PDA

View Full Version : G'manndag!

LN-MOW
15-01-2007, 03:55
God hva-det-naa-maatte-vaere herfra Alpharetta. Sitter og 'kapper' mp3-filer .. har spilt inn noen gamle LP'er og naa deler jeg opp raafilene til spor. Litt langtekkelig arbeide, men blir verdt det naar jeg kan cruise nedover GA-400 med gammal Cut og DePress paa hoeyt volum i truck'en! :musikk :musikk :musikk

Aalreit vaer - passe varmt ute. Ble kort tur med bikkja. Noen begynte aa fyre opp fyrverkeri i naerheten, saa dermed kom det umiddelbart en vaat snute opp i haanden min som tegn paa at 'naa vil jeg hjem!!' pysa ... :twink

Klemmer de siste draapene ut av en Highland Park .. maa nok paa brusdepotet og hente ut en ny en i morgen. Som foroevrig er Martin Luther Kings bursdag og fridag!! Og siden SITA er et godt firma aa jobbe for, har ogsaa jeg fri!! Kona jobber for tyske Siemens, saa hun maa selvsagt jobbe .... :D2

ANX
15-01-2007, 04:23
Uffda - er det NÅ allerede blitt mandag? Jaggu ser det sånn ut. Wow.

Godt at du der borte kan få more deg med oss natteravner - ca +7 tidsforskjell. Var jo gøy igår, da!

Rart å se at det bodde en "skap-amerikaner" inni kroppen til en redcap på FBU!

IMHO er ingen morgen god... :rolleyes:

LN-MOW
15-01-2007, 04:36
Originally posted by ANX

Rart å se at det bodde en "skap-amerikaner" inni kroppen til en redcap på FBU!

Det kan du si ... det visste jeg ikke selv engang. :p

Frister meg til aa trekke fram dette gamle klippet fra Inside .. tre av oss fire rundt bordet endte i Seattle ...

EB
15-01-2007, 05:23
Glad mandag morgen... Da kommer taxi`n om 30 minutter og dagens arbeidsdag på Tynset og Røros kan begynne...bare det ikke har blåst ned noen trær over kjørelinjen til NSB. I kveld blir det Krøniken på NRK 1 - den aller aller siste episoden. Ha en bedre mandag - I`ll be back with Coast Air i morgen...:D

Someone
15-01-2007, 07:10
God morgen fra København. Mørkt og endel vind idag også så blir metro og buss til jobb og ikke sykkel av ren latskap. Ha en fin dag

Egil
15-01-2007, 08:39
Holly Molly... Nå er det vind over hele midt-norge, og gjett om kombinasjonen vinter, vind, snø og overgang til mildvær skaper problemer...
I Trondheim går det greit. Namsos greit, Rørvik har glatt rullebane og ingen fly så langt, Brønnøysund har for sterk vind, overnattingsflyet ble 1,5 timer forsinket før de kunne ta av... Sandnessjøen har for sterk vind og tre kanselleringer så langt, Mosjøen er alt greit så langt, men det er meldt om dreining på vindretning så da spøker det her også, Mo i Rana har alt ok så langt og Bodø like så. Pax kan nok havne på andre steder en destinasjon i dag er jeg redd... Og forsinkelsene forplanter seg utover dagen...

Været ved MJF målt kl 0750:

* -1°
* Sørlig laber bris (Føles mye sterkere...)
* Klart
* Lavtrykk

Egil

TOS
15-01-2007, 09:52
Originally posted by LN-MOW

Litt langtekkelig arbeide, men blir verdt det naar jeg kan cruise nedover GA-400 med gammal Cut og DePress paa hoeyt volum i truck'en! :musikk :musikk :musikk

God formiddag fra Tromsø!

Jeg må si du imponerer med musikksmaken din, LN-MOW! Trommisen i The Cut bor forresten i samme gate som meg - vi var naboer før vi flyttet til et annet hus i samme gate. "In dieser stadt...!":clap

Dag Viking
15-01-2007, 11:53
God morgen! En lykkelig dag her i det innerste av Indre Sogn.
I dag kom telefonen jeg ventet på, ny jobb er nemlig i boks.

Det blir flytting til Stavanger for en periode, mens jeg skal ha litt opplæring. Når jeg begynner off-shore for fullt blir det nok leilighet i Oslo. Så får jeg heller se an hva som skjer på flygerfroten, det er mange muligheter. Off-shore kan jo fint kombineres med både en instruktør-jobb eller en halv stilling innen frakt/charter. Jobben jeg fikk er faktisk såpass bra at det kun er SAS og Widerøe som eventuelt frister for fremtiden som en fulltidsjobb:colgate:

Concorde
15-01-2007, 11:57
Gratulerer med ny jobb!

Farmer
15-01-2007, 12:19
God ettermiddag.
Dagen i dag startet med to skikkelig turbulente flyturer. Vi tok av fra Mosjøen som en kråke, skramlet oss nedover mot Namsos med kraftig turbulens absolutt hele veien. Vi landet og tok av i Namsos på samme måte som i Mosjøen og landet til slutt med like kraftig turbulens på Værnes. I dag er nok en av dagene Widerøecrewet virkelig fortjener lønna si og vel så det!:D
Også på SAS avgangen fra Værnes ristet det godt i turbulensen som varte ganske langt sørover. Helt klart at den fronten som nå er på vei innover kysten ikke er å leke med.
Resten av dagen går med til møter før jeg fortstter videre til Nice via Zurich med SAS og Swiss i ettermiddag.

GFL
15-01-2007, 12:21
Originally posted by Dag Viking

God morgen! En lykkelig dag her i det innerste av Indre Sogn.

Det blir flytting til Stavanger for en periode, mens jeg skal ha litt opplæring. Når jeg begynner off-shore for fullt blir det nok leilighet i Oslo. Så får jeg heller se an hva som skjer på flygerfroten, det er mange muligheter. Off-shore kan jo fint kombineres med både en instruktør-jobb eller en halv stilling innen frakt/charter. Jobben jeg fikk er faktisk såpass bra at det kun er SAS og Widerøe som eventuelt frister for fremtiden som en fulltidsjobb:colgate:

Gratulerer! Sjekk PM'en din om noen timer, har noen spørsmål til deg :)

Trondheim stiller med regn, litt blå himmel...så altså det samme gamle skiftende været. Men så lenge PAN har en god dag, så har jeg en strålende dag ...

Egil
15-01-2007, 15:47
Originally posted by Dag Viking

Jobben jeg fikk er faktisk såpass bra at det kun er SAS og Widerøe som eventuelt frister for fremtiden som en fulltidsjobb:colgate:

Først og fremst Dag Viking, gratulere med ny jobb!! Håper du blir å trives.
Men skulle du nå finne veien til selskapet, så hadde det vært en fornøyelse!! :)

Venter med en væroppdatering til ettermiddagsflyene har gjort sitt...

Egil

Dag Viking
16-01-2007, 11:17
Takker for det...
Hørt mye bra om å fly for WF, så det er absolutt en mulighet.