PDA

View Full Version : Da var det (snart) mandag igjen ...


LN-MOW
18-10-2004, 06:35
Ja, da var lufteturen med vovsen unnagjort, og jeg er tilbake i varmen foran peisen. Kaldt og klart ute naa - 4-5 grader - ganske annerledes enn Orlando ....

Tilbake paa jobb i morgen .. hoeres ut som det har skjedd en del mens jeg har vaert borte - bl.a. har 'favorittblondinen' min faatt sparken - saa det skal bli interessant aa finne ut hva som egentlig har foregaatt ... Swissport har en del problemer .... og desverre er det oss som faar foele det paa kroppen.

Men i mellomtiden ... mmmmm .... brun skotsk drikke .... mmmmmm ...... ;)

Farmer
18-10-2004, 07:38
God formiddag!
I motsetning til LN-MOW i SEA har jeg det fortsatt utmerket varmt her jeg sitter på terassen i 33 varmegrader og skriver dette. Har gjort unna mesteparten av nattens og helgens eposter og annet forefallende. Nå skal jeg ta meg en velfortjent "flied lice" og lurer på om jeg ikke skal svømme litt i lunsjpausen også.
De som skal drikke vin i kveld får ha god fornøyelse, og jeg satser på å delta ved en senere anledning når jeg er litt nærmere.

OMW
18-10-2004, 07:51
God morgen/kveld fra Caliente Fornalla. På Pier 39 måles 14 grader tross kuldebølgen over helgen. Er ikke så ille med litt kaldt vær, får nesten litt hjemlengsel.


Neh. :p

EB
18-10-2004, 08:40
Da har jeg logget meg på kontoret også... Har allerede vært her en halvtimes tid. Blir laaang dag - som ikke slutter før en del god vin er drukket. Gleeeder meg!

TigerBlack
18-10-2004, 08:46
God Morgen fra Lysaker :)

Det er mørkt ute, litt i grålysningen vel å merke. Det var sykt mye trafikk mellom kløfta og Oslo i dag tidlig.

Ny uke, nye muligheter og lønningsdag på Onsdagen *WHEEEEYYYYY*

:D

LN-FHU
18-10-2004, 09:13
:zzz God Morgen fra Tromsø

I skrivende stund kryper et fiolett/blått lys fram over fjellene , og gir en trolsk stemning.
Det er kaldt her , men flyene er da på rute for det. Noen vin blir det ikke i dag , men en Remy Martin XO skal nytes i kveld når det siste av pakkingen før flytting, er unnagjort .

Ha en superb dag :D


LN-FHU

CK
18-10-2004, 09:24
glad mandag. NSB sikret at jeg fikk fryse tærne av meg i dag morges, ved å kansellere 06:40-avgangen fra Gullhella - igjen! Frøkna sov godt da jeg dro, og det blir en lang dag i dag uten at pappa får sett den håpfulle før sent - etter å ha drukket noen glass vin i hyggelig lag.

LCH78
19-10-2004, 00:22
og har man vært i Alta siden klokken 0649 (var da 931 landa) og skal jeg være til 1500 på fredagen (da star WF954 av fra Alta) :) Er her i forbindelse med et kurs av typen vekter. Akkurat når er jeg kommet opp på rommet igjen etter en liten sammenkomst i Lobby Baren her på Rica, er her sammens med to stk til fra Vadsø og 20 stk fra andre steder ilandet.

Men SK384 er det du som har skudd av varmen uttafor her? Holdt på å fryse ihjel da jeg skulle på Narvesen :)

I morra starter visstnok hardkjører med 11timers kursing :)