PDA

View Full Version : seilfly video

C172
18-01-2007, 14:18
http://www.youtube.com/watch?v=aumO0ZHwAro

The Ticketor
18-01-2007, 15:26
Sweet! Men fy f så lavt han lå over vannet!

atck
18-01-2007, 17:18
Heldigvis holdt han forskriftsmessig avstand til skyene til enhver tid. :lol:

Heftig video.

K

LN-SSL
18-01-2007, 22:43
Synes den var mye "verre" den videosnutten som poppet opp på samme side på youtube, den med de to idiotene som fløy en Cessna 20 fot over vannflaten.
Tøft, javel....., noe man kunne funnet på et par uker etter at man har fått lappen, javel...., men etter mine begreper idiotisk.
Man gir seg selv tilnærmet 0 i marginer, samtidig som at skulle det skje noe, er det slike idioter som får forsikringspremiene til å stige.
(Nå var ikke dette en norsk video, men jeg er rimelig sikker på at slike typer bak spakene finnes over alt).

Utflyttet
19-01-2007, 00:58
Originally posted by LN-SSL
(Nå var ikke dette en norsk video, men jeg er rimelig sikker på at slike typer bak spakene finnes over alt).

Er ikke så mange årene siden noen ble avbildeti Dagbladet i tretopphøyde oppover en eller annen dal på østlandet... de ble nok kalt inn til "tea and biscuits" hos LFT relativt fort vil jeg tro.

-A

LN-SSL
19-01-2007, 03:22
Originally posted by ph-ndr

Originally posted by LN-SSL

Er ikke så mange årene siden noen ble avbildeti Dagbladet i tretopphøyde oppover en eller annen dal på østlandet... de ble nok kalt inn til "tea and biscuits" hos LFT relativt fort vil jeg tro.

-A

Det håper jeg virkelig. Fly og flyging er morro, men det er ikke noe leketøy, selv om enkelte skulle tro det.

seilfly
20-01-2007, 11:47
Utrolig at enkelte har så god selvtillit i flyet som det der. Om de fortsetter slik skjærer det seg en eller annen gang. Jaja. Frokost :)

M609
21-01-2007, 02:47
All erfaring viser, at flyr du nok i (alt for) lav høyde, så smeller det. Bare se på de som gjør det. (Forsvaret) Mange tretopper, løpestrenger, kraftledninger, telefonstolper, låve-vegger (!) etc som har hatt besøk av jagerfly, OP fly og helikopter de siste 50 åra.

Når det gjelder idiotene i video'n, så kan de potensiellt ødelegge for alle som driver med flyging, om noen skulle dette ned å drepe noen på bakken pga slik tull.

Tror du at du er Biggles, så søk LFS, ellers hold deg til BSLene! :old :old