PDA

View Full Version : God onsdag morgen...


EB
10-01-2007, 07:57
Det har blåst mye i hovedstaden i natt...men det har vel løyet litt nå. Mørkt og fortsatt ingen tegn på vinter... I dag er det SAS Temadag på Radisson SAS Scandinavia - spennende å se hva som kommer av eventuelle nyheter. Ha en bedre onsdag!

CK
10-01-2007, 08:06
g'onsdag! Det båste noe VELDIG i går, og jeg følte at jeg hadde motvind hele veien på løpeturen min i går. I dag blir det overtagelse av nytt hus, og dét blir spennende!

Someone
10-01-2007, 08:13
God morgen fra København. Mørkt og vått ute og det er tid for å gå på jobb. Trøtt som bare det da jeg ennå ikke har greid å omstille kroppen til å sove om natten og ikke formiddagen etter ferien ennå

Tommy777
10-01-2007, 08:27
Blåste rimelig heftig her i Chicago i dag også. Hadde en rimelig underholdende landing på O'Hare i ettermiddag, 30-40 knop var meldingene.

Nå er det leggetid, har hjemmekontor i morgen.

Ha en trivelig dag alle sammen, EB, ikke glem å melde fra SAS temadagen :)

EB
10-01-2007, 08:49
U bet!!!

ENGM RAMP
10-01-2007, 08:55
God morgen alle sammen ja...:D

Det blåste godt rundt husveggene i Heggedal i natt og......

Her tilbringes dagen med å sende ut TAF & METAR'er, mens jeg BURDE vært hjemme og tatt i mot takstmannen etter helgens innbruddsforsøk :viking men den jobben får fruen ta seg av idag....

Ellers ble det lite søvn i natt, kun et par-tre timer, så jeg tipper jeg får gå meg en laaaang tur i friskluft når jeg kommer hjem så jeg holder meg oppegående frem til leggetid i allefall

Ha en strålende dag alle sammen!

:D

dc-8-63
10-01-2007, 09:04
Ja det blaaste kraftig her borte i vest ogsaa....saapass at den en av fergene vaare ligger med ror skade paa Bainbrigde.....og rushtiden ble aviklet med en ferge.....ikke alle kom med.....naa begynner det aa sne i tillegg...blir en festelig tur inn til byen i morgen...

SK384
10-01-2007, 09:23
God morgen fra Kirkenes.

Her blåser det ikke i dag. Ganske stille faktisk. Temperatur på rundt 0 grader og overskyet. Bærer tilbake til Alta i 14 tiden i dag. Blir kjøring gjennom Finland og handling av flesk i Karigasniemi.

Martin
10-01-2007, 11:58
Originally posted by Someone
Trøtt som bare det da jeg ennå ikke har greid å omstille kroppen til å sove om natten og ikke formiddagen etter ferien ennå

*Gjeeeesp*. Godt og ha en arbeidsdag som begynner mellom klokken 12 og 13.. Holder til gjengjeld på til nærmere 21, om ikke 22 enkelte kvelder.

I tillegg har jeg funnet ut, at når jeg kommer til New York i juli, kan jeg lett stå opp klokken seks om morgenen, og enda har jeg sovet "litt" lenge.

Ellers er været i Maura sånn ca. et par små skyer utenfor vinduet. Temperaturen aner jeg ikke.. Nå blir det en kjapp frokost, før man drar på jobb.

Thomas
10-01-2007, 12:32
I tillegg har jeg funnet ut, at når jeg kommer til New York i juli, kan jeg lett stå opp klokken seks om morgenen, og enda har jeg sovet "litt" lenge.

Dette er litt av sjarmen med tur til spesielt New York. Gjerne våkne halv seks lys våken, sola i ferd med å stå opp, man setter på "1010Wins all news" på radion og frokosten blir inntatt på en av de lokale dinerne før folk idet hele tatt har tenkt å dra på jobb!.. :lol:

Ellers, jeg tror jeg skal gjøre som Ramp'en, sko på meg å våge med ut en tur.. været ser nogenlunde bra ut og blir helt ør av å sove 12 timer!

Ett par fridager så jobbhelg, så jobb 3 dager til uken før det er F E R I E !! :clap

LN-MOW
10-01-2007, 12:46
Blaest ser ut til aa vaere dagens motevaer, og vi her i Atlanta er ikke noe daarligere. Vi har nok en snev av den samme fronten som gikk gjennom Chicago.
Temperaturen ligger paa nullpunktet, men man maa nok slaa av litt for wind chill factor.

Ny masete dag paa jobben .. har 116 prosjekter gaaende som maa prioriteres fra 1-116 - hvem i huleste kom opp med den ideen?? Kluthue ...

Fikk telefon fra ATA i gaar - de lurte paa om jeg kunne tenke meg aa kjoere over til Columbia SC fredag kveld og leke med en 753 som skal til Kuwait. SELVFOELGELIG kan jeg det!!! :up: