PDA

View Full Version : Glad søndag morgen...


EB
11-02-2007, 08:58
Det er minus 14 grader på denne kanten av byen...og det betyr fyr på peisen, nytraktet kaffe og snart dagens aviser. En treningsøkt skal vi nok få til i ettermiddag også. Ha en bedre søndag...

wf145
11-02-2007, 10:50
God formiddag frå Ørsta! Her i huset har far og Aurora vore oppe sidan 0730, mor skal få sove i dag!:) Ein rask trilletur er gjennomført, men i -13 grader vart det ikkje lange biten. Kuldekrem og mykje klede til tross, det var varmare innne framfor peisen. Ha ein strålande dag, og hugs på mor i dag folkens!!!!:old

LN-BRK
11-02-2007, 11:17
Snart skikkelig på plass i ny leilighet med støl kropp etter bæring av altfor mange tonn oppover i altfor mange etasjer - uten heis!

AirbusTrond
11-02-2007, 13:17
God kald søndag ! Minus 10 i Gamle Oslo. På jobben er det kaldt. Verst av alt er det at kaffetrakteren har streiket i denne etasjen. Pulverkaffe - kurerer ikke gruff en gang.

FBU 4EVER
11-02-2007, 13:36
Minus 11 og snøvær på Nærsnes.Kaffen var god og kurerte det meste.En spiseskje med olivenolje (extra virgin og italiensk,selvfølgelig!) gjør også godt. Også er det bare såååå mye bedre enn tran! Søndagsavisen er lest.Jeg hoppet som vanlig over sportsidene og det får være søndagens fysiske utskeielse!:cool:

CK
11-02-2007, 13:57
gradestokken viste minus 16 i går da jeg krøp under dyna, så nå er det jo VARMT! i heimen pakkes pappen, esker slås sammen og vi gleder oss til den kommunale papirinnsamlingen i morgen. Noen kubikkmeter papir og papp etter flyttingen skal ut av huset. Jippi!

LN-MOW
11-02-2007, 15:25
Ikke flyblader, vel .. ?? :love

Kaldt i Alpharetta ogsa -- 3-4 blaa, men solen skinner! Arsenal-Wigan paa boksen idag - blir det match paa Doffen?

LCH
11-02-2007, 16:24
God "morgen", Bislet kan melde om -9C. Har nettopp kommet meg ut av senga etter gårsdagens og nattens utskeielser. Det hele startet med feiring av en kompis på Nodee, deretter diverse nachspiel, hvor blant annet to flasker Cristal 1999 ble konsumert. (Det var heldigvis ikke jeg som betalte...)

ANX
12-02-2007, 00:33
Jeg hoppet som vanlig over sportsidene

Bless your dear soul, FBU4EVER!!! Da er vi i samme båt, og det uten flispinner på beina, som Stutum i sin tid kalte skifenomenet... Han var også god da han kalte syklister for "peddal-anton". Tiltredes, som noen fornuftige skribenter engang sa.

Åfyttikattainnihelsike: 15-20 minusgrader idag, med blendende sol over nysnø. Skifantastene jubler sikkert, mens jeg leter etter solbriller for å kunne kjøre bil.

Sorry til alle de som blir trøtt av at jeg annekterer forumet på sene kvelden. Er liksom bare da jeg har tid og energi...