PDA

View Full Version : god mandag morgen?


CK
05-02-2007, 08:22
EB er fremdeles i VNU ser det ut til, så da får noen andre (dvs jeg) ta ansvar og ønske folket en riktig god mandag morgen. Om åtte dager blir det årets første flytur, på direkteflyet til MAD.

Someone
05-02-2007, 08:53
God morgen fra København. Er en forelesning og skolearbeid på programmet idag og kanskje litt trening. Ha en fin dag

Tommy777
05-02-2007, 09:04
God kveld/natt fra Chicago. Pakket og klar til å besøke heimlandet. Kl. 1433 bærer det avsted til Frankfurt. I chicago er det knallharde MINUS 20 GRADER, folkens!

Og vi tapte Superbowl...

PS! Hørte jeg Scanair lunsj innen neste torsdag?? :)

EB
05-02-2007, 09:46
Stod opp 03.30...norsk tid. Går det an å få nok kaffe... Slakt, ris og kanskje litt ros av airBaltic kommer i triprapport forhåpentligvis i løpet av dagen. Ha en bedre mandag - håper den inneholder en treningsøkt også!!!

FBU 4EVER
05-02-2007, 11:04
God mandag fra Nærsnes i påskevær! Scanairlunch innen torsdag? Jada,skal ikke fly før om en uke.
Jeg blir sliten av alt treningspreiket til EB!:cry:

LN-MOW
05-02-2007, 11:39
Tre blaa og en sur vind fra Sibir her i Alpharetta. Gassflammen til varmtvannstanken var gaatt ut saa valget sto mellom ingen dusj og kald dusj .. imidlertid blir den nok varm foer fruen klatrer ut av bingen.

'Klar; for ukens foerste arbeidsdag ... kalenderen er allerede omtrent full .. inkludert en telekonferanse klokken 19.30 ... mandager er og blir min favoritt .. NOT!

EB
05-02-2007, 14:52
Skjønner jeg godt FBU4 EVER! - Men det funker...minus 7 kilo så laaangt og jeg drikker mer i år enn i fjor!!!

Bizflyer
05-02-2007, 15:28
Originally posted by EB

Skjønner jeg godt FBU4 EVER! - Men det funker...minus 7 kilo så laaangt og jeg drikker mer i år enn i fjor!!!

Ikke mer enn 7 kg? Da hørtes det nesten ikke ut som det er verdt slitet! Med mindre du satser på en karriere i kroppsbygging da???

BF:old

dc-8-63
05-02-2007, 15:54
God mandag fra taakehavet....hoerer fergene paa lang vei....gaar nok noe saktere inn til Seattle i dag.....ellers er det som i Atlanta....lange dager paa jobb de neste 6 maanedene......trening tar en paa sykkel til/fra jobb....

EB
05-02-2007, 16:30
Bizflyer! Det kommer an på utgangspunktet...nå skal jeg ikke ned noe mere...bare stabilisere meg på rundt 96-97 kilo...:D

Shark-41
05-02-2007, 18:18
Vel dt er da ingen vits aa sutre over 3 kalde grader:colgate:

Her i WInnipegomraadet var det i dag morges da jeg dro paa studio for aa trene hele -45 grader (det skal vaere Negative , ja altsaa roede (eller er de blaa?) -45 grader Celsius...

Bare saa vidt bilen ville starte, og jeg maatte la den staa aa gaa under treninga, for at den skulle starte igjen!

Fysj, og enda ser det ut til aa bli noen dager til...:drunk:

Egil
05-02-2007, 20:51
God aften, du snakker med Egil ^_^

Første og nest siste arbeidsdag denne uken, og på torsdag er det avreise til OSLo igjen!
"Storby"-Weekend og LFF årsmøte på lørdag!
Blir nok noen liter med cognac vil jeg tro. Flere som skal på møtet?

Egil

LCH78
05-02-2007, 21:45
Originally posted by Egil

God aften, du snakker med Egil ^_^

Første og nest siste arbeidsdag denne uken, og på torsdag er det avreise til OSLo igjen!
"Storby"-Weekend og LFF årsmøte på lørdag!
Blir nok noen liter med cognac vil jeg tro. Flere som skal på møtet?

Egil

Skal ikke selv (heldigvis) men brodern og ei fra oss skal. Du får hilse hvis du dumper over dem da ;)

Bizflyer
05-02-2007, 22:43
Originally posted by EB

Bizflyer! Det kommer an på utgangspunktet...nå skal jeg ikke ned noe mere...bare stabilisere meg på rundt 96-97 kilo...:D

Alt under 100 kg er femi!!! :baeh

BF:shake

dc-8-63
05-02-2007, 23:08
Originally posted by LCH78

Originally posted by Egil

God aften, du snakker med Egil ^_^

Første og nest siste arbeidsdag denne uken, og på torsdag er det avreise til OSLo igjen!
"Storby"-Weekend og LFF årsmøte på lørdag!
Blir nok noen liter med cognac vil jeg tro. Flere som skal på møtet?

Egil

Skal ikke selv (heldigvis) men brodern og ei fra oss skal. Du får hilse hvis du dumper over dem da ;)

etter noen LITER med Cognac...er det klart dumping det er snakk om:p :p