View Full Version : God Morgen
God morgen fra Lilllestrøm ! Tåke.
Tidlig opp for å rekke BA til London. sjekket inn på nettet exactly 24 timer før i går tidlig og fikk nødutgang 9B+C på A319.:D
Kjekk pris, kjøpt i mai 2006. Litt over kr. 1.000 pr. pax. Har ikke hatt BA siden 1993, så det blir noe "nytt".
Kun håndbagasje, rett til gate og rett ut i Londo. Herlig.:exclamati
Glad morgen... Minus 2 grader i hovedstaden. En del møter på morgenkvisten og så blir det mye reisebestilling i formiddag. Ha en bedre mandag og en bra start på uken!
glad mandag fra hovedstaden. Litt møtevirksomhet i dag, og om 14 dager er det MIN tur til å dra til LHR (med BUSK)
God formiddag fra København. Overskyet idag og dagen skal tilbringes på jobben før det blir tid for trening senere. Ha en fin dag
G'morgen! Kaldere i Atlanta enn i Oslo...! Heldigvis ser det ut som at det er noe varmere vaer paa vei ... det antydes temperaturer paa tyvetallet igjen senere i uken. 'Kom vaar du skjoenne milde' .. :p
'Helligdag' i USA .. skolene har fridag, jeg har fri - men kona maa jobbe. Saa hun er litt furten ..
FBU 4EVER
19-02-2007, 14:50
Grått og kjølig på Nærsnes,men i kveld er det torskeaften i klubben for de som ikke drar på vinterferie.Og kanskje blir det skrei på Schrøder imorgen? Nam,nam!
Riktig god ettermiddag fra Kleppe (ENZV).. her har akkorat bollene kommer ut av ovnen (et døgn for seint), men smakte herlig..
gråt og overskyet rundt 5 pluss grader og jeg er syk:( ikke den beste starten på vinterferie, men det går bedre;) 2 dager til oslo nå:D gleder meg, blir 2 goe dager på OSL, i et fryktelig minus grade vær (ifølge VG):old
håper noen har en bedre mandag??;) ^_^ ^_^