PDA

View Full Version : God Torsdag Morgen!


LN-MOW
18-01-2007, 04:28
Da jeg var ute med bikkja for et par timer siden, var det en umiskjennelig eim av is/sne i luften, og naa klokken 21:30 har det begynt aa falle is fra himmelen her i Alpharetta.

http://image.weather.com/web/radar/us_atl_metroradar_plus_usen.jpg

Skal bli spennende aa se hvordan det ser ut naar jeg staar opp ... er skolene stengt, blir det hjemmejobbing ..

Ellers jobber jeg med et par turer .. ser ut som at det blir Dallas og Mexico City i februar og muligens Berlin, Montreal og London i mars ...

Tommy777
18-01-2007, 06:52
Happy Skvætt fra Sacramento California!

Sacramento ønsket i dag velkommen en forfrosen nordlenning fra et iskaldt Chicago med varme 60F!! Har akkurat returnert fra en hygglelig middag, fortsatt 50 grader F!!

I morgen ettermiddag, bærer det til Vegas der jeg skal tilbringe helgen sammen med fruen. Bestevenninnen til fruen har akkurat flyttet dit og vi skal sjekke ut det nye huset + mye mer. Fruen ankommer i morgen kveld fra Chicago med Ted.

Ha en hyggelig dag alle saman!

Tommy777
18-01-2007, 06:53
Originally posted by LN-MOW

Da jeg var ute med bikkja for et par timer siden, var det en umiskjennelig eim av is/sne i luften, og naa klokken 21:30 har det begynt aa falle is fra himmelen her i Alpharetta.

http://image.weather.com/web/radar/us_atl_metroradar_plus_usen.jpg

Skal bli spennende aa se hvordan det ser ut naar jeg staar opp ... er skolene stengt, blir det hjemmejobbing ..

Ellers jobber jeg med et par turer .. ser ut som at det blir Dallas og Mexico City i februar og muligens Berlin, Montreal og London i mars ...



Vær forsiktig der ute, MOW. Som en meget vis mann fortalte meg her om dagen: Husk at selv om du er vant til vinterføre er det en million tullinger der ute som ikke er det;)

EB
18-01-2007, 07:38
Vinter og sne i hovedstaden også... Om et par timer så seiler MS Crown of Scandinavia inn fjorden og jeg skal møte storebror og svigerinne... Har fri i dag og i morgen - men det er ikke akkurat tid til å slappe av før 70 års feiringen i morgen... Ha en bedre torsdag...

Someone
18-01-2007, 09:14
God morgen fra Kongens By. Da har også undertegnede kommet seg til kontoret og kan ta fatt på dagens oppgaver. Surt og overskyet her idag. Planen er å ta ett par øl ute ikveld som oppvarming til helgen:cheers:

LN-FHU
18-01-2007, 09:33
God morgen fra Tromsø

Mørkt her oppe ja , men ikke så ille temperatur, -0,0 grader meldes det om....^_^

Skal bli en fin dag i ishavsbyen i dag ;)

Enjoy the day everybody, it is yours :)


:nor

LN-MOW
18-01-2007, 12:42
Originally posted by Tommy777

Vær forsiktig der ute, MOW. Som en meget vis mann fortalte meg her om dagen: Husk at selv om du er vant til vinterføre er det en million tullinger der ute som ikke er det;)


.. hehe .. ikke minst gjelder det her i Atlanta ...

Men 'heldigvis' bare regner det .. isen ligger nord for oss i litt hoeyereliggende stroek. Saa det blir nok vanlig arbeidsdag, ja ... :baeh