PDA

View Full Version : Glad morgen på nyttårsaften


EB
31-12-2006, 09:17
Hovedstaden har null grader og underkjølt regn - en livsfarlig blanding. Pass på ben, armer og ikke minst bilene...

Tusen takk for nok et godt forumår... Det vi sammen skaper på Scanair.no er utrolig positivt - gleder meg til 2007 med mye fly, noe bil og sikkert et glass vin eller 10.

Ha en bedre nyttårsaften...

Someone
31-12-2006, 09:29
God morgen fra Oslo. Blir fest hjemme idag så rydding står på programmet idag. Ha en fin dag og godt nyttår!

Utflyttet
31-12-2006, 09:45
Morn morn fra Singa. Nettopp landet inbound fra Brisbane og skal sose rundt her i 6-8 timer. Så er det SQ sin nye biz class på en 77W til CDG i natt. Nyttår feires under climbout over Malacca-stredet om alt går etter klokken...

-A

Bizflyer
31-12-2006, 11:09
God formiddag fra Kristiansand! Været ser foreløpig greit ut! Letskyet pent vær!

Kvelden skal feires med gode venner og god mat og drikke!

Takk for det gamle, til alle dere forumister! Måtte vi alle få et riktig Godt Nytt år med mange lukseriøse flyturer og bonuspoeng så det batter!!:p

Ikke fest med måte i kveld! Ta den heller heeeelt ut!!

BF:cool2

Egil
31-12-2006, 12:38
Regn, litt vind og noe grått i Mosjøen i dag!
Bra jeg har planlagt inneaktiviteter i dag/kveld/natt! Blir i verste fall noen meter å gå mellom dør-taxi-dør, he he ^_^

Måtte det nye året bringe oss mange nye utfordringer/diskusjoner og minimalt med problemer!

Godt Nyttår folkens!


Egil

G-COLE
31-12-2006, 13:12
God dag fra Bergen også !
I skrivende stund er det sol..... (!) .... her, men ikke så lenge siden det var både hagl og regnbyger !

Takker for mange koselige stunder her på forumet, og ønsker dere alle et riktig Godt Nyttår !
- Håper det blir mange timer på forumet til neste år også ! :cheers:

LN-MOW
31-12-2006, 15:05
Siste rapport fra Alpharetta for i aar ... det er 12 grader og regn .. skikkelig ufyselig ute .. blir nok en moderat feiring .. eldstemann lander ved nitiden i kveld og maa selvsagt hentes.

Dagen blir sannsynligvis tilbragt paa naturhistorisk museum .. en litt leaererik utgang av aaret. Hvis jeg klarer aa opparbeide nok energi ...

http://sirocco.accuweather.com/nx_mosaic_260x195c/re2/INMAREMR_260x195_ATL.gif

Concorde
31-12-2006, 15:25
Da er jeg klar for å feire utgangen av 2006 og vil ønske alle en vellykket kveld og takker for det året som gikk!

Jack
31-12-2006, 15:51
God ettermiddag!
Her ved fengselsmurene i Gamlebyen i Oslo er det stille før stormen. Regner med en livat aften på denne(riktige) siden av muren….. :cool:
Håper alle får en genial aften!

Fellowship
31-12-2006, 16:23
Takk for det gamle, innholdsrike året på forumet. Flere tilbakeblikk planlegges når nyåret kommer, i romjulen ble det slett ikke tid for denslags.

Hygg dere i kveld, men overlat evt oppskyting av raketter til folk som er edru :)
Her i borettslaget vårt er det nedlagt totalforbud mot privat oppskyting av raktetter, for å prøve å verne om rehabiliteringen som har kostet 125 mill kroner.

Godt nytt år!

THS
31-12-2006, 17:33
Et godt nytt år ønskes alle forumister og takk for det gamle.

For min del blir det feiring på jobb da jeg ikke går av vakt før kl. 11 i morgen. Så får vi håpe alle oppfører seg slik at det blir en stille og rolig natt på jobb.

Thomas
31-12-2006, 17:40
Godt Nyttår godtfolk!

Etter 8t på jobb skal det bli godt å ta det helt piano ett par dager med masse mat i kveld og gjøre minst mulig i morgen... jeg skjønner ikke folk som driver å skal reise jordarundt på nyttårsaften.. 'no offense' PH- :lol:

AirbusTrond
31-12-2006, 17:42
God ettermiddag og snart godt nyttår!

Bekrefter at det er stille og tåke ved fengselsmurene i Gamlebyen.... og også stille i egen leilighet da morgendagen er jobbedag. Men kalkunen skal snart i ovnen, en bedre rødvin står i vinduskarmen og Calvados XO er klargjort. Det samme er sigaren(e).

Og så må jeg si takk for meget interessant, hyggelig og avslappende tid med forumlesing i 2006!

dc-8-63
31-12-2006, 20:09
God morgen fra Bend Oregon, hvor en skidag staar for doeren med gnistrende foere og passe kaldt...blaa himmel og nysnee lover godt for en flott dag paa Mt. Batchelor... saa utendoers boblebad...med noe kaldt fra Stone Brewery...saa feiring med svoger svigerinne og en stor vennegjeng.....:)

sail4fun
31-12-2006, 21:21
Godt Nytt flyår ønskes dere alle her i fra Vollen.

/Geir

sevenseas
31-12-2006, 21:37
hei

godt nytt år .

takk for det gamle.

legger ved ett bilde fra bedre tider

sevenseas

Erki
31-12-2006, 21:45
...morgen og morgen, kl er 21:43 og Øvre Romerike er velsignet med klart og godt vær.
Godt nytt år til alle forumister, og takk for det gamle...

Farmer
31-12-2006, 22:07
God kveld og godt nyttår!
Da har vi nesten avsluttet kveldens nyttårsselskap. Kalkunen med alt tilbehør, moltekrem og god drikke til er unnagjort, de minste ungene i seng og halvparten av rakettene er fyrt avgårde noen timer for tidlig. Resten får vente til en annen dag, når det er mulig å fyre på uten at luntene blir for våte av regnet som kom horisontalt :cry:

LN-SSL
31-12-2006, 22:20
Godt nytt år fra Frei!!

Kalkunen smakte fortreffelig, så også fruens hjemmelagede Waldorfsalat. Øl og Aquvit hører med, og nå er det knallgod kaffe med ditto cognac til......:colgate:

Ta det med ro rundt fyrverkeriet og bruk huet før dere fyrer på lunta....!!;)

DNMI forutsa storm og regnbyger her i kveld, men dette ser ut til å bli en av de flotteste kveldene på denne siden av sommeren; stjerneklart, vindstille og en relativt grei temperatur.