View Full Version : Gemini er i gang. FlyBe Q400 i 1/400
Nå er det bare å vente på at Gemini også kommer Widerøe Q400.
Og når kommer dem med SAS A321 og A340 ? og alle grisene ? B737-700 og -800 ??
Originally posted by Leorim
Og når kommer dem med SAS A321 og A340 ? og alle grisene ? B737-700 og -800 ??
Ja si det Lennart. Vi får vel bare håpe. Jeg sendte en mail til Gemini i går for om mulig å påvirke produksjon av Q400 både i WF og SAS farger. Kommer tilbake når/hvis jeg får respons.
Ole B.
Ole Bjørn - tegningene finnes jo, og Robban sier vel ikke nei til den eksponeringen? Ble det i det hele tatt noe med Herpa? Gemini er jo uansett bedre. Jeg vil ha en WF Q400!
CK, Lennart og alle andre. Her er responsen jeg fikk fra Gemini. Ser litt lovende ut synes jeg.
"Dear Ole,
Thank you for your kind e-mail. Indeed, we do plan to produce a Wideroe Q400, as well as SAS -- I don't have a timetable for their release, but they are planned to be done.
Best regards,
Chris Kilroy
ADI/GeminiJets"
:clap :clap :clap
Hva med SAS A321 og A340 ?
Burde komme dem også m og B737-800 , MD-90 ?
WF Gemini Q400 hadde vært glimrende for salg ombord, i gaveeske:D
CK, Lennart og alle andre. Her er responsen jeg fikk fra Gemini. Ser litt lovende ut synes jeg.
"Dear Ole,
Thank you for your kind e-mail. Indeed, we do plan to produce a Wideroe Q400, as well as SAS -- I don't have a timetable for their release, but they are planned to be done.
Best regards,
Chris Kilroy
ADI/GeminiJets"
:clap :clap :clap
Ble denne modellen avlyst? Nå er jo Q400 i trafikk igjen for WF og da hadde det ihvertfall passet med en modell
Chris Kilroy er ikke det mannen bak jetphots.net?