PDA

View Full Version : Flesland by night


stefan78
08-02-2007, 22:44
Var oppe i kveld og prøvde meg på noen nattbilder..

Og her er resultatet

PHK
08-02-2007, 22:45
Stilig

G-COLE
08-02-2007, 22:51
Nydelig !
Var det ved Kvitura /Grimstad du gikk opp ?

stefan78
08-02-2007, 22:55
Originally posted by G-COLE

Nydelig !
Var det ved Kvitura /Grimstad du gikk opp ?


Nei, jeg gikk den vanlige veien, og helt opp til toppen ved Kvitura, er det mulig og komme seg dit fra fra Grimstad-siden og ? ligger jo noen hus der nede. Er vel dårlig med parkering der.

G-COLE
08-02-2007, 22:58
Originally posted by stefan78

Originally posted by G-COLE

Nydelig !
Var det ved Kvitura /Grimstad du gikk opp ?


Nei, jeg gikk den vanlige veien, og helt opp til toppen ved Kvitura, er det mulig og komme seg dit fra fra Grimstad-siden og ? ligger jo noen hus der nede. Er vel dårlig med parkering der.

Det er parkering et lite stykke ifra,- men mye kortere å gå. Man går opp mot husene, og derfra går det sti mot toppen , der du stod......

-Vi må få ordnet et felles spottertreff for oss her på Flesland.... hehe !:smile2

stefan78
08-02-2007, 23:07
Ja, det blir litt mer aktivitet fremover nå forhåpentligvis. Får håpe det værste drittværet har gitt seg nå. Har jo vært knallvær mange dager nå :colgate:

G-COLE
08-02-2007, 23:14
Originally posted by stefan78

Ja, det blir litt mer aktivitet fremover nå forhåpentligvis. Får håpe det værste drittværet har gitt seg nå. Har jo vært knallvær mange dager nå :colgate:

Vi får se hva helgen bringer ! -Er snart på vei ut døra, på nattevakt nå. -Så i morgen tidlig rundt 07.00 er det helg for meg !

Lennart
08-02-2007, 23:16
Originally posted by G-COLE

Så i morgen tidlig rundt 07.00 er det helg for meg !


Eg kommer etter, kl 1700 :clap

Rossiyskie Avialinii
09-02-2007, 16:58
Originally posted by G-COLE

Originally posted by stefan78

Originally posted by G-COLE

Nydelig !
Var det ved Kvitura /Grimstad du gikk opp ?


Nei, jeg gikk den vanlige veien, og helt opp til toppen ved Kvitura, er det mulig og komme seg dit fra fra Grimstad-siden og ? ligger jo noen hus der nede. Er vel dårlig med parkering der.

Det er parkering et lite stykke ifra,- men mye kortere å gå. Man går opp mot husene, og derfra går det sti mot toppen , der du stod......

-Vi må få ordnet et felles spottertreff for oss her på Flesland.... hehe !:smile2

Meg og preben skal opp i helgen..