View Full Version : God Fredag
da satt man på jobb å venta på den første passasjeren til dagens første flight, ser dog ut som at flyet går uten denne passasjer da :)
eller så er det kaldt her i Nord, -15 da jeg susa på jobb i morrest.. men ut over det så ser det ut til å være en fin da, dog litt kaldt da.. og mulig man får sin nye bruktbil i dag også :)
Godt å se at det er andre tullinger oppe på den gale sida av frokosttid også..
...her borte i vest avsluttes torsdagen og det med stil....overraskende dukket film klippet av Tex Johnston's roll med Boeings Dash 80 opp paa PBS i kveld....det er alltid like imponerende :smile2
Glad og vindfull hilsen fra Stavanger og Clarion Hotel. Bodde i tooppetasjen inatt og der blåste det godt... Blir SAS Braathens hjem på formiddagen...nå venter frokost!!! Ha en bedre start på helgen!
Bluejuice
16-02-2007, 08:21
God morgen, nettopp sendt barna til skole og barnehage, gjedda dratt på jobb, da gjenstår det for meg å dope meg ned med smertestillende, skulle heller hatt på meg arbeidsjakka, stua et par fly enn å sitta hjemme å være sykemeldt, men sånn er det å være operert, da skal man visst ta det med ro etterpå.
God morgen fra København. På plass på kontoret for litt innteksgivende arbeid før det blir poker med gutta ikveld. Ha en fin dag
Snart helg!!
Torsdagen ble en tragedie .. fikk et magevirus ved lunsjtid og trodde jeg skulle svime av da jeg satt i et moete rett etterpaa ... helt jaevlig ...
Dro tidlig hjem, gikk til sengs og naa er jeg helt fin igjen! Hva det enn var forsvant fort.
Fire blaa paa morrakvisten - med wind chill -10 ... Heldigvis er det klarvaer ..
Haaper paa en rolig helg ..
glad fredag. tilbake på jobb etter tre dager i MAD,
Gjennomført 3 dagers British Airways PRS kurs, nå venter noen fridager. Ikveld er det DVD kveld med pizza og venner :smile2
PRS er datasystemet som British Airways bruker på innsjekk og ute på gatene.
Skal forresten bli spennende å se til uka disse nye baggasje reglene dems med egne øyer, at man kan sjekke inn kun ett kolli á 23kg.
Tommy777
16-02-2007, 18:00
Happy fredag fra NYC!
Her er det ca. 8 minusgrader og solskinn. Fruen og jeg skal tilbringe helgen sammen i NYC, hun skulle reise etter jobb i dag fredag, jeg skulle reise på morgenen for å ha et møte.
Det ble endringer i planene, hun måtte hit i forbindelse med jobben og har vært her siden onsdag. Jeg endret billetten min ved ankomst Chicago i går fra OSlo og dro rett til NYC for å overraske henne. Hun var rimelig lang i maska da jeg banket på hotelldøren hennes i går ettermiddag.
Jeg er ferdig med jobb for dagen og har tatt helg. I kveld blir det middag med gode venner, vi returnerer til Chicago på søndag
En god helg til dere alle
Da var det helg!! Langhelg !!!!! Tre dager fri !!!!!!!! Og fruen er dratt paa jentetur til Charleston, saa her er det duket for totaaal avslapning ....
Air Transport World og Airline Business laa i kassa, det er to FA-cup kamper paa TV i morgen og en uaapnet flaske highland Park staar i hylla. La weekenden begynne!
Utflyttet
16-02-2007, 23:12
Her mekkes det i SQL og annet... pluss en tår med skotsk myrvann.
-A :)
Hoerer rykter om dette ..... men ikke bland mer enn en del myrvann per del SQL .. da kommer det nemlig et orakel ut av databasen ... :p
Utflyttet
17-02-2007, 00:38
Originally posted by LN-MOW
Hoerer rykter om dette ..... men ikke bland mer enn en del myrvann per del SQL .. da kommer det nemlig et orakel ut av databasen ... :p
Alle vet det er en del cola, en del 28 år gammel malt-whisky...
-A
Pass deg ellers kommer jeg og stj .. adopterer flaska di ..... (har den stripa paa veggen paa jobben)
Utflyttet
17-02-2007, 01:25
Den stripen er konge. ;)
Nei, fysj, ikke noe cola i drikken her. Akkurat nå er jeg vel snart ferdig for natten, dc-8-63 flytter tabeller og jeg har mekket på ny maskin.
-A