PDA

View Full Version : Spørreundersøkelse..........

SQ 777
16-02-2007, 07:31
Dumpet inn i mail-postkassa i dag. Enormt mange spørsmål :cry: , men en kan ta pause og logge seg på senere igjen.

Pussige var at det hele ender opp med å svare på spørsmål vedr. siste selskap ( "hovedselskap" ) du fløy, som i mitt tilfelle er NW . Dvs en skullle ikke ta hensyn til KL t/r AMS.

Har tatt pause nå, fortsetter senere i dag.:posty:

Er fryktelig trøtt, og undrer på hva en egentlig kan få ut av slike undersøkelser. Selv om jeg tar det seriøst, virker mye uten mål og mening.

OSLflyer
16-02-2007, 17:12
Originally posted by SQ 777

Dumpet inn i mail-postkassa i dag. Enormt mange spørsmål :cry: , men en kan ta pause og logge seg på senere igjen.

Pussige var at det hele ender opp med å svare på spørsmål vedr. siste selskap ( "hovedselskap" ) du fløy, som i mitt tilfelle er NW . Dvs en skullle ikke ta hensyn til KL t/r AMS.

Har tatt pause nå, fortsetter senere i dag.:posty:

Er fryktelig trøtt, og undrer på hva en egentlig kan få ut av slike undersøkelser. Selv om jeg tar det seriøst, virker mye uten mål og mening.

Til sammenligning svarer jeg på 3-4 undersøkelser fra KLM/FB og mottar etter årets slutt ca 3500 FB-miles. Snakk om forskjell:huh:

SQ 777
16-02-2007, 17:22
Gav opp da jeg fortsatte. Mye hadde absolutt ingen mening å krysse ut etc.

Og det ingen ende tok.........

Samme om og om igjen og helt uten mening......

Blåste å vinne en Paris-tur. Kanskje den som vinner turen er den eneste som gadd å fullføre. :huh:

Takke meg til Flying Blue og alle de extra poeng jeg har fått i løpet av de to første år. Bare i 2006 kom det inn 32.000 poeng som ekstrabonus ( UTEN å foreta flere fyginger ! ). Pluss de 50 % ekstra som sølvmedlem.

Poengene renner inn der fortere enn jeg hadde drømt om. ;)