PDA

View Full Version : Hvilket fly ble Schumann chartret i?

anders320
16-02-2007, 07:21
http://atvs.vg.no/player/index.php?id=7666

Hva er reg på dette flyet? Litt kult å vite at jeg har vært i samme fly med en raner som skrev ny Norgeshistorie ved Nokas-ranet.

LN-EIR
16-02-2007, 07:24
Hvorfor i alle dager skulle det vært "kult" ?

LN-BRK
16-02-2007, 10:47
Han chartret ikke noe fly, han fløy vanlig rutefly.

Lennart
16-02-2007, 13:49
De har kosta samfunnet nok penger nå , blir garantert mer kostbart etter hvert

anders320
16-02-2007, 14:31
Ok, Kult var kanskje feil ord, men hvis du tenker deg om to ganger skjønner du sikkert hva jeg mener :)

LN-MEH
16-02-2007, 14:40
En annen av Nokasranerne skal sone straffen sin i Tromsø Kretsfengsel.Han har flyskrekk og tar hurtigruten fra Bergen opp til Tromsø.Det er vissnok M/S Midnatsol for spesielt interesserte.

THS
16-02-2007, 14:43
Originally posted by LN-MEH

En annen av Nokasranerne skal sone straffen sin i Tromsø Kretsfengsel.Han har flyskrekk og tar hurtigruten fra Bergen opp til Tromsø.Det er vissnok M/S Midnatsol for spesielt interesserte.

Ja det er jo flott man spanderer slike fine turer på kriminelle her i landet. Nei putt han i et bur og plasser han sammen med bagasjen, flyskrekk eller ikke flyskrekk.

AirbusTrond
16-02-2007, 14:46
Ærlig talt synes jeg disse ranerne har fått nok omtale allrede.

Men støtter meg for øvrig til en journalist som sa at de som hadde imponert ham mest under rettssaken var familien Klungland som hadde tatt drapet på en så verdig måte. De har også møtt alle ranerne, inkludert drapsmannen, på eget initativ. Sterkt gjort!

amatør
16-02-2007, 15:00

Norge er og blir ett drømmeland og være kriminell i..

LCH78
16-02-2007, 17:54

i følge det jeg leste i VG i dag så skal visstnok to stk sone i Tromsø Kretsfengsel :)

Jens W
16-02-2007, 23:33
Burde satt'n på tog opp til Fauske, og så buss derfra..
Dog, han har jo bare ranet en bank, og det er vel egentlig litt begrenset hvor streng straff man fortjener :p