View Full Version : Billettpriser trengs!
ENGM RAMP
11-01-2007, 15:26
Noen som klarer å få til en pris, t/r OSL-BUD-OSL, for 2 stk med avreise 23 Mars, retur 25 Mars for under kr. 5.500,- ???
Jeg har søkt på diverse nettsteder, inkl. Norwegian sine hjemmesider, via reisefeber og et par andre, men ikke til under 5.500,-
Noen som klarer finne noe bedre?
EDIT: Prisen jeg nevner her er for 2 stk !! :D kanskje greit å nevne!
:clap
Concorde
11-01-2007, 15:34
2881.- med AF på deres hjemmeside..............
Eller 2258.- med KL.
Oslo til Budapest
Flyavgang 1 fredag, 23. mars 2007
Avreise: 10:45 Oslo, Norge - Oslo Airport
Ankomst: 13:20 Budapest, Ungarn - Ferihegy, terminal 1
Flyselskap: Norwegian Air Shuttle DY1554
Fly: Boeing 737-300
Budapest til Oslo
Flyavgang 1 søndag, 25. mars 2007
Avreise: 10:50 Budapest, Ungarn - Ferihegy, terminal 1
Ankomst: 13:20 Oslo, Norge - Oslo Airport
Flyselskap: Norwegian Air Shuttle DY1559
Fly: Boeing 737-300
Pristype: Økonomi med restriksjoner
1 voksne x (2 580 + 232 + 50) = 2 862 NOK
Kommer ikke Malév tilbake på sommerprogrammet?
Originally posted by LN-KOG
Kommer ikke Malév tilbake på sommerprogrammet?
Delvis diskuteret i denne tråd:
Malev øger også antallet af flyvninger til CPH (http://www.scanairforum.net/forums/read.php?TID=16106)
...men nej det ser ikke ud til at Malev kommer tilbage på BUD-OSL fra sommerprogrammet. Endnu et selskab som DY har "tvunget" ud af det norske marked?
litt-amatør
11-01-2007, 16:09
Originally posted by PP
Originally posted by LN-KOG
Kommer ikke Malév tilbake på sommerprogrammet?
Delvis diskuteret i denne tråd:
Malev øger også antallet af flyvninger til CPH (http://www.scanairforum.net/forums/read.php?TID=16106)
...men nej det ser ikke ud til at Malev kommer tilbage på BUD-OSL fra sommerprogrammet. Endnu et selskab som DY har "tvunget" ud af det norske marked?
Det er nok det. Enten vi liker det eller ikke. Selv uten SAS på banen nyttet det ikke for Malev. DY har fått et jerngrep om denne ruten. Har ikke SAS gitt seg på CPH-BUD. Så da er det vel MA og NB tilbake fra København? Malev liker vel det.
:rolleyes:
Nei, det er nok forsvunnet noen selskaper fra OSL pga DY store innvirkning på en del utenlandsruter. Og en del hadde nok også kjørt større kapasitet hvis ikke DY hadde vært der. Var det noen spesielle du hadde i tankene, PP?:question: