PDA

View Full Version : FBU's siste dag


LN-MOW
29-12-2006, 02:01
Inspirert av en annen traad, har jeg lagt opp igjen bildene mine fra FBU's siste dag. Enjoy!

http://www.enfb.net/lastday/

Nytt er imidlertid fem lydfiler fra SK333's avgang.

ENGM RAMP
29-12-2006, 02:35
Mmmm nice Andy!

Glemmer aldri den dagen, hadde jo siste vakten som assistent på FBU, og hadde første vakt som ren trafikkplanlegger på GEN/ENGM

:cry:

LN-MOW
29-12-2006, 02:44
Originally posted by ENGM RAMP

og hadde første vakt som ren trafikkplanlegger på GEN/ENGM



Ja, og din brukerstoette besto av trafikkjentene som gikk rundt med notisblokk og noterte reg'en paa hvilket fly som sto paa hvilken gate ..... fordi det visste hverken du eller vi ... :colgate:

ENGM RAMP
29-12-2006, 02:49
hehe stemmer nok det ja.....

Husker også at det var SÅÅÅ mye folk oppe hos oss i tårnet at en NESTEN ikke så ut for å se om utenlandsgater etc var ledige eller opptatt...

Et komplett - men deilig - kaos! dog trist og :cry:

:lol:

Concorde
29-12-2006, 07:00
Trist høring da............. Det var en fra OSL-KR som forvillet seg ut før BGO-maskinen lettet. Det tok to timer også var luftamblansen nede med Beech'en med en alvorlig syk person til Rikshospitalet. Da var alt over...

TPN
29-12-2006, 23:32
Nå husker jeg ikke at luftambulansen hadde med seg noen inn. Men de tok med seg en lege ut igjen. Jeg tok et bilde av ham, som FBUs siste passasjer. Har det bildet ett eller annet sted. Flyet kom midt i gravølet vi hadde på GA-terminalen.

Falcon
30-12-2006, 01:01
Originally posted by tpn
(...) Flyet kom midt i gravølet vi hadde på GA-terminalen.

Det gravølet "glemte" visst dere gjøkene å invitere til. ;)

FBU 4EVER
30-12-2006, 16:07
Klarte å forville meg ut på balkongen selv.Har en del slides fra de siste timene et eller annet sted.En trist dag.:(

Men jeg kan se tårn og hangarer fra Nærsnes den dag i dag!:)

LN-KOG
30-12-2006, 16:12
Det gikk busser med ansatte ut mot banen. Folk var helt ville og noen løp helt ut på banen. Alle vi som hadde oransje OSL-vester måtte drive folk tilbake inn på gresset og brannbilene kjørte opp og ned banen for å sikre at ingen halvfulle tullinger (og de var det blitt en del av) fortsatt var på banen...