PDA

View Full Version : Glad julemorgen...


EB
25-12-2006, 09:33
Historisk sett er dette ingen god flydag - men også her skjer det en utvikling. Ble i allefall en veldig hyggelig julaften og nå er det stor familiefest i formiddag. Ha en bedre 1. dag...

Someone
25-12-2006, 12:08
God morgen. Hyggelig julaften på meg og om noen timer er det klart for familiens julebrunch :D

Bizflyer
25-12-2006, 12:51
Har sovet lenge i dag, og det var deilig! Hyggelig julefeiring i går, og i ettermiddag står juletorsken på bordet til nok et etegilde!

I kveld blir det nok noen glass med noen dårlige kamerater. Og så blir det Ribbemiddag i morgen!

I skrivende stund passerer Emirates A340 over Aalborg på vei SØ. Det er vel NewYork Dubai flighten. Reg A6-ERI UAE 202. Hakk i hæl følger SQ A345 9V-SGA SIA021 på FL350 med samme kurs. Det må vel være direkte flighten NewYork - SIN? Trodde den fløy rett over Nordpolen. Ble litt overrasket over den kursen! Men vi oppdaget det jo her forleden også. Den skal lande i SIN kl 0640 lokal tid. Og det stemmer nok når vi vet at SQ351 har avg CPH kl 1130 og lander kl 0600. Total flytid er satt til 18 t 40 min. Det er en voksen flytid gitt!

Over Nordsjøen nå kommer en Emirates B773 A6-EBC UAE206 kurs S-SØ. Lurer på hvor den kommer fra? Har EK flere dirketeruter fra USA til Dubai men med 773?

Ha en fortsatt god Juledag!!

BF:)

espeno
25-12-2006, 14:25
God jul til alle forumister :)

Endelig er det tid for noen dager som skal bli ganske stille og rolige. Salg av juletrær er skikkelig texas fra 13 til 23. desember med 12-14 timers dager.

Dagen i dag går med til en slags bursdagsfeiring (selv om den blir litt utvannet i julehøytiden) og naturligvis et juleselskap.

GFL
25-12-2006, 14:35
Originally posted by Bizflyer

Over Nordsjøen nå kommer en Emirates B773 A6-EBC UAE206 kurs S-SØ. Lurer på hvor den kommer fra? Har EK flere dirketeruter fra USA til Dubai men med 773?

Ha en fortsatt god Juledag!!

BF:)

JFK - Hamburg - Dubai...

Bizflyer
25-12-2006, 14:44
Originally posted by GFL

Originally posted by Bizflyer

Over Nordsjøen nå kommer en Emirates B773 A6-EBC UAE206 kurs S-SØ. Lurer på hvor den kommer fra? Har EK flere dirketeruter fra USA til Dubai men med 773?

Ha en fortsatt god Juledag!!

BF:)

JFK - Hamburg - Dubai...



A-ha! Akkurat ja. Har vel hørt om det når jeg tenker etter ja! Fælt å skulle plutselig være så uvitende!!;) Takk for oppklaringen/oppfriskningen!

BF:)

OJB
25-12-2006, 14:53
God Jul til alle,

Stille og rolig på hjemmefronten Familien samler krefter til 1. juledags middag.
Det var en fin juleaften her i huset.
Ellers ble det en sekser på værmannen/kvinnen idag. Tåke ligger tjukk i området.
Bra det ikke er flydag idag for mitt vedkommende.
Fortsatt god julfeiering.

LN-MOW
25-12-2006, 17:56
God julemorgen fra Alpharetta! Her er gaveutdelingen vel overstaatt (minsten var paa meg klokken syv..) og alle er opptatt med sitt. Noen telefoner til familie hjemme er gjennomfoert og naa sitter jeg og leker med min hovedpresang. Som virkelig var en knallpresang!!

http://www.amazon.com/Ion-iTTUSB-Turntable-USB-Record/dp/B000BUEMOO

Saa jeg har gravd frem mine gamle punkesingler og sitter og eksprimenterer litt. Kroekkete software, men den gjoer jobben. Og resultatet blir bra!

Trist julevaer - 6-7 grader og regn. Sitter foran peisen med kaffe og koser meg med leketoeyet mitt.

Farmer
25-12-2006, 23:53
God 1. juledag som snart er over. En utrolig stille dag på Farmen, hvor ungene har vært opptatt med altfor mange julegaver:D og vi voksne har slappet av med .. ingenting bortsett fra mat , mat og mat .. Ikke bra for livlinjen med jeg trøster meg med at det er jul bare en gang i året. Været er nitrist også her, med null scooterføre og hele 6 varmegrader. Det er faktisk varmere enn vi hadde noen av dagene i juli det :p

Tommy777
26-12-2006, 07:25
En lang Christmas day er over i Chicago. I går (julaften) ble det litt mye akevitt og annet snadder på unge lovende Danielsen, så det var tungt å stå opp i morges. Var ikke akkurat superklar for å spinne over til svigerfar i 10 tiden i morges, fruen overtok bilnøklene... Etter egg frokost sammen med søsknene til fruen og svigerforeldre var det pakke tid. Klokket inn den komplette James Bond Collection, remastered utgave (!) 4 bokser, X antall gensere, samt et stort Oxford atlas jeg hadde ønsket meg.

I morgen er det dessverre supersalg i alle butikker her, jeg må nok pent gjøre som fruen sier og bli med på bytte/handledag. Etterpå blir det James Bond Maraton, lurer på hvilken film jeg skal se først!

Ha en fortsatt fin jul allesammen!