PDA

View Full Version : Godere soendag


LN-MOW
18-02-2007, 06:12
Sitter her smaabrisen og er paa vei til sengs .... tre timer paa 'talentshow' paa skolen til minstegutten satte sine spor og jeg trengte et stort glass Chainti for aa hente meg inn etter radbrekkingen av diverse hitlaater ...

Oh well ... selv om det er kaldt ute og det trues med sne, er det varme paa peisen (ikke DVD ..) og godt drikke i glasset.

Skaal kosmonauter!!

EB
18-02-2007, 08:18
Ja her er det i allefall søndag... Ute begynner det å lysne og det er pluss 1 grad nå klokken 07:15. I dag bør brodder være påbudt - gårsdagens regn har gitt en islagt gårdsplass og vei. Ha en bedre søndag...

Thomas
18-02-2007, 11:43
Og meterologen som lovte oss "skyfri himmel" på Østlandet idag sku' hatt ett nakkesk... Same old story, grått og trist og jaggu er det ikke varme grader au! :old

Nei, jeg går å tar meg ett knekkebrød! :p

PHK
18-02-2007, 11:51
Lykke til med knekkebrødet Thomas... Husk å skylle det ned med noe fuktig, så det ikke blir for tørt... Bør vel finne sengen her etter en hyggelig kveld med flere pilotspirer "over here".

Someone
18-02-2007, 12:23
God morgen fra København. Klesvask, lesing og trening står på programmet idag også får vi se hvor mye av det som tilslutt blir gjort. Nå skal jeg ihvertfall ha frokost. Ha en fin dag

LCH78
18-02-2007, 12:30
Her i nord så snør det. Temperaturen ligger på -10 vil jeg anta (har ikke sjekka). Ingen planer for dagen igrunnen, ska tidlig opp i morgen så man blir vel å ta tidlig kveld idag da..

EB
18-02-2007, 12:53
Men! Nå skinner sola over hovedstaden...

Utflyttet
18-02-2007, 13:00
Jeg er grufslegt trøtt her i dag... i ettermiddag skal jeg begynne på mer flytting og testing av butikken her om jeg får tak i de rette folkene her. :)

-A

TOS
18-02-2007, 13:21
God formiddag fra Tromsø! Her er det vel knappe -8 grader og sol fra skyfri himmel. Omtrent slik det har vært i uken som har passert, bortsett fra at det er betraktelig mildere ute nå enn tidlig og midt i uken (minimumstemp'en her vi bor har i løpet av uken vært nede i -19 grader på natta - det er sjelden det blir så kaldt i Tromsø.).

CK
18-02-2007, 13:42
god ettermiddag fra Asker. Etter en times tid i sofaen med frøkna og klassisk Mikke Mus (hun har god smak) på DVD, skal det males bokhylle og strykes skjorter og kanskje det blir en liten aketur i restene av snøen også. Ha ein framifrå dag!