alternativ" legning som; sasofil... samtidig som de aller fleste i samfunnet og på forumet er av en annne oppfatning!!!

Ingen snakk om å ta vekk takhøyden, ingen snakk om å ta vekk sjarm. Bare forandre oppdelingen, slik at de som er ute etter OT finner det lettere, og de som vil ungå det, ungår det lettere.

Du sier jo selv at mange flyrelaterte poster utvikler seg i en OT-retning, og dette ser jeg ingen problemer med. Men er det ikke da bedre at trådene blir flyttet til et OT-forum, i motsetning til at de blir stengt, slik som praksisen er nå?

EB
19-02-2007, 20:17
Nå er det jo ikke nødvendigvis OT tråder som blir stengt...av de første 4 sidene med poster nå på hovedforumet er det kun 4 (denne inkludert) som ikke handler om fly. Vi har med andro ord ikke store problemer eller utfordringer her på forumet...derimot har vi veldig, veldig mye bra!!!

Utflyttet
19-02-2007, 21:06
Originally posted by FBU 4EVER
Faktisk ingen flyblader utenom Flynytt og et par blader med flymodellbygging.Også Carburetti,da.Begynte som et tvers igjennom bilblad for oss Alfisti og Italia-freaker,men er nå litt utvannet med andre ting.BMW og Porsche osv. Få jobben i postkassa en gang i uka? Ikke jeg! Reise til en eller annen flyplass og "se på jobben"? Spotter,meg? Nei!

Ha nå et halvt gram humor da... jeg skal krype tilbake under steinn min, jeg. :)

-A

PS: For de uten uten humor, det var bare en veldig lite skjult referanse til at av alle her inne så er det vel du som leser mest papir-materiale om flyging og luftfart som en del av jobben din...

TG
19-02-2007, 21:20
La forumet være som det er. Om jeg ikke er den mest aktive skribleren her inne, så er har jeg vært vært innom siden Inflight/AoN sidene var på nett, og det er noen år siden. Forumet er helt kjempe nå.

Som flere sier så er det ikke kun for de som er helt "flygærne", men også for oss vanlige som er over gjennomsnittet interessert i fly, men at det er en post eller to til dagen der vi kan humre og le litt av OT-ting, så gjør det etter min mening bare forumet enda bedre.

Jeg leser langt ifra alle postene, sorerer ut de jeg synes er interessante. Ønsker jeg ikke å lese OT, så leser jeg dem ikke, og ser dem ikke som noe problem av den grunn. :wink

Dette har vært diskutert SÅ mange ganger før, at egentlig skjønner jeg ikke hvorfor jeg svarer, men alle har da blitt enige om at "vi" skal ha det slik det er i dag.
Eneste jeg kan legge til er at enkelte i noen tilfeller kanskje kan bli bedre på å merke OT postene, men går bra.

Vil også rette en stor takk til gjengen som holder dette oppe. :clap

Fly high
19-02-2007, 21:47
Støtter ideen om å beholde muligheten til OT her. Blir det et eget OT-forum. er det ikke sikkert at jeg gidder å gå innom (blir så mye å sjekke!), - og tenk på alt jeg kan gå glipp av da? :rolleyes:

CK
20-02-2007, 11:35
Originally posted by LN-EIR

Originally posted by Falcon

Hvem da? Her er alle vi vi. Eller oss. Eller noe sånt. :colgate:

Nja, trodde det jeg også, men utifra posten til FBU4EVER så virker det som det finnes en eksklusiv elite.. :rolleyes:

Neida, med OSS menes alle oss! Det er ingen "elite" og alles stemmer er like mye verdt. Alle meninger - med unntak av styggedom - er velkommen!

OT hører liksom hjemme, og nesten uten unntak er alle flinke til å merke OT i trpden (så kan man droppe å lese om man ikke er interessert)

Isbamse
20-02-2007, 14:27
Originally posted by TOS

Jeg tolker utsagnet "vi er ikke flynerder" som at det også er andre ting vi er interesserte i og gjerne diskuterer (dvs. at vi, selv om vi er interessert i fly og luftfart, ikke er helt ensporet). Det er vel ikke noen tvil om at flertallet av tråder her er luftfartsrelatert.

Amen! Litt OT og tullprat innimellom er bare krydder - og en OT-tråd om dagen har aldri plaget meg.

LN-MAH
20-02-2007, 16:04
Og amen herfra også. Synes forumet er utmerket slik det er^_^

sail4fun
20-02-2007, 21:57
OT-Forum, Nei takk.
OT-Postingen , Nei takk.

Kan man heller ikke forsøke å tenke seg om 2-3 ganger når det gjelder OT postinger ?

Vi har sikkert andre 'nettverk' hvor vi kan diskutere tegneserier, bil, båt og pupper ?

Men la oss sammles om Fly, og alt som hører til når det gjelder produsenter, flyveselskap ,[fly]reiser, spotting , usw. Så jeg anser f.esk ikke det å spørre om valg av kamera som OT.

/GEK@Vollen

CK
20-02-2007, 22:39
av og til lar selv en Livstidsdiktator folkets røst bli hørt - pt sier 77% nei til OT-forum

ATC-flyradar
20-02-2007, 22:49
Jeg er en demokrat og følger folkets røst og vår herre (CK) har talt, da synes jeg også alle andre må gjøre det også. Når meningsmålingen hadde så forskjell, så er dt bare å følge det som er sagt.

Eller hva synes du ??? ;)

LN-EIR
20-02-2007, 22:59
Originally posted by ATC-flyradar

Jeg er en demokrat og følger folkets røst og vår herre (CK) har talt, da synes jeg også alle andre må gjøre det også. Når meningsmålingen hadde så forskjell, så er dt bare å følge det som er sagt.


Det er vel ingen som har sagt at man ikke skal følge flertallet, men det må da være lov for minoritetene og ha sine meninger også? :)

Concorde
20-02-2007, 23:01
Er det i det hele tatt noe vits å diskutere planen om et eget OT-forum? Vi har et glimrende eksempel her i denne tråden at de fleste på forumet ikke tar seg nær av om en post er OT eller ikke. Fortsett slik som det alltid har vært, det er derfor det er så mange medlemmer her og ikke på det andre "konkurrerende" forumet.

LCH78
20-02-2007, 23:03
Originally posted by CK

av og til lar selv en Livstidsdiktator folkets røst bli hørt - pt sier 77% nei til OT-forum

i god Bush-ånd så forlanger jeg en recount :)

ENGM RAMP
20-02-2007, 23:05
Hvis man er såååå flyinteressert at man KUN vil lese ting som gjelder fly her inne, så er det vel bare å la væææære å lese alle OT-sakene vel? Så blir jo OT-sakene MYE kortere og ^_^ (Når alle kommentarene fra alle som irriterer seg over dem forsvinner)

;)

LN-EIR
20-02-2007, 23:23
Originally posted by ENGM RAMP

Hvis man er såååå flyinteressert at man KUN vil lese ting som gjelder fly her inne, så er det vel bare å la væææære å lese alle OT-sakene vel? Så blir jo OT-sakene MYE kortere og ^_^ (Når alle kommentarene fra alle som irriterer seg over dem forsvinner)

;)

Det er vel ikke det som er poenget, poenget er om de skal siles ut i eget underforum, dit man også har muligheten til å flytte tråder som sklir ut og ikke lenger er konstruktive.

Men flertallet har talt, dette blir det ingenting av. Da får vi leve med OT-poster i hovedforumet og at ukonstruktive tråder som temperaturen stiger i, blir stengt.

Legg ballen død!

ENGM RAMP
20-02-2007, 23:42
Legg ballen død!

Om den var til meg så har jeg ikke hatt ballen opp i lufta en gang

:-p

Utflyttet
20-02-2007, 23:50
For meg er det det samme, men jeg startet tråden så vi kunne få luftet debatten rundt dette. Nå skal i det minste ikke si at det ikke er interessante tråder herpå forumet, få tråder har hatt s bra oppslutning som dette i det siste. ;)

-A

ATC-flyradar
20-02-2007, 23:58
Nå blir jeg skremt og alle andre som ikke er relatert til jobb eller har ingen flyrelatere jobber, kan føle oss uvedkommende ( eller du har ingen ting åposte her) fordi dette er et forum for mennensker som jobber relatert innen fly !!

Jeg har selv fått stilt spørsmål om og hvor man best kan stå for å spotte - mange svar har jeg fått :clap - har lurt på andre saker innen forskjellige relaterte saker - fått mye bra svar . jeg lærer noe hver dag :clap

Takker for at jeg er blitt mottatt så godt her på scanair.no for den nerden jeg er innen flyrelaterte saker, uten OT så hadde jeg og andre sittet å sett på alt annet om fly, nye fly, hvorfor kom det flyet, bar bilder osv.

Takk til alle som har hjelpet meg og andre med å føle seg hjemme på forumet - og i tillegg har jeg blitt kjent med flere her som bidrar med opplysninger, svar på spørsmål osv - kanskje jeg blir oppdatert fra nerd til ++ nerd når det gjelder hvor jeg skal stå for å spotter på engm og andre steder.

Håper at forumet blir og er åpent for alle , azet OT eller ei. :clap

Jan

LN-BRK
21-02-2007, 00:01
Det er JEG som er eliten her inne! Dette er mitt forum! Har dere ikke skjønt det ennå??

Opprettes det eget OT-forum, så blir det bare krangling om diskusjonene som flyttes til OT-forumet egentlig var OT. Så da må det opprettes eget K-forum for krangling.

Dessuten føler jeg meg best på OT! :)

EB
21-02-2007, 05:36
En gledens dag...:D

LN-KOG
21-02-2007, 09:08
Originally posted by LCH78

Originally posted by CK

av og til lar selv en Livstidsdiktator folkets røst bli hørt - pt sier 77% nei til OT-forum

i god Bush-ånd så forlanger jeg en recount :)

Den har Bush lært av norske distriktspolitikere ;)

CK
21-02-2007, 09:10
Originally posted by LN-BRK

Det er JEG som er eliten her inne! Dette er mitt forum! Har dere ikke skjønt det ennå??

Opprettes det eget OT-forum, så blir det bare krangling om diskusjonene som flyttes til OT-forumet egentlig var OT. Så da må det opprettes eget K-forum for krangling.

Dessuten føler jeg meg best på OT! :)





im ikke COOP allerede hadde hatt dét slagordet, så hadde "litt mitt" passet godt som slagord for ScanairForum:wink

EB
21-02-2007, 20:55
Vi kan sikkert låne slagordet til COOP... Litt mitt passer bra...:D