PDA

View Full Version : Nytt liv til Qatar ryktene på ARN


MartinL
14-12-2006, 15:38
Vurderer flere nye destinasjoner:
Qatar Airways til Stockholm-Arlanda ?
Offensive Qatar Arways kan ble neste nye operatør på Stockholm-Arlanda. Flyselskapet, som har sin base i Doha, vurderer nye ruter til flere europeiske destinasjoner - deriblant den svenske hovedstaden.

http://boarding.no/art.asp?id=24489

amatør
14-12-2006, 15:52
Syntes det er rart at det aldri er noe rykte om ruter fra Norge til en av de andre store oljenasjonene, en slik rute ville jo dratt en god del businessreisende. Også tror jeg norsk-pakistanerne ville satt stor pris på å fått en reel konkurrent til PIA.

MartinL
14-12-2006, 16:02
:clap

Hurum
14-12-2006, 16:59
Originally posted by amatør

Syntes det er rart at det aldri er noe rykte om ruter fra Norge til en av de andre store oljenasjonene, en slik rute ville jo dratt en god del businessreisende. Også tror jeg norsk-pakistanerne ville satt stor pris på å fått en reel konkurrent til PIA.

Vi får satse på at SAS åpener en rute fra Oslo til Dubai snart :lol:

Desk pilot
14-12-2006, 17:54
Nå skal jo Hydro antakelig bygge fabrikk i Quatar. Vil tippe at prosjektfolk vil fylle opp en del av setene på en slik forbindelse.

amatør
14-12-2006, 18:03
Originally posted by Hurum

Originally posted by amatør

Syntes det er rart at det aldri er noe rykte om ruter fra Norge til en av de andre store oljenasjonene, en slik rute ville jo dratt en god del businessreisende. Også tror jeg norsk-pakistanerne ville satt stor pris på å fått en reel konkurrent til PIA.

Vi får satse på at SAS åpener en rute fra Oslo til Dubai snart :lol:
Yeah right.:p

jikswoboB
15-12-2006, 00:31
Tiden har kommit för en linje mellan Skandinavien och denna del av Mellanöstern. Qatar får gärna komma till ARN, och helst före en eventuell etablering av Emirates på CPH.