View Full Version : God torsdag morgen fra "Winter Wonderland"
...her ligger det 10-15 cm snee...og temperaturene kryper nedover mot 20F....det spaadd kalde klare dager fremover...saa det er haap om aa beholde sneen noen dager...
God morgen fra Oslo. Minus 3 her fra østkanten, og jeg har som vanlig pakket meg inn før jeg drar på jobb. Ha en fortreffelig dag, forumister :)
Minus 4,5 her på "vestkanten" av hovedstaden... Ble en laaaang men veldig hyggelig dag i går. Traff også Farmer på temadagen til SAS...før det ble middag på Petter Stordalens nye orosjekt 2. etage Eik på Continental frem til 01.15...Gjeeesp... Nå venter en dag på Reiselivsmessen - ha en bedre torsdag!
god torsdag, blå grader i dag og problemer med toget.... heldigvis etter at jeg kom ombord, så jeg kunne sitte i varmen på toget og se Urix på iPoden min! herlig NRK!!
God morgen fra København. En bra start på dagen må jeg si som begynte med en telefon fra SAS arrival center på CPH som opplyste om at min savnede bag nå befinner deg hos dem:colgate:
Men nå er det tid for å gå på jobb og leke med excel ark!
God morgen fra Florida! Her er det 19 grader og lettskyet, så vi ser nok ikke snøen har med det første :(
Og solen skinner over veikrysset i Atlanta! Har meldt meg paa CK's konkurranse - -saa ikke noe krav om at man maatte ha norsk adresse .. ??? ;)
Vel det ble ingen god morgen...var foere var og la kjettinger paa Range Roveren i gaar kveld...og kom meg greit til "Bainbrigde Atlethic Club" ved 05:00 tiden....stort svart is hele veien......etter 20 minutter workout forsvant stroemmen....jippi....heldigvis var det varmt vann i dusjen ennaa.....saa var det aa knatre hjem igjen til et hus uten stroem, peisen vikrer jo greit (slaa den DVDPeisTommy!!!)...men uten Latte er det jo krise!!! og verre er det at den ene fergen er ute av drift ennaa, saa det ble gammelferge uten UpperDeck Business Class i dag ogsaa......:angry: :angry: :angry: