View Full Version : Att: Tri-hole-lovers
ENGM RAMP
13-02-2007, 16:38
Fed-Ex MD11 F (F for FRAKTER) ^_^ takser forbi her nå, retning de-ice, kom fra MIL
Litt sent å få beskjed nå.. fyy! :colgate:
ENGM RAMP
13-02-2007, 16:52
haha, har akkurat fått noen "sinte" SMS'er om det samme :colgate:
Har dog nettopp kommet på jobb selv, og derav igjen IKKE kunnet gitt beskjed tidligere!
:old
Så det så!
Åleit'da!
Hører den taxer ut fra de-ice nu!
Edit: Hvor skar'n?
ENGM RAMP
13-02-2007, 17:06
tok nettopp av, uten mye last og fuel for den roterte før den passerte GA terminalen og skal til Stanstead, og kom fra Unite'n for noen timer siden
Japp, på vei opp til FL360...
TAKK!!!!
Leste tilfeldigvis på forumet mens jeg jobbet, og tok meg en liten spottepause da, gitt.
Et par kolleger skjønte ikke hva jeg var så oppspilt for, men de skulle bare ha visst..
Da den trillet forbi, var jeg omtrent som en unge på juleaften.. Skulle bare hatt kameraet, nå...
Vet noen forresten hva den gjorde her? (nei, jeg aner ikke..)
Og ENGM RAMP: Du har kanskje reg,en på den oppe i bua di?
Hvilke fly bruker Fed<Ex på OSL? Den var ikke innom dere med andre ord?
Det meste står vel forklart i første posten, M11 betyr vel MD11 og den kom fra MIL som er militærområdet.
De flyr ikke fast på OSL..
ENGM RAMP
13-02-2007, 18:11
står da IKKE M11 i posten min vel? :colgate:
Originally posted by LCH
Hvilke fly bruker Fed<Ex på OSL? Den var ikke innom dere med andre ord?
Vi bruker MD80, A321 og B737 - med SAS-farger på.. Og lastebil på fredager.
Vi har aldri hatt noe eget her, nei, og denne hadde heller ingenting med oss å gjøre..
Heretter skal jeg absolutt uten untak ALLTID ha med meg fotoapparatet i bilen, for gjett om jeg var irritert i sta når jeg passerte GA og fikk se fedex på vei til de-ice..
Og jeg tar vel ikke for mye i når jeg sier at dette med stor sannsynlighet er den siste gangen vi ser denne på osl?
Pokker.
FedEx flyr mye charter - ikke minst for det amerikanske forsvaret - sa de kan dukke opp hvor som helst, naar som helst.
...på en flyplass nær deg.
STN er vel en minihub for FedEx?
Bilder?Det er jo ikke hver dag en sånn er på OSL...
Originally posted by LN-MEH
Bilder?Det er jo ikke hver dag en sånn er på OSL...
Jeg ser da minst to sånne hver dag.. riktignok i plast, og på resepsjonsdisken på jobben.. :colgate:
Vet ikke om noen visste om det, før ENGM RAMP postet om det her.. Da hjelper det lite at kameraet mitt ligger til sammen 30 minutters kjøring herfra.. Haddde jeg visst om det, skulle jeg selvfølgelig forsøkt og få tatt et bilde av det, om jeg hadde hatt mulighet.