PDA

View Full Version : – Den drøyeste hjemreisen jeg har vært på


THS
29-01-2007, 21:37
– Den drøyeste hjemreisen jeg har vært på

Fylkesråd for økonomi, Geir-Ketil Hansen, måtte innom både Alta, Finnmarksvidda og Finland før han kom seg hjem til sin kjære Vera Steine i Narvik - en tur som normalt tar 30 minutter i fly fra Bodø.


http://www.fremover.no/lokale_nyheter/article2550644.ece

LN-BRK
29-01-2007, 21:45
Det fine med pax i Nord-Norge er at de skjønner at været kan være problematisk, også for fly. Hadde det samme skjedd sørpå hadde det garantert blitt flyselskapet sin skyld :)

Isbamse
30-01-2007, 11:15
Hmmm...WF skulle kanskje tilbudt buss med en gang?

jb1
30-01-2007, 11:28
Alfa og omega når det blir problemer er god informasjon om hva problemet er, samt smil og god service til de som forsinkes. Jeg har opplevd et hav av forskjell innen samme selskaper mange ganger.

ENGM RAMP
30-01-2007, 14:03
En liten historie om det med WF, dårlig vær og venting.....og tålmooodige Finnmarkinger...

For 12 år siden jobbet jeg i WF kabin og pendlet mellom heimen i Tønsberg og basen i Hammerfest. Under en vinterstorm hvor det blåste småjævler ble vi sittende værfast i Mehamn i flere timer....

Det var forsåvidt greit for pax'en det.....Jeg ruslet rundt i kafeteria'en, pratet med pax'en, ga dem litt kaffe og tvist med jevne melllomrom...

Finnmarkingene tok det hele med stoisk ro, de drakk kaffe'n, røyka rullingsog slappet av. Men jeg husker godt EN passasjer, en forretningsmann fra Østlandet. Han telefonerte i det som den gang var ganske sjelden - mobilen sin, inntil den gikk tom for strøm, han ringte for alle myntene han hadde etterpå på telefonautomaten.....

Såååå begynte han å kjefte å klage, på at dette var en skandale, at WF var et drittselskap han ALDRI skulle fly med mere etc, og bla bla bla....

Hvorpå en sindig eldre finnmarking kikker opp fra sitt se&hør og sier rolig "DU, SI MÆ, HVESS DU HAR DET SÅ JÆVLI' TRAVELT - KOFFER FOOR' IKKE DU I GÅR ISTEDET?"

:colgate:

Den Kongekommentaren glemmer jeg aldri....

Isbamse
30-01-2007, 15:52
Originally posted by ENGM RAMP
Hvorpå en sindig eldre finnmarking kikker opp fra sitt se&hør og sier rolig "DU, SI MÆ, HVESS DU HAR DET SÅ JÆVLI' TRAVELT - KOFFER FOOR' IKKE DU I GÅR ISTEDET?"

:colgate:

Den Kongekommentaren glemmer jeg aldri....


Klassisk replikk! Man venner seg til at Ting Tar Tid På Grunn Av Været her oppe...